AÇIK AUDİ A6 D ve P'de Titreme

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan man28
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

man28

Asfalt Kurutucu
103
35
Marka
Volvo
Değerli üstatlarım araçta özellikle belli bi süre gittikten sonra D ve R de titreme oluyor (duraklamada) 120 km üzeri çıktığımda bu titreme direksiyonda da hissediliyo araba içinde de. (N ve D'de titreme hiç yok) normal olduğunu söyleyenler olabilir araç eskiden böyle değildi. 120-140kmden sonra da hiç titreme yoktu

Motor kulaklarında sıkıntı şanzuman takozunda sıkıntı yok. En son artık 4 lastiği de sıfır değiştirdim bariz azaldı ama hala devam ediyor. Direksiyonda ağırlaşma var bununla mı ilgili bilmiyorum. Ve bazen bozuk yolda ön düzenden bi boşluk sesi geliyor çukura girince. Bu neden onu da bilmiyorum. En son böyleyken yolsa direksiyon kitlendi aracın altına baktım direksiyon hortumu yere değiyodu çekiciyle çektirip onu servisinde yaptırdım. Parçaların adını hatırlamıyorum orası komple yenilendi. Direksiyondaki ağırlaşma yine devam ediyor. Ek olarak ROT yaptırmadım balans yapıldı yeni araçta her hangi bi çekme vesaire yok. Michelin bayisi rot ilgili olmadığını söyledi ama yarın yine onu yaptırıcam.
.
Ek bi sorum da michelin pilot sportların lastik takma da her hangi bi yönü var mı? Bayide bunların paralel olduğunu takma yönünün olmadığı söylendi.
Araç 2006 A6
Şimdi nasıl bir yol izleyeyim arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Değerli üstatlarım araçta özellikle belli bi süre gittikten sonra D ve R de titreme oluyor (duraklamada) 120 km üzeri çıktığımda bu titreme direksiyonda da hissediliyo araba içinde de. (N ve D'de titreme hiç yok) normal olduğunu söyleyenler olabilir araç eskiden böyle değildi. 120-140kmden sonra da hiç titreme yoktu

Motor kulaklarında sıkıntı şanzuman takozunda sıkıntı yok. En son artık 4 lastiği de sıfır değiştirdim bariz azaldı ama hala devam ediyor. Direksiyonda ağırlaşma var bununla mı ilgili bilmiyorum. Ve bazen bozuk yolda ön düzenden bi boşluk sesi geliyor çukura girince. Bu neden onu da bilmiyorum. En son böyleyken yolsa direksiyon kitlendi aracın altına baktım direksiyon hortumu yere değiyodu çekiciyle çektirip onu servisinde yaptırdım. Parçaların adını hatırlamıyorum orası komple yenilendi. Direksiyondaki ağırlaşma yine devam ediyor. Ek olarak ROT yaptırmadım balans yapıldı yeni araçta her hangi bi çekme vesaire yok. Michelin bayisi rot ilgili olmadığını söyledi ama yarın yine onu yaptırıcam.
.
Ek bi sorum da michelin pilot sportların lastik takma da her hangi bi yönü var mı? Bayide bunların paralel olduğunu takma yönünün olmadığı söylendi.
Araç 2006 A6
Şimdi nasıl bir yol izleyeyim arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum
Hocam araç hakkında biraz bilgi verme şansınız var mı, motor dizelmi benzinlimi çekiş sistemi quattro mu bide hangi motor var
 
Araç Quattro'ysa şafta baktırın.
Hocam araç D'de ışıkta da titriyor N alınca kesiliyor. Bunhn sebebi şaftan olabilir mi sürekli bi yerine baktırmaktan yoruldum. Araç dizel 3.0 quattro evet. İlk başlarsa giderken titreme yoktu sonradan arttı. Ama asıl kaynağı dururken D ve Pde titriyor böyle başladı
 
İnternetten yaptığım araştırmada bi forumda sorunu bi kişi araç marka model bilmiyorum böyle çözmüş "
Sorun çözüldü, yağ siglonu değişti. Titreme de sente ayarı kaçmış 3-4 diş ondan dolayı yapıyormuş. Usta sente ayarını yaptı şuan araç da hiçbir problem yok.
Sizce aynı sorun olabilir mi? Her usta servis farklı bir şey söylüyor.
 
İnternetten yaptığım araştırmada bi forumda sorunu bi kişi araç marka model bilmiyorum böyle çözmüş "
Sorun çözüldü, yağ siglonu değişti. Titreme de sente ayarı kaçmış 3-4 diş ondan dolayı yapıyormuş. Usta sente ayarını yaptı şuan araç da hiçbir problem yok.
Sizce aynı sorun olabilir mi? Her usta servis farklı bir şey söylüyor.
Hocam tatildeydim yazıya cevap veremedim kusura bakmayın aracınıza cvt multitronic şanzıman var ona bi baktırmanızı tavsiye ederim
 
Hocam tatildeydim yazıya cevap veremedim kusura bakmayın aracınıza cvt multitronic şanzıman var ona bi baktırmanızı tavsiye ederim
Hocam ZF şansuman bu. Sorun hala çözülmedi çözülmüyor yapmadığım kalmadı. Lastikler sıfır, rot balans, akslar kontrol edildi. motor takozu şanzuman takozu amortisorler.

Yeni belirtiler ve sorunlar başladı bir yandan para harcarken bir yandan yeni sorunlar çıkıyor. Yetkili servise bile götürdüm normal deniliyor, adamlar 100 üzerine çıkıp test bile etmemişler.

Şu ana kadar deneyimlerime göre 2 farklı sorun var. Bir aracın Viteste P ve D'te titremesi. Dururken-Duraklarken. Buna alıştım yetkili servis bile normal diyor. Asıl beni rahatsız eden şey çözülmüyor. Dediklerimin hepsine bakıldı.

Şu an en büyük belirti araç virajlarda berbat bir hale geldi, ve kaymak gibi olmayan biraz daha pürüzlü yollarda titreme iyice artıyor çukurlarda bazen küt küt bir şeyler vuruyor. İşin ilginci otobanda vesaire virajlar dışında yine bir şey yok. titreme ve savrulma yine var ama çok çok az.

Bunlarla ilgili mi bilmiyorum fakat bir diğer şey de motor eskiye nazaran daha gürültülü çalışıyor, içeriye ses geliyor.

Sadece şaft kaldı ustalar da ondan değil deyip kestirip attı. ama Rot balanscı bir şey farketti. Şaftın olduğu yer sallanıyor bu normal mi değil mi bilemem dedi. O şaftın sanırım koruma kapağı var orayı ittirince ordaki kapak öne doğru sallanıyor. Bu ne kadar koca arabayı sallar bilmiyor.

Araba sanki denizde tekneyle gidermiş gibi sallanıyor ve titriyor hocam. Koltuklara kadar hissediliyor. Artık kime nereye götürücem bilmiyorum.
Not: 70-80den sonra titreme hafiften başlıyor. Daha üstlerinde yola göre artıyor veya çok az oluyor. Bazı yollarda titreme + savrulma oluyor.

Ek olarak Araç tertemiz bir araç kaza dahi görmemiş bir araç.

Sizlerden ricam bilgili birileri el atsın en azından nasıl devam edeceğimi bileyim, artık aracın sorunsuz parçaları heba oluyor.
 
Son düzenleme: