AUDİ Q7 2.0 TFSİ VE YENİ A4 ALLROAD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Herkese merhaba. Video yayınım tüm hızıyla devam ediyor. Son olarak Audi Q7 2.0 TFSİ 0-100 hızlanma videosunu ve Honda Civic Type-R (FK2) 0-100 hızlanmasını koydum. Yarın da Audi Allroad Quattro'nun otoban sürüşü ve 0-230 km/s hızlanması geliyor. TAKİP ETMEYİ BEĞENMEYİ PAYLAŞMAYI UNUTMAYIN.

Bu arada: 10. Nesil Civic, DS4 Crossback, Suzuki Baleno ve Yeni Hyundai i10 gibi bir çok video yolda. TAKİPTE KALIN :)

 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve Porsche
Videolar ilgimi cekmiyor bildigin teknik verisine bakarim daha iyi ama bu adam kim diye dediktiflik yapacaksak ben varim :D
 
Tabi ki teknik veriye de bakabilirsiniz. Ama kanal içeri Leon Cupra ve A4 Allroad videolarında görüldüğü üzere sadece 0-100 olmayacak. Geliştirme aşamasındayım. İlginize çekmediyse yapabilecek bir şeyim yok :)
Ayrıca maalesef ki tüm teknik veriler doğru değil. Bir de bir çok markanın 0-200 km/s gibi değerler vereceğini sanmıyorum :)
Dedektiflik yapmak isteyenlere başarılar. Son derece 'ANONİM'im :) Saydığınız isimler içinde de bu tarz bir iş ile uğraşacak kimse yok maalesef.

abone olmayı,beğenmeyi,paylaşmayı unutmayın :)
 
Tabi ki teknik veriye de bakabilirsiniz. Ama kanal içeri Leon Cupra ve A4 Allroad videolarında görüldüğü üzere sadece 0-100 olmayacak. Geliştirme aşamasındayım. İlginize çekmediyse yapabilecek bir şeyim yok :)
Ayrıca maalesef ki tüm teknik veriler doğru değil. Bir de bir çok markanın 0-200 km/s gibi değerler vereceğini sanmıyorum :)
Dedektiflik yapmak isteyenlere başarılar. Son derece 'ANONİM'im :) Saydığınız isimler içinde de bu tarz bir iş ile uğraşacak kimse yok maalesef.

abone olmayı,beğenmeyi,paylaşmayı unutmayın :)

Anonim kişi , Otopark forumunda kendi reklamınızı yapıp takipçi çekmeye çalışıyorsunuz bi de ukalaca cevap veriyorsunuz.. X Kişisi ya da Y kişisi olduğunuz önemsiz. Meslek sırrı dediğiniz bu araçları alabilme yönteminizle ilgili daha mütevazi cevaplar vermiş olsanız ilgi çekebilirdiniz. İşimiz gücümüz yok Anonim kimdir diye uğraşacak değiliz. Kurumsal bağlantılarım var onların aracılığıyla alıyorum diyebilirsiniz ya da gerçekleştirmeye çalıştığım proje kapsamında ismimin ön plana çıkması doğru olmayabilir diyebilirsiniz ama ben anonimim arabaları alma şeklim sır dedektiflik yapmak isteyene başarılar şöyle böyle ukalalıklara gerek yok.
 
arkadaşlar kapışmayın allah aşkına. ben daha izlemedim ama iyi kötü bir emek var ortada. kim olduğunu tartışacağımıza yapılan işleri eleştirsen iyi veya kötü. daha mantıklı değil mi?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
arkadaşlar kapışmayın allah aşkına. ben daha izlemedim ama iyi kötü bir emek var ortada. kim olduğunu tartışacağımıza yapılan işleri eleştirsen iyi veya kötü. daha mantıklı değil mi?

Hocam kapışmalık değil mevzu arkadaşlar temin edilmesi zor araçlarla ilgili bir soru sormuşlar, ukalaca cevap vermemiş olsa kısaca açıklasa uzamaz konu
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Tabi ki teknik veriye de bakabilirsiniz. Ama kanal içeri Leon Cupra ve A4 Allroad videolarında görüldüğü üzere sadece 0-100 olmayacak. Geliştirme aşamasındayım. İlginize çekmediyse yapabilecek bir şeyim yok :)
Ayrıca maalesef ki tüm teknik veriler doğru değil. Bir de bir çok markanın 0-200 km/s gibi değerler vereceğini sanmıyorum :)
Dedektiflik yapmak isteyenlere başarılar. Son derece 'ANONİM'im :) Saydığınız isimler içinde de bu tarz bir iş ile uğraşacak kimse yok maalesef.

abone olmayı,beğenmeyi,paylaşmayı unutmayın :)
Videolarınız açıkcası benim ilgimi çekiyor ve izliyorum başarılar dilerim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Videolar için güzel emek var buna saygım sonsuz ama açıkcası sadece 0-100 olması bence saçma evet firmaların verdiği değerler yanlış olabilir ama ne kadar yanlış olabilir ki en fazla oynayacağı 2 sndir o da arabanın deposundaki benzin miktarı bile değiştirir. Bence asıl yapılması gereken ve insanların ihtiyacı olan şeyler ara hızlanmalar 50-120 80-160 gibi kaç kişi 1.6 dizel araba alıp ben kalkış yapacağım diyor ki ama bir çok kişi bu arabanın performansı acaba nasıl diye soruyor bunu da anca bu tür ara hızlanmalarla anlayabilirsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Bu da benim kendi arabam ile çektiğim hızlanma videom 0-100 yanına 80-120 ve 120-160 ta çektim. Şimdi bunu izleyen adam ben bu arabayı 5 kişi bindirip uzun yola çıkayım diye düşünürse 120 den 160 e çıkmasının çok uzun süreceğini anlayabilecek. Biraz daha dikkat edilse daha iyi sonuçlarda elde edilebileceğine eminim.
 
Önerileri için teşekkürler @berkay4408. Dediğim gibi geliştirme aşamasındayım.Bu tarz önerilere ihtiyacım var.

izleyen, takip eden ve yapıcı eleştirilerde bulunanlara teşekkürler. @gtepro @Renard
 
Son düzenleme:
Önerileri için teşekkürler @berkay4408. Dediğim gibi geliştirme aşamasındayım.Bu tarz önerilere ihtiyacım var.

izleyen, takip eden ve yapıcı eleştirilerde bulunanlara teşekkürler. @gtepro @Renard

Açıkçası yapılan işi destekliyorum.Geliştirme adına bir kaç önerim olacak.
Ancak malum 0-100 testlerinin hangi ideal koşullarda yapıldığını bilemiyoruz ;

* Lastik markası ve yazlık mı, kışlık mı
* Testin yapıldığı günkü hava durumu (Yağmurlu 15 derece, rüzgarlı 20 derece gibi)
* Araçta varsa kaç yolcu olduğu, deponun doluluk oranı
* Biraz ütopik olacak (Hangi marka benzin)

Şimdilik aklıma gelenler bunlar..Eminim çok daha profesyonelce bir iş ortaya çıkacaktır
 
teşekkürler @byilmaz

Genel olarak 0-100 hızlanmalarını aynı rotada, tünel içinde çekiyorum. Böylelikle rüzgar ve eğim gibi faktörler ortadan kalkıyor. Sadece uzun süreli hızlanmalar farklı rotalarda gerçekleşiyor. (bkz. 3. köprü yolu).

Yakıt olayı depo dolu olduğu takdirde benim kontrolümden çıkmış oluyor. O sebeple ne desem yalan olacak. Lastik olayına bu tarih itibariyle daha çok dikkat etmeye çalışacağım. Malum kışlıklar da işin içine girdi.

Videolar hep tek sürücü ile çekiliyor. Yolcu almıyorum.

Yorumlar ışığında daha kaliteli ve izlenebilir içerik üretmeye çalışacağım. Forumu kullanma sebebim de bu. Çünkü benim göremediğim onlarca eksik var. Farklı bakış açılarıyla katkı sağlarsanız benim için çok daha iyi olur. Tekrar teşekkürler.
 
teşekkürler @byilmaz

Genel olarak 0-100 hızlanmalarını aynı rotada, tünel içinde çekiyorum. Böylelikle rüzgar ve eğim gibi faktörler ortadan kalkıyor. Sadece uzun süreli hızlanmalar farklı rotalarda gerçekleşiyor. (bkz. 3. köprü yolu).

Yakıt olayı depo dolu olduğu takdirde benim kontrolümden çıkmış oluyor. O sebeple ne desem yalan olacak. Lastik olayına bu tarih itibariyle daha çok dikkat etmeye çalışacağım. Malum kışlıklar da işin içine girdi.

Videolar hep tek sürücü ile çekiliyor. Yolcu almıyorum.

Yorumlar ışığında daha kaliteli ve izlenebilir içerik üretmeye çalışacağım. Forumu kullanma sebebim de bu. Çünkü benim göremediğim onlarca eksik var. Farklı bakış açılarıyla katkı sağlarsanız benim için çok daha iyi olur. Tekrar teşekkürler.

Yapıcı dille herşey çözümlenebilir. Yolunuz açık olsun kolay gelsin.
 
teşekkürler @byilmaz

Genel olarak 0-100 hızlanmalarını aynı rotada, tünel içinde çekiyorum. Böylelikle rüzgar ve eğim gibi faktörler ortadan kalkıyor. Sadece uzun süreli hızlanmalar farklı rotalarda gerçekleşiyor. (bkz. 3. köprü yolu).

Yakıt olayı depo dolu olduğu takdirde benim kontrolümden çıkmış oluyor. O sebeple ne desem yalan olacak. Lastik olayına bu tarih itibariyle daha çok dikkat etmeye çalışacağım. Malum kışlıklar da işin içine girdi.

Videolar hep tek sürücü ile çekiliyor. Yolcu almıyorum.

Yorumlar ışığında daha kaliteli ve izlenebilir içerik üretmeye çalışacağım. Forumu kullanma sebebim de bu. Çünkü benim göremediğim onlarca eksik var. Farklı bakış açılarıyla katkı sağlarsanız benim için çok daha iyi olur. Tekrar teşekkürler.
Ortada emeğin var hocam belli. Test arabalarını kaç günlük alıyorsun? 0-100 çekip geri mi bırakıyorsun? Aklıma bu kısımlar takıldı. Kaç kameran var bilmiyorum ama kadranlarla beraber videoda farklı bir kameradan yoluda çeksen sağ alt köşeye de mesela kadranları koysan olabilir bence. Kolay gelsin. Takipteyim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...