Lada candır ya niva falan dağ keçisi60k altına satılan nadir arabalardan birine biniyorum, tercihim belli Sizin aklınızdaki modelleri öğrenirsek aslında daha iyi olur öneri vermek açısından
Aynen öyle usta yaNe bulursan al. Yarın 120'ye satarsın
200.000TL altını hiç aklım almıyor ya.
Saçma sapan arabalar düzgün bir Vectra B'den nasıl daha pahalı oluyor mesela ?
Ya da düzgün bir B5 Passat'tın 2 katı fiyat istenen kevgire dönmüş E36 - E46 BMW'ler var.
200-250.000TL hala iyi para ulan. 10-12.000€'dan bahsediyoruz.
Abi heves ettik ya 8 yıllık hayalimHiç bulaşmayın bu bütçeyle derim.
Eyvallah ustamZor zanaat demek için gelmedim. Ama zor zanaat. Beklentiniz çok önemli yani muayeneli olabildiğince trafiğe hazır bir şeyler mi bekliyorsunuz yoksa projelik de olur sonra trafiğe ben sokarım çekme de olur mu diyorsunuz? Ya da sanayide sizi üzmeyecek usta çevreniz var mı yok mu? Daha önce eski araca bindiniz mi, aracı sürekli mi kullanacaksınız yoksa hafta sonu gezme mi, gibi gibi bilumum sorular.
Ben yıllardır hep düşük bütçe araçlara bakarım, 60k çok sınır bir değer 50 inin altına muayeneli araçlar yok 30 un altına ise evraklı arabalar yok. Normal bir binicinin, bineceği 65k gibi bir paraya Uno 60S(70'ler pahalıdır), R11, Ford Taunus ve Serçe gibi araçların trafiğe uygun muayeneli olanlarını bulma imkanı var.
Bu bütçelerde şehir dışına gitmemenizi öneririm, fakat İzmir yazıyor yaşadığınız yer İzmir'i binici kitlesi itibariyle severim(temiz araçları var) bulma ihtimaliniz yüksek ama yılbaşından önce.
Araç seçme imkanı pek olmuyor bu bütçelerde genelde araç denk geliyor, hangi aracın temizi denk gelirse onu alabilirsiniz. Muhtemelen 1.6 Taunuslar'ın, R11 Flash'ların, Serçe'lerin ve R21'lerin temizine rastlama ihtimaliniz var.
1.6 taunus / favorit / serçe / 131 ancak ne kadar temiz olurlar o da ayrı konu
Ya zaten onlar var aklımda yaAynen öyle usta ya
Dur skodacıyız biz 3.5 yıldır falan kullanıyorum ben kendi arabam özelinde söylecek olursam parçası pahalı, işçiliği büyük şehirlerde sorun değil. Bu alternatifler arasında alım fiyatı en düşüklerden biri çünkü yürütmesi biraz pahalı kalıyor diğerlerine göre.Lada candır ya niva falan dağ keçisi
Eyvallah ustamÖnce sanayide nazlanmadan eski arabaya bakacak usta edinmek gerek. Ondan sonra 60k bütçe varsa 45-50 k vererek bi araba alınır, bütçenin kalanıyla da yüzü gözü toplanır, ciğerleri açılır, gönyesi düzeltilir, teker kopmayacak fren boşalmayacak direksiyon boşa çıkmayacak kadar asgari emniyet sağlanır.
O bütçelerde Suzuki Swift 1.0 benim favorim. Tabii markaya modele bakmadan diğerlerinden daha temiz olan arabaya öncelik vermek gerek.
Skoda da güzeldirDur skodacıyız biz 3.5 yıldır falan kullanıyorum ben kendi arabam özelinde söylecek olursam parçası pahalı, işçiliği büyük şehirlerde sorun değil. Bu alternatifler arasında alım fiyatı en düşüklerden biri çünkü yürütmesi biraz pahalı kalıyor diğerlerine göre.
Yukarıda da dedikleri gibi en zor çözümü olan şey çürük, ne alırsanız alın tabanı, kuleleri gibi yerleri çürüksüz alın. Diğer seçeneklerde pek mümkün değil ama favoritte yeni muayeneli bulunabiliyor 50 civarlarına bu da aslında basit bi ekspertiz muayeneden geçebildiyse fena değildir diyerek. Tofaş-renault gibi modelleri yürütmesi çok daha kolay olur ama alırken fazla para vermek lazım onlara da.
Ben bu arabayı alırken 10bin tl altı olarak açıyorduk bu konuları, o zamanlar taunus, r11, lada, favorit, 131-serçe-eski kasa doğan, gibi seçenekler mevcuttu yine aşağı yukarı aynıdır herhalde
Eyvallah ustam sağ olBu kritere sahip bir otomobilin 2+ yıllık kullanıcısı olarak önemli noktaları belirteyim.
-Şu zamanda en zor işçilik çürük işçiliği. Eğer tanıdığınız yoksa çeşitli pozisyonlarda keyifsiz anlar yaşamadan kaporta boya yaptırmak pek kolay değil.
-Otomobil ne kadar eski olursa olsun mekanik olarak toparlanabilir. @bt abimizin dediği gibi biraz bütçe ayırmak iyi olur. Ancak burada da tercih edilecek aracın parça bulunabilirliği ön plana çıkıyor.
-Makyaj ögeleri ve mekanik detaylar toparlanabiliyor ancak eski otomobilde dağınık iç mekanı toparlamak her zaman kolay olmayabiliyor.
-Bu bütçede bulunacak modeller güvenlik yönünden çok zayıf evet, ancak imkanlar dahilinde daha iyisi mümkün olmadığı için bu konuyu irdelemeyeceğim.
Özetle; normalde bir model belirleyin en temizini alın denir ancak bu seçimde birden fazla model belirleyin. Aceleci davranmayın optimum otomobili bulduğunuzdan eminseniz alın. Sonra güle güle kullanın