207 Rc LeMans 'hilti'

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
Herkese iyi forumlar öncelikle.. Bayadır yoğundum, aracıma konu açmak için pek vaktim yoktu. e36 3.18is coupe den sonra çok farklı bir araç hiç karşılaştırmaya gerek yok diye düşünüyorum. araç stock fakat ufak tefek dokunuşlar mevcut.. Komple düz boru ve sona kumandalı varex egzozumuz var şehir içinde hayat kurtarıyor gerçekten. Turbo motor atmosferiğe göre gerçekten daha fazla üstüne titrenmesini isteyen bir motor. Rahat soğuk hava akışı için krom borularımız var. Son olarak stage1 soft yazılım var. Orjinal 175hp olan araç soft setup ile şuan 210hp civarında geziyor. Bronz baskı vardı fakat az bir titreme yapması bile beni rahatsız ettiği için oem güncel debriyaj setine dönüş yaptık gayet memnunum. Okuyan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.
20171002_142934-min.jpg 20171011_173647-min.jpg 20171014_1745401-min.jpg
 

kubilayevis

Profesör
Yayın Yönetmeni
7 Eyl 2016
378
699
1,895
İstanbul
Güle güle kullanın. Plakası, kapılardaki RC için özel çıkartması ve kaput-tavan çizgileri gayet hoş görünüyor. Değeri ülkemizde çok bilinmeyen başarılı warmhatchlerden...
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan ve Porsche

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
Güle güle kullanın. Plakası, kapılardaki RC için özel çıkartması ve kaput-tavan çizgileri gayet hoş görünüyor. Değeri ülkemizde çok bilinmeyen başarılı warmhatchlerden...
teşekkür ederim kesinlikle öyle. kalıplaşmış düşünceler sağolsun, bize temiz 2.el spor arabaya binme şansı doğuyor :)
 

tyln

Profesör
10 Eki 2016
351
690
1,845
Marka
Renault
tamamda bukadar kısa anlatım olmazki :D tüketimi,yol tutuşu,kronik arızası ve kullanışlılığı gibi ufak tefekte bilgiler isteriz.çünkü benimde merak ettiğim modellerden.mesela normal pejoların kalitesine göre bu hot hatchlerindeki kalitesi farklımı.örneğin 207lerde x parçası sağlam ama bunda dandik gibi yada tam tersi diyebileceğin farklar varmı.

buarada kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
tamamda bukadar kısa anlatım olmazki :D tüketimi,yol tutuşu,kronik arızası ve kullanışlılığı gibi ufak tefekte bilgiler isteriz.çünkü benimde merak ettiğim modellerden.mesela normal pejoların kalitesine göre bu hot hatchlerindeki kalitesi farklımı.örneğin 207lerde x parçası sağlam ama bunda dandik gibi yada tam tersi diyebileceğin farklar varmı.

buarada kazasız günlerde kullanmanız dileğiyle :)
Teşekkür ederim öncelikle cümlemize Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..Çok haklısın eleştirinde, forumun çeşitli başlıkları altında bu söylediğin bazı maddelleri orada da yazdığım için gözümden kaçmış şimdi sorularına elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım :)

Tüketim: Şehir içinde benim yaktığım ortalama 9lt civarı (çok kasanlar 8de yakar) şehir dışında ise 5.5lt yaktım. Sol şeridi kapatırsam ne yaktığıma bakmıyorum genelde ama 15 16 ve üzeri yakar diye düşünüyorum. Shell v power yada bp ultimate yakıt haricinde kullanmıyorum. normal 95 oktan benzinde vuruntuyla karşılaşan kullanıcılar olduğu için genelde v power yada ultimate öneriyoruz birbirimize. (Ha tabi aracınızda yazılım yoksa aracın orjinal yazılımı kendini kötü yakıta karşı önlemini almakta).
Yol tutuş: Araç orjinal yay sistemiyle yüksek hızlarda biraz bocalar gibi oluyor fakat benim aracımda coil set mevcut ideal basıklığa aldığınızda gayet iyi yol tuttuğunu söyleyebilirim. Ayrıca esp de gayet yerinde çalışıyor.
Kronik arıza: Motor olarak THP motorlar bilindiği gibi nazik motorlar falan değil hali hazırda orjinal turbosuyla stage2 hatta stage2 plus diyebiliriz yürüyen, turbo büyütüldüğünde stage3 ve üzeri methanol kit vs ile 400+ güçlerde düzenli olarak bakımını yaptırarak kullanan çok fazla 207rc kullanıcısı var diyebilirim. Kronik arıza 207gt modellerinde 2008 yılına kadar olan modellerde sente atlama problemi vardı sonrasında güncellemeyle bu sorun ortadan kalktı zaten bu problem öyle kalıcı bir problem değil bir defa yapıldığında sonrasında yıllarca sorunsuz binersiniz. 5 ileri çok sağlam bir şanzımanı var. Zamanında tecrübesiz kişiler bu araca 10w40 yağ koyunca motorum bitti yağ yaktım vs vs saçma sapan bahaneler üretti. Bu motorun yağı 5w30 dan başka yağ değildir.

Normal 207'den farkı: Çok fazla farkı var diyebilirim. En basitinden fren sisteminde kullanılan hortumlar normal 207lerde plastik hortumken Rc'lerde ve lemanslarda çelik fren hortumu kullanılıyor. Frenlerde iyileştirmeler mevcut. GT'lerde ve diğer 207de pejonun kendi motoru varken Rc ve Rc Lemanslar bmw ile ortak üretim mini r56 motoru ile birebir aynı. Beyin, yazılım anlamında tamamen farklı zaten. Motor parçaları citroen Ds serisi, bmw ve mini ortak üretimi olduğu için 207 rc için aradığınız ve bulamadığınız bi parçayı bmw yedek servisinden de temin edebilirsiniz.Arabanın içine gelecek olursak 2009 yılına ait bir hothatche göre içi harika diyebilirim.Normal 207ye göre içi Full alcantra yarış tipi koltuklar mevcut. müthiş bir bel ve yanal desteklere sahip. Direksiyonun alt orta kısmında dünyadaki kaçıncı üretim le mans'a sahip olduğunuz yazıyor. Dünyada 2000 tane TR'de 50 tane var. örn: No:200 gibi. (sadece le manslar için geçerli bu). Pedallar normal 207lerde plastikken rc ve lemanslarda aliminyum pedal seti mevcut. Rc logolu halı paspaslar var. Fabrika çıkışı olarak ön tampondan başlayıp arka spoiler sonuna kadar kırmızı şeritler var ve sağ sol kapılarda aslan stickerları var. Son olarak 0-100 6.7 saniye. Valla illa bilip de unuttuğum vardır merak edip de soran olursa cevapsız bırakmam :)
 

tyln

Profesör
10 Eki 2016
351
690
1,845
Marka
Renault
Teşekkür ederim öncelikle cümlemize Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin..Çok haklısın eleştirinde, forumun çeşitli başlıkları altında bu söylediğin bazı maddelleri orada da yazdığım için gözümden kaçmış şimdi sorularına elimden geldiğince cevap vermeye çalışacağım :)

Tüketim: Şehir içinde benim yaktığım ortalama 9lt civarı (çok kasanlar 8de yakar) şehir dışında ise 5.5lt yaktım. Sol şeridi kapatırsam ne yaktığıma bakmıyorum genelde ama 15 16 ve üzeri yakar diye düşünüyorum. Shell v power yada bp ultimate yakıt haricinde kullanmıyorum. normal 95 oktan benzinde vuruntuyla karşılaşan kullanıcılar olduğu için genelde v power yada ultimate öneriyoruz birbirimize. (Ha tabi aracınızda yazılım yoksa aracın orjinal yazılımı kendini kötü yakıta karşı önlemini almakta).
Yol tutuş: Araç orjinal yay sistemiyle yüksek hızlarda biraz bocalar gibi oluyor fakat benim aracımda coil set mevcut ideal basıklığa aldığınızda gayet iyi yol tuttuğunu söyleyebilirim. Ayrıca esp de gayet yerinde çalışıyor.
Kronik arıza: Motor olarak THP motorlar bilindiği gibi nazik motorlar falan değil hali hazırda orjinal turbosuyla stage2 hatta stage2 plus diyebiliriz yürüyen, turbo büyütüldüğünde stage3 ve üzeri methanol kit vs ile 400+ güçlerde düzenli olarak bakımını yaptırarak kullanan çok fazla 207rc kullanıcısı var diyebilirim. Kronik arıza 207gt modellerinde 2008 yılına kadar olan modellerde sente atlama problemi vardı sonrasında güncellemeyle bu sorun ortadan kalktı zaten bu problem öyle kalıcı bir problem değil bir defa yapıldığında sonrasında yıllarca sorunsuz binersiniz. 5 ileri çok sağlam bir şanzımanı var. Zamanında tecrübesiz kişiler bu araca 10w40 yağ koyunca motorum bitti yağ yaktım vs vs saçma sapan bahaneler üretti. Bu motorun yağı 5w30 dan başka yağ değildir.

Normal 207'den farkı: Çok fazla farkı var diyebilirim. En basitinden fren sisteminde kullanılan hortumlar normal 207lerde plastik hortumken Rc'lerde ve lemanslarda çelik fren hortumu kullanılıyor. Frenlerde iyileştirmeler mevcut. GT'lerde ve diğer 207de pejonun kendi motoru varken Rc ve Rc Lemanslar bmw ile ortak üretim mini r56 motoru ile birebir aynı. Beyin, yazılım anlamında tamamen farklı zaten. Motor parçaları citroen Ds serisi, bmw ve mini ortak üretimi olduğu için 207 rc için aradığınız ve bulamadığınız bi parçayı bmw yedek servisinden de temin edebilirsiniz.Arabanın içine gelecek olursak 2009 yılına ait bir hothatche göre içi harika diyebilirim.Normal 207ye göre içi Full alcantra yarış tipi koltuklar mevcut. müthiş bir bel ve yanal desteklere sahip. Direksiyonun alt orta kısmında dünyadaki kaçıncı üretim le mans'a sahip olduğunuz yazıyor. Dünyada 2000 tane TR'de 50 tane var. örn: No:200 gibi. (sadece le manslar için geçerli bu). Pedallar normal 207lerde plastikken rc ve lemanslarda aliminyum pedal seti mevcut. Rc logolu halı paspaslar var. Fabrika çıkışı olarak ön tampondan başlayıp arka spoiler sonuna kadar kırmızı şeritler var ve sağ sol kapılarda aslan stickerları var. Son olarak 0-100 6.7 saniye. Valla illa bilip de unuttuğum vardır merak edip de soran olursa cevapsız bırakmam :)

cevapladığın için teşekkürler.açıkçası bu rc'yi filan merak ediyorum çünkü fiyat performans aracı diyebiliriz ama dayanıklılık ve kalitesi gti versiyonları gibi dandikmi diye düşündürüyordu.mesela 206 gti'da kalkışlarda bir süre sonra motor kulaklarını koparıyor oyüzden bilenler rolling harici yüklenmiyorlar gaza yada 106 gti'da biraz modifikasyona girdiğinde rot kolunun kafasını kopardığını duydum.citroen ds'lerde oldukça hoş ama ya parçası pahalı yada kullanılan parça arabayı çok baltalıyor diye PSA'nın spor ve özel araçlarına hep şüpheyle yaklaşıyorum.bu dediklerine göre parça konusunda alternatifi varsa iyiymiş :D
 

stan

Rahmi Tanır
Panpa
8 Eyl 2016
1,716
1
6,450
4,070
36
İzmir
Marka
Alfa Romeo
@Ozgur Gunes koş gel bak burada ne var:)

Öncelikle hayırlı olsun, güzel ve keyifli araba.
Ama arabaya ufak dokunuşlu stock demişsin fakat, coilinden yazılımına egzosuna kadar maşallah yaptırmışsın:) güle güle kullan.
Artık senin araba warm değil hot hatch olmuş.
Benim arabaya da filtre yazılım dp ile ufak dokunuşlar yapıp, warm'lıktan ufaktan sıyrılma amacım var, hayırlısı artık.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
@Ozgur Gunes koş gel bak burada ne var:)

