KAPALI AUDİ A6 2.0 TDI MULTİTRONİC

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan SuperB
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SuperB

Elit Apaçi
56
MERHABA ARKADAŞLAR 100-115 BİN TL ARASI BİR BÜTÇEM VAR VE E SEGMENTİ BİR ARAÇ ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM BU FİYATA EN UYGUN E SEGMENT İ ARAÇ A6 OLARAK KARAR KILDIM LAKİN AUDİ A6 2.0TDI 2011 MODEL 170 LİK VEYA 177 LİK HAKKINDA BİLGİSİ OLAN VARMI ŞANZUMAN OLSUN MOTOR OLSUN GENEL BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLAR TAVSİYE EDERMİ ALINIRMI SİZCE NEDEN TAVSİYE EDİLEBİLİR BUNLAR HAKKINDA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...

İYİ GÜNLER.... audi-a6-sedan-front-side-0-33704.jpg
 
şanzımanı bildiğimiz cvt. o kadar yüksek torklara dayanamadığını ve arızalandığını okudum diğer forumlarda ama kullanan varsa cevaplayacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: SuperB
O kasadan 3.2 quattro sahibi olmustuk. Multitronic sanzimanlar yüksek torka dayanmadigi icin sorun cikarabiliyor. Tavsiyem 3.0 TDI quattro alma yönünde olacaktir. Tiptronic sanziman oldugu icin sorunsuzdur. Eger ille 2.0 Diesel olacaksada tavsiyem Temiz E60 kasa 520d tavsiye ederim.
 
Bende e60 kasa 520d isterim lakin ülkemizde bmw nin nasıl kullanildigi ortada temiz bulmak audiye göre çok zor bu sebebden dolayı a6 düşünüyorum yorumlariniz için teşekkür ederim...
 
Hocam 2012 model yeni kasa olan a6 mız var. 2012 2.0 tdi 177bg multitronic. 2 yıl dedem kullandı şimdi dayım kullanıyor. Hiç sorun çıkarmadı bugüne kadar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...