AÇIK 550-625K arası öneri

Sanzeigen

Elit Apaçi
118
28
Marka
Yok
Merhaba arkadaşlar,

Geçtiğimiz Mayıs ayında 170 hp manuel Giulietta almıştım. İnanılmaz zevkliydi. Revmatch, downshift falan efsane zevk alıyordum. Şimdi ekonomik olsun, şöyle olsun, böyle olsun derken, gittim yetkili servis bakımlı 2016 Focus 1.5 dizel otomatik otomobil aldım ama yok ruhumu satmış gibi hissediyorum. Ekonomi diye aldık, 8 litre yakıt tüketimiyle geziyorum. Alır almaz sıfır TS870'leri taktım. Efsane yol tutuyor, lift-off oversteer olsun fena değil ama aradığım bu değil.

Uzun zamandır gönlümde BMW yatıyor. Kasko yaptırabilecek olsam, E46 330ci'de bakabilirim ama malum yaşı kurtarmıyor. Bir de bu tarz sportif olup da al-sat piyasası fena olmayan bir otomobil olsun istiyorum. Şimdi kafamdaki araçlardan bahsetmek istiyorum.

1) 116i F20
2) E90 320d sedan-coupe fark etmez. Coupe'ler herhalde bu fiyata pert oluyor. Bilemiyorum.
3) E60 520d

Fikirlerinizi, yönlendirmelerinizi bekliyorum.
 
Bu 163lükler daha makbul olanları sanırsam ama kaskosuz da binmek istemiyorum. Yıl kurtarmıyor sanırım onlarda da. Bu paket mevzularını çözemedim bir de orijinal bir araç olsun istiyorum. Yani ele ayağa düşmemiş. Onları bu meblağlara alabilir miyim?
 
Hissedemediklerinizden yola çıkarak söylüyorum;
E60 520d 163hp’lik sizde aynı hissizlikleri yaşatacaktır. Hem aşırı atik bir motor değil (diğer 2.0 dizellere göre), hem de otomatik şanzıman ağır kasa ile birleşince hissizleştiriyor.
177hp’lik motor E60’da bakımlı olsa bile hala herkese tedirginlik veriyor. Bu aynı şekilde E90 için de geçerli.
E90 320d ve 184’lük olursa arıza ve diğer konularda bir nebze daha iyi. Yine oldukça bakımlısı olmalı. Bütçe dışı olabilir bakmadım. Ama yine otomatik seçenek mevcut sadece. İyi gider ama bahsettiğiniz hisleri alabilir misiniz tartışılır. Bir de E90 ların direksiyonu cidden rahatsız edici serttir, yine de tercih meselesi tabiki.
F20 bence iyi bir seçenek ama o motor ile değil. 116d manuel seçeneği ile olabilir. 177’lik ve 184’lük motorun aynısını 1.6 hacminde kullanır iyi bir chip Tuning ile safe modda 150hp alınabiliyor. Motor N47 ancak 2012 yılında tüm arıza kaynaklı geliştirmeler gerçekleştirilmiş halde f20 üzerine koyuldu. Zincir, yağ pompası gibi sorunlar duymadım.
 
2013 2018 arası e60 520d lci 177 lik sahibiydik, ilk sahibinden 90000 km de alınmıştı. En son illallah edip sattık kendisini gençleştik resmen :)
 
Hissedemediklerinizden yola çıkarak söylüyorum;
E60 520d 163hp’lik sizde aynı hissizlikleri yaşatacaktır. Hem aşırı atik bir motor değil (diğer 2.0 dizellere göre), hem de otomatik şanzıman ağır kasa ile birleşince hissizleştiriyor.
177hp’lik motor E60’da bakımlı olsa bile hala herkese tedirginlik veriyor. Bu aynı şekilde E90 için de geçerli.
E90 320d ve 184’lük olursa arıza ve diğer konularda bir nebze daha iyi. Yine oldukça bakımlısı olmalı. Bütçe dışı olabilir bakmadım. Ama yine otomatik seçenek mevcut sadece. İyi gider ama bahsettiğiniz hisleri alabilir misiniz tartışılır. Bir de E90 ların direksiyonu cidden rahatsız edici serttir, yine de tercih meselesi tabiki.
F20 bence iyi bir seçenek ama o motor ile değil. 116d manuel seçeneği ile olabilir. 177’lik ve 184’lük motorun aynısını 1.6 hacminde kullanır iyi bir chip Tuning ile safe modda 150hp alınabiliyor. Motor N47 ancak 2012 yılında tüm arıza kaynaklı geliştirmeler gerçekleştirilmiş halde f20 üzerine koyuldu. Zincir, yağ pompası gibi sorunlar duymadım.
E60 konusunda korkuttunuz beni. Şöyle aslında E60 alıp 530d vb. olmadığı sürece bir performans beklemezdim. E60 tamamen farklı bir mental ile baktığım bir otomobildi otur izle gibi. E90 direksiyonu sert olması sorun değil. Tek otomobil olacak bu baktığımız ve otomatik olsun istiyorum sebebi de iş çıkışı oluyor vb. insan bunalıyor. F20 116i neden değil onu tam anlayamadım biraz daha açıklayabilir misiniz?