Öncelikle hayırlı olsun, güzel ve keyifli araba.
Ama arabaya ufak dokunuşlu stock demişsin fakat, coilinden yazılımına egzosuna kadar maşallah yaptırmışsın:) güle güle kullan.
Artık senin araba warm değil hot hatch olmuş.
Benim arabaya da filtre yazılım dp ile ufak dokunuşlar yapıp, warm'lıktan ufaktan sıyrılma amacım var, hayırlısı artık.
Amin çok teşekkür ederim... filtreyi söylemeyi unutmuşum bak açık hava filtremiz de var. Sol sis farını iptal edip alttan verecektim ama yağmur çamur olduğu zaman sıkıntı olur diye vazgeçtim bu düşünceden.. Şu sıralar biraz bu şekilde kullanıp önümüzdeki zamanda dp+yazılım güncellemesi attırmayı planlıyorum. Bence aklında böyle bir düşünce varsa kasap yerlerde yaptırmadığın sürece hem daha sağlıklı bir araca sahip olursun fabrika tarafından kısılmış olan gücünü alırsın ve filtre + dp ile aracın rahatlar. Aslında baktığında bu camiada turbo araçlar için turbon hibrit değilse yada turbo büyütmediysen araç stocktur bence.. soft setup stage1 ler falan bu işin girişi sende biliyorsundur elbet. El atmadığım bir tek lastikler kaldı onu da bu kışı atlatıp önümüzdeki baharda aradan çıkarıcam inşallah :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
cevapladığın için teşekkürler.açıkçası bu rc'yi filan merak ediyorum çünkü fiyat performans aracı diyebiliriz ama dayanıklılık ve kalitesi gti versiyonları gibi dandikmi diye düşündürüyordu.mesela 206 gti'da kalkışlarda bir süre sonra motor kulaklarını koparıyor oyüzden bilenler rolling harici yüklenmiyorlar gaza yada 106 gti'da biraz modifikasyona girdiğinde rot kolunun kafasını kopardığını duydum.citroen ds'lerde oldukça hoş ama ya parçası pahalı yada kullanılan parça arabayı çok baltalıyor diye PSA'nın spor ve özel araçlarına hep şüpheyle yaklaşıyorum.bu dediklerine göre parça konusunda alternatifi varsa iyiymiş :D
ya şimdi baktığın zaman 206gti lar 106gti lar falan bunlar başta atmosferik bizim araçlardan tamamen farklı bizim araçlar turbolu biliyorsun. ama konunun senin anlatmak istediğin kısmına gelirsek bir araca modifiye yapmak yani sadece hızlandırmak yetmez malesef. hele ki yıllanmış bir 106gti dan bahsediyorsak kasnak koparmış kulak koparmış bence kesinlikle büyütülecek şeyler değil bunlar. Ha gel gelelim yıllar geçtikçe firmalarda gelişti. bugün pejo dediğin firma alman otomotiv devi opeli bünyesine katan bi firma. 206 dediğimiz araba da dünyada en çok satan araba. pejonun kötü şöhretinin tek yegane sebebi 307'dir. Gerisi gerçekten fasa fiso ben daha ufaktım babamın yumurta kasa hyundai'sini kaçırırdım mahalle bakkalımızda 206rc vardı. Arabaya etmediği zulüm kalmamıştı. ama araba tık demiyordu. Sebebi ise arabanın düzenli bakımlarını 1 gün aksatmazdı ve ustası iyiydi. Turbo enjeksiyonlu motorlarda TSİ neyse THP'de o dur. Hatta ve hatta idda ediyorum THP motor TSİ'dan daha giderlidir. Ben hayatımda tsi kadar yağ yakan bir motor görmedim. Yakında wankel motorla kapışacak :)
 

tyln

Profesör
10 Eki 2016
351
690
1,845
Marka
Renault
ya şimdi baktığın zaman 206gti lar 106gti lar falan bunlar başta atmosferik bizim araçlardan tamamen farklı bizim araçlar turbolu biliyorsun. ama konunun senin anlatmak istediğin kısmına gelirsek bir araca modifiye yapmak yani sadece hızlandırmak yetmez malesef. hele ki yıllanmış bir 106gti dan bahsediyorsak kasnak koparmış kulak koparmış bence kesinlikle büyütülecek şeyler değil bunlar. Ha gel gelelim yıllar geçtikçe firmalarda gelişti. bugün pejo dediğin firma alman otomotiv devi opeli bünyesine katan bi firma. 206 dediğimiz araba da dünyada en çok satan araba. pejonun kötü şöhretinin tek yegane sebebi 307'dir. Gerisi gerçekten fasa fiso ben daha ufaktım babamın yumurta kasa hyundai'sini kaçırırdım mahalle bakkalımızda 206rc vardı. Arabaya etmediği zulüm kalmamıştı. ama araba tık demiyordu. Sebebi ise arabanın düzenli bakımlarını 1 gün aksatmazdı ve ustası iyiydi. Turbo enjeksiyonlu motorlarda TSİ neyse THP'de o dur. Hatta ve hatta idda ediyorum THP motor TSİ'dan daha giderlidir. Ben hayatımda tsi kadar yağ yakan bir motor görmedim. Yakında wankel motorla kapışacak :)
pejo güzeldir normal versiyonlarına birşey dediğim yok ama performans devreye girdiğinde ilerde şu şu parçalar sorun yaratabilir diyip ekstra güçlendirme yapmamış diye bir imaj vardı kafamda.neyse velhasıl o sorularda gitmiş oldu :D tekrar kazasız belasız iyi günlerde kullanmanız dileğiyle
 
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,809
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Maşallah zıpkın gibi, Normalde pug seven bir insan değilim ama pug'un le mans serileri ve peugeot sport serilerinde gerçekten özel ve farklı bir model olduğuna dair detayları ve kalitesi ile kendini sevdiriyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: hondapower

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
Maşallah zıpkın gibi, Normalde pug seven bir insan değilim ama pug'un le mans serileri ve peugeot sport serilerinde gerçekten özel ve farklı bir model olduğuna dair detayları ve kalitesi ile kendini sevdiriyor.
Pejo nun piyasa otomobillerinin tasarımı bile göreceli anlamda dışardan dikkat çekiyor iş özel serilere gelince bence bu işi baya iyi başarıyorlar. Yolda dış tasarımı ile kendine baktırırken içinde de kendini özel hissettirecek birçok özelliği mevcut.. Motorun zaten önü baya açık..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington

alicanaksakalli62

Senkromeççi
19 Mar 2018
2
0
85
Abi aracın stock Perofmansı nasıl 0,100 filan birde 210 hp ye kadar neler yaptın bende düşünüyorum rc le mans performansını açıklarsan sevinirim
 

hondapower

Profesör
3 Şub 2017
735
1,058
2,270
İstanbul
Marka
Honda
Abi aracın stock Perofmansı nasıl 0,100 filan birde 210 hp ye kadar neler yaptın bende düşünüyorum rc le mans performansını açıklarsan sevinirim
Stock 0-100 kataloğunda 7.5 saniye diye hatırlıyorum belki daha düşük olabilir. Arabanın stock hali hiç yürümüyor önce onu söyleyeyim. Olur da alacak olursan stock arama çünkü 4-5 ay sonra tatmin olmamaya başlayacaksın ve aynı masrafı sen yapacaksın. O yüzden benim aracım ayarında (stage1) bir araç gayet tatmin eder. şehir içi ortalaması 9-10lt şehir dışı 5.5lt. Thp motorlar gerçekten önü açık ve sağlam motorlar. Güzel bir ustaya ardından da ekspere götürdükten sonra gönül rahatlığıyla alınıp binilir. Ciddi anlamda almaya niyetlenirsen ben aracımı satıyorum yabancıya gitmez en azından.
 
Son düzenleme:
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım