Audi, R8 V10 RWS modelini tanıttı. Audi’nin R8 süperspor otomobili normalde sadece Quattro dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