Bir de bu otomobillerden hangisi 10 15 dk dip gaz bir şekilde dayanır, ayrıca soğutmayla alakalı veya stabilite anlamında sorun yaşamam?

Bu konuda Giulietta'dan çok memnundum. Ankara-İzmir arası 14.9 yakıt ortalamasıyla gitmiştim. Stabilite önemli benim için. Gerekirse yağ soğutucusu vb. upgrade yapabilirim.

Farklı tavsiyelere de açığım, değer kaybetmeyecek araçlar vb.

Bulduğum araçları da atayım size.


 
Ne gibi sorunlarla karşılaştınız merak ettim. Yapmayayım E60 gibi bir hata o zaman 😀
Yani her bakimi zamaninda yapilan km si dusuk bir aracti, 100 bin km ye kadar borusan bakimli sonrasinda da kocaelide bilinen ozel servislere gitti 140 bin km de 2018 de sattik.

En buyuk sorunu cozulemeyen bir saat 0 lama olayi vardi ve araba kendini kitliyodu. 1 kere kirmizi isikta tum ariza lambalarini yakti kitlendi, bi kere korfezde otobanda kitlendi az kalsin kazaya yol aciyordu, bu hatadan en az 3 4 kere cekiciye bindik ve cozum bulunamadi

Turbo yedi bi ara onun haricinde zincir bakimi icin motorun inmesinden bahsetmiyorum, daha hatirlayamadigim irili ufakli bi suru problemi vardi sunroofu cani isteyince kapanmiyodu yagmurlu havada 1 gun acik kaldi ustunu kapatmak zorunda kaldik vs gibi :D

En son biz sattiktan sonra alan kiside motor yedi 3 ay sonra :D

163 luk m47tu2 genel olarak cok daha saglamdir ben olsam ya bu motorlu tercih ederim ya da n47 alip risklerine goz yumarim.
 
E60 konusunda korkuttunuz beni. Şöyle aslında E60 alıp 530d vb. olmadığı sürece bir performans beklemezdim. E60 tamamen farklı bir mental ile baktığım bir otomobildi otur izle gibi. E90 direksiyonu sert olması sorun değil. Tek otomobil olacak bu baktığımız ve otomatik olsun istiyorum sebebi de iş çıkışı oluyor vb. insan bunalıyor. F20 116i neden değil onu tam anlayamadım biraz daha açıklayabilir misiniz?

Bir de bu otomobillerden hangisi 10 15 dk dip gaz bir şekilde dayanır, ayrıca soğutmayla alakalı veya stabilite anlamında sorun yaşamam?

Bu konuda Giulietta'dan çok memnundum. Ankara-İzmir arası 14.9 yakıt ortalamasıyla gitmiştim. Stabilite önemli benim için. Gerekirse yağ soğutucusu vb. upgrade yapabilirim.

Farklı tavsiyelere de açığım, değer kaybetmeyecek araçlar vb.

Bulduğum araçları da atayım size.



Ben anlattıklarınızdan aradığınız hissiyatları manuel 116d ile alabileceğinizi düşündüğümden önermiştim. İhtiyaç otomatik ise aradığınız bazı hissiyatlardan vazgeçmeniz gerekebilir. Ama 116i size göre değil uyarayım. Bu kadar gazlama düşüncesine yağ soğutucusu bulunan 118i lazım ancak 3 silindirli makyajlılardan bahsetmiyorum 4 silindirli makyaksız ve 170hp olanlardan bahsediyorum. Tabi onların da N13 motor olması kaynaklı başka problemleri var iyi araştırmak lazım.
Ayrıca yine o tip gazlamalara bence dizel uygun seçenek değil.
Hatta illa BMW olsun diyorsanız bütçeyi biraz daha zorlayıp 2012-2013 F30 320i önerebilirim. N20 benzinli motorlu 2.0 litre hacimli 184hp olanlardan bahsediyorum.
 
Ben anlattıklarınızdan aradığınız hissiyatları manuel 116d ile alabileceğinizi düşündüğümden önermiştim. İhtiyaç otomatik ise aradığınız bazı hissiyatlardan vazgeçmeniz gerekebilir. Ama 116i size göre değil uyarayım. Bu kadar gazlama düşüncesine yağ soğutucusu bulunan 118i lazım ancak 3 silindirli makyajlılardan bahsetmiyorum 4 silindirli makyaksız ve 170hp olanlardan bahsediyorum. Tabi onların da N13 motor olması kaynaklı başka problemleri var iyi araştırmak lazım.
Ayrıca yine o tip gazlamalara bence dizel uygun seçenek değil.
Hatta illa BMW olsun diyorsanız bütçeyi biraz daha zorlayıp 2012-2013 F30 320i önerebilirim. N20 benzinli motorlu 2.0 litre hacimli 184hp olanlardan bahsediyorum.
Maalesef o kadar çıkamıyorum. Peki 116i şunu söyleyebilir misiniz, belli bir süre idare edip sonrasında yağ soğutucusuna yönelsem olur mu?
 
Yani her bakimi zamaninda yapilan km si dusuk bir aracti, 100 bin km ye kadar borusan bakimli sonrasinda da kocaelide bilinen ozel servislere gitti 140 bin km de 2018 de sattik.

En buyuk sorunu cozulemeyen bir saat 0 lama olayi vardi ve araba kendini kitliyodu. 1 kere kirmizi isikta tum ariza lambalarini yakti kitlendi, bi kere korfezde otobanda kitlendi az kalsin kazaya yol aciyordu, bu hatadan en az 3 4 kere cekiciye bindik ve cozum bulunamadi

Turbo yedi bi ara onun haricinde zincir bakimi icin motorun inmesinden bahsetmiyorum, daha hatirlayamadigim irili ufakli bi suru problemi vardi sunroofu cani isteyince kapanmiyodu yagmurlu havada 1 gun acik kaldi ustunu kapatmak zorunda kaldik vs gibi :D

En son biz sattiktan sonra alan kiside motor yedi 3 ay sonra :D

163 luk m47tu2 genel olarak cok daha saglamdir ben olsam ya bu motorlu tercih ederim ya da n47 alip risklerine goz yumarim.
Anladım eğer böyle bir seçeneğim olursa ki zor çünkü 163lük ilk yıllarında var. Kaskolu bulmam lazım, üzerinden devam ettirebilmek için. Bilginiz var mı bu konuda okuduklarıma göre böyle bir şey mümkün.
 
Merhaba arkadaşlar,

Geçtiğimiz Mayıs ayında 170 hp manuel Giulietta almıştım. İnanılmaz zevkliydi. Revmatch, downshift falan efsane zevk alıyordum. Şimdi ekonomik olsun, şöyle olsun, böyle olsun derken, gittim yetkili servis bakımlı 2016 Focus 1.5 dizel otomatik otomobil aldım ama yok ruhumu satmış gibi hissediyorum. Ekonomi diye aldık, 8 litre yakıt tüketimiyle geziyorum. Alır almaz sıfır TS870'leri taktım. Efsane yol tutuyor, lift-off oversteer olsun fena değil ama aradığım bu değil.

Uzun zamandır gönlümde BMW yatıyor. Kasko yaptırabilecek olsam, E46 330ci'de bakabilirim ama malum yaşı kurtarmıyor. Bir de bu tarz sportif olup da al-sat piyasası fena olmayan bir otomobil olsun istiyorum. Şimdi kafamdaki araçlardan bahsetmek istiyorum.

1) 116i F20
2) E90 320d sedan-coupe fark etmez. Coupe'ler herhalde bu fiyata pert oluyor. Bilemiyorum.
3) E60 520d

Fikirlerinizi, yönlendirmelerinizi bekliyorum.
aynı focus'un 1.6 scti ecoboost motorlusuna bakabilirsiniz =) Hem yol tutuşunun hakkı olan performansı da almış olursunuz.
Kafanızdaki o 3 seçenek de ilgim olan araçlar değil, onların arasından önerileri başkaları yapsın :d
 
aynı focus'un 1.6 scti ecoboost motorlusuna bakabilirsiniz =) Hem yol tutuşunun hakkı olan performansı da almış olursunuz.
Kafanızdaki o 3 seçenek de ilgim olan araçlar değil, onların arasından önerileri başkaları yapsın :d
Arkadan çekişli olsun istiyorum ondan dolayı yoksa neden olmasın veya hiçbiri olmasa insignia bakacağım tabiki 1.6 cdti 😄