BMW, BMW Motorrad ve MINI markalarını bünyesinde barındıran BMW Group, 2020 mali yılını ve gelecek hedeflerini online ortamda gerçekleştirilen basın toplantısında yeni açıklamalarda bulundu.
Yalnızca dördüncü çeyrekte BMW, MINI ve Rolls-Royce’un teslimatları 686.277 adet olurken 2020 yılı toplam BMW Group satışları 2.325.179 adet olarak gerçekleşti. BMW Group, en büyük pazarı Çin’de 778,412 adet satışla yüzde 7,4 büyüme kaydederken, global pazarda elektrikli otomobil teslimatları yaklaşık yüzde 32 artışla 192.662 adede yükseldi.
2021’de Tam Elektrikli 5 Model
BMW Group’un elektrikli mobilite alanındaki yatırımları dünya çapında satılan 192.662 elektrikli BMW ve MINI marka otomobille meyvelerini vermeye başlarken, markanın 2020 yılındaki en önemli büyüme faktörlerinden biri oldu. Önceki yıla göre yüzde 31,8 artan elektrikli otomobil satışlarında, tamamen elektrikli versiyonlar yüzde 13, Plug-In Hybrid motorlu versiyonlar ise yüzde 40 satış artışı gerçekleştirdi...
Okumaya devam et...