(130 Bine Golf aldı)Doğrusunu söylemek gerekirse Pejo'ya o kadar para vermek bana oldukça saçma geliyor. Ben nedense güvenemiyorum... Ne kadar mükemmel, olağan üstü araç yaptıklarını söyleseler de olmuyor işte...
Ben i10 tavsiye ederim. Atmosferik motor ve tork konvertörlü şanzıman, bakımları yetkili serviste 400-500 lira civarı. Yakıtı biraz fazla ama katlanılmayacak gibi değil. 1.2 olan için istanbul şehir içi normal-yoğun trafikte 7.5 civarı, yoğun trafik 8.5 civarı diyeyim.
Haklısınız hocam ben i10'u genel olarak başarılı bulduğum için tavsiye ettim ve yakıt sorunundan da bahsettim. Çok km yapmayacak biri için bence dert olmaz.O araba bence Hyundai'nin başarısız benzinli arabalarına bir örnek. O kadar küçük araba 8lt civarı yakmamalı. Hatta geçen bir konu açıldı i10'dan Cerato'ya geçmek diye, kullanıcı orada 9lt yaktığını yazmış. 1.0 motorlusu otomatiği kaldırmıyor gibi duruyor verileri. Şehir içi 7,3lt yakıyormuş 0-100'ü 16,8sn. 1.2'nin şehir içi 7,4lt 0-100'ü 13,8sn.
Onun rakibi Türkiye'de fazla yok. 107 vardı, 108'i getirmedi Pöjo. C1 vardı en son o da kaldı mı bilmiyorum. C1'de 1.0vti motor ve yarı otomatik şanzıman var. Şehir içi verisi 5lt, şehir dışı 3,8lt. A sınıfı alacak olsam Smart'a falan çıkmayacaksam direkt Citröen alırdım. Çoğu B sınıfı araba bile i10 kadar yakmıyor, i20 1.4 otomatik, Rio 1.4 otomatik, Corsa 1.4 otomatik gibi arabalar o kadar fazla yakıyor.
(130 Bine Golf aldı)
Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
1,0 motorlu i10 maalesef sıkıntı yaratacak bir kombinasyon çünkü kasa B sınıfı ağırlığında. Corsa C Eco'lar vardır 1.0 motorla birlikte aerodinamik özel tasarım detayları vardır. i10'da da 1.0 için hafifletici çalışmalar ve aerodinamik iyileştirmeler yapmaları gerekir. Başka türlü o motor o arabayı çekerken çok yakıt tükettirir. 1.2 motor bence ideal ama otm. şanzımanında direk B sınıfı tüketimine geçiyor çünkü sebep 4ileri tork konvertörlü şanzıman kadar yine B sınıfı seviyesinde ağırlık. aynı kombinasyon i20 ile +200kg gördü mü 9,5-10 lt'lere geliyor.O araba bence Hyundai'nin başarısız benzinli arabalarına bir örnek. O kadar küçük araba 8lt civarı yakmamalı. Hatta geçen bir konu açıldı i10'dan Cerato'ya geçmek diye, kullanıcı orada 9lt yaktığını yazmış. 1.0 motorlusu otomatiği kaldırmıyor gibi duruyor verileri. Şehir içi 7,3lt yakıyormuş 0-100'ü 16,8sn. 1.2'nin şehir içi 7,4lt 0-100'ü 13,8sn.
Onun rakibi Türkiye'de fazla yok. 107 vardı, 108'i getirmedi Pöjo. C1 vardı en son o da kaldı mı bilmiyorum. C1'de 1.0vti motor ve yarı otomatik şanzıman var. Şehir içi verisi 5lt, şehir dışı 3,8lt. A sınıfı alacak olsam Smart'a falan çıkmayacaksam direkt Citröen alırdım. Çoğu B sınıfı araba bile i10 kadar yakmıyor, i20 1.4 otomatik, Rio 1.4 otomatik, Corsa 1.4 otomatik gibi arabalar o kadar fazla yakıyor.