Geçtiğimiz yıllarda Volkswagen, Golf’ün Clubsport versiyonuyla manşetlerde yer edinmişti. Marka şimdi ise TCR adını taşıyan özel üretim Golf GTI TCR’ı tanıtmaya hazırlanıyor.
GTI TCR, yarış otomobili TCR’ın yol versiyonu
9 Mayıs’ta Worthersee’deki GTI toplantısı için duyurulan otomobil, temelinde 345 beygirlik TCR modelinin yolda kullanımı yasal olan versiyonu. Otomobil 286 hp güç, 370 Nm tork üretmekle beraber gücünü 7 ileri çift kavramalı şanzıman vasıtasıyla ön tekerlere iletiyor.
Otomobilin 0-100 hızlanması henüz açıklanmadı, fakat son hızı 250 km/s olarak belirlenmiş. Fakat bu limit opsiyonel olarak 264 km/s hıza çıkartılabiliyor.
Karşılaştırıldığında Volkswagen Golf R, 20 hp ve 30 Nm daha üstün gözüküyor. R’ın hızlanması 4,6 saniye sürüyor, bu veriyi baz alırsak Golf GTI TCR muhtemelen 4,7 veya 4,8 saniyede sıfırdan yüze çıkacak.
Volkswagen tarafından yayınlanan bu teaser görüntülerinde daha kızgın arka tasarıma ve agresifleştirilmiş difüzöre tanık oluyoruz. Gözümüze çarpan diğer detaylar arasında ön tasarım, yuvarlak çift egzoz, etiketler ve 5 çift kollu jantlar bulunuyor.
Read the whole post here.
GTI TCR, yarış otomobili TCR’ın yol versiyonu
9 Mayıs’ta Worthersee’deki GTI toplantısı için duyurulan otomobil, temelinde 345 beygirlik TCR modelinin yolda kullanımı yasal olan versiyonu. Otomobil 286 hp güç, 370 Nm tork üretmekle beraber gücünü 7 ileri çift kavramalı şanzıman vasıtasıyla ön tekerlere iletiyor.
Otomobilin 0-100 hızlanması henüz açıklanmadı, fakat son hızı 250 km/s olarak belirlenmiş. Fakat bu limit opsiyonel olarak 264 km/s hıza çıkartılabiliyor.
Karşılaştırıldığında Volkswagen Golf R, 20 hp ve 30 Nm daha üstün gözüküyor. R’ın hızlanması 4,6 saniye sürüyor, bu veriyi baz alırsak Golf GTI TCR muhtemelen 4,7 veya 4,8 saniyede sıfırdan yüze çıkacak.
Volkswagen tarafından yayınlanan bu teaser görüntülerinde daha kızgın arka tasarıma ve agresifleştirilmiş difüzöre tanık oluyoruz. Gözümüze çarpan diğer detaylar arasında ön tasarım, yuvarlak çift egzoz, etiketler ve 5 çift kollu jantlar bulunuyor.
Read the whole post here.