Alalı 1 sene oldu konu açamadım, bu konu biraz tecrübelerimi yazacağım uzun bir konu olacak.
Önceki alfamla vedalaştıktan sonra alfadan zevkimi aldığımı düşünüyordum, ilk 1 ay iyi geçti sorun yok, sırtımda bir maddi yük yoktu .Sonra kaşıntı tuttu hayattan zevk almak için alfa şart olduğunu düşündüm Daha yeni arabalar alabilcek olsamda 156'nın tadı ayrı .5 araba gezdim sonuç benim
açımdan hüsrandı aralarında iyi arabalar olsada eski arabama pek yakın değillerdi, eski arabam 01 cosmo blu ,tan leather sunroof;
_SAM7377 by Emre Emre, on Flickr
Satılık araba var mı amacıyla gittiğim serviste rica üzerine içi siyah deri dışı gri bir 156 kullandım zaten hoşuma gidiyordu kombinasyon iyice kafama yattı o gün,gece klasik sahibinden.com üzerinden ilan bakarken bir tane araba ilana girdi dışı gri ,içi siyah far yıkamaları üzerinde koltukları düzgün,yoncaları orjinal ,sabahı bekledim işim olmasa bile erkenden kalkıp aradım ilk arayan benmişim.
Bakmaya gittiğimizde arabaya çok talep vardı arayanlar oldu yanımızda iyi ki erkenden aramışım,genel kontrol ettiğimde araba düzgündü eksikleri vardı ama tecrübeliydim artık iki tane orjinal anahtarı olması,orjinal alarmı üzerinde olup çalışması hoşuma gitti önceki arabamdaki gibi manuel açmayacaktım artık arabayı , ilk fotoğrafı
20220915_111143 by Emre Emre, on Flickr
Ben almadan hemen önce alfa servisinde ağır bir bakımdan geçmiş,
termostat,triger kayışı,balans kayışı,orjinal bujiler,devirdaim,pipolar,radyatör,yedek su deposu orjinal değiştirilmiş gözle kontrol ettiğimde teyit ediliyordu elimde faturada olunca trigerden yana içim rahattı ama test sürüşünde fark ettiğim alt takım fren sorunları için direkt noterden servise gittim.4 adet denge kolu,arka salıncakları amortisörleri ,ön tarafta alt salıncakları ön amortisörleri ,ön yayları.Diskleri orjinal disklerle ve balataları ferodo balatayla,tüm fren hortumlarını, el freni tellerini değiştirdim son olarak fren hidroliğimiz motul olarak değişti,arabayı teslim aldığımda çok sıkı hissetiren bir arabaya dönüşmüştü .
20220920_184739 by Emre Emre, on Flickr
20220920_145037 by Emre Emre, on Flickr
20220920_172726 by Emre Emre, on Flickr
Bir sorunumuz daha vardı ,araba ilk marşta çalışmıyor ikinci marşta çalışıyordu ustamız teşhisi koydu ve benzin pompası sıfır bosch olarak değişti,aslında üzerinde hiç çatlak yoktu sanırım tamamen değişmeden tamir olabiliyor ama uğraşmak istemedim,konuyu okuyanlar direkt değişim yerini tamir etme yöntemine gidebilir.Pompaya arka koltukları söküp,yuvarlak bir kapağı söktükten sonra ulaşılıyor.Benzin pompasından sonra sorunumuz gitti tabi daha bunlar fragman.
20220929_132147 by Emre Emre, on Flickr
Bu arada ben boş durmayıp sıfır el freni körüğü buldum
20220922_111958 by Emre Emre, on Flickr
Önceki alfamla vedalaştıktan sonra alfadan zevkimi aldığımı düşünüyordum, ilk 1 ay iyi geçti sorun yok, sırtımda bir maddi yük yoktu .Sonra kaşıntı tuttu hayattan zevk almak için alfa şart olduğunu düşündüm Daha yeni arabalar alabilcek olsamda 156'nın tadı ayrı .5 araba gezdim sonuç benim
açımdan hüsrandı aralarında iyi arabalar olsada eski arabama pek yakın değillerdi, eski arabam 01 cosmo blu ,tan leather sunroof;
_SAM7377 by Emre Emre, on Flickr
Satılık araba var mı amacıyla gittiğim serviste rica üzerine içi siyah deri dışı gri bir 156 kullandım zaten hoşuma gidiyordu kombinasyon iyice kafama yattı o gün,gece klasik sahibinden.com üzerinden ilan bakarken bir tane araba ilana girdi dışı gri ,içi siyah far yıkamaları üzerinde koltukları düzgün,yoncaları orjinal ,sabahı bekledim işim olmasa bile erkenden kalkıp aradım ilk arayan benmişim.
Bakmaya gittiğimizde arabaya çok talep vardı arayanlar oldu yanımızda iyi ki erkenden aramışım,genel kontrol ettiğimde araba düzgündü eksikleri vardı ama tecrübeliydim artık iki tane orjinal anahtarı olması,orjinal alarmı üzerinde olup çalışması hoşuma gitti önceki arabamdaki gibi manuel açmayacaktım artık arabayı , ilk fotoğrafı
20220915_111143 by Emre Emre, on Flickr
Ben almadan hemen önce alfa servisinde ağır bir bakımdan geçmiş,
termostat,triger kayışı,balans kayışı,orjinal bujiler,devirdaim,pipolar,radyatör,yedek su deposu orjinal değiştirilmiş gözle kontrol ettiğimde teyit ediliyordu elimde faturada olunca trigerden yana içim rahattı ama test sürüşünde fark ettiğim alt takım fren sorunları için direkt noterden servise gittim.4 adet denge kolu,arka salıncakları amortisörleri ,ön tarafta alt salıncakları ön amortisörleri ,ön yayları.Diskleri orjinal disklerle ve balataları ferodo balatayla,tüm fren hortumlarını, el freni tellerini değiştirdim son olarak fren hidroliğimiz motul olarak değişti,arabayı teslim aldığımda çok sıkı hissetiren bir arabaya dönüşmüştü .
20220920_184739 by Emre Emre, on Flickr
20220920_145037 by Emre Emre, on Flickr
20220920_172726 by Emre Emre, on Flickr
Bir sorunumuz daha vardı ,araba ilk marşta çalışmıyor ikinci marşta çalışıyordu ustamız teşhisi koydu ve benzin pompası sıfır bosch olarak değişti,aslında üzerinde hiç çatlak yoktu sanırım tamamen değişmeden tamir olabiliyor ama uğraşmak istemedim,konuyu okuyanlar direkt değişim yerini tamir etme yöntemine gidebilir.Pompaya arka koltukları söküp,yuvarlak bir kapağı söktükten sonra ulaşılıyor.Benzin pompasından sonra sorunumuz gitti tabi daha bunlar fragman.
20220929_132147 by Emre Emre, on Flickr
Bu arada ben boş durmayıp sıfır el freni körüğü buldum
20220922_111958 by Emre Emre, on Flickr
Son düzenleme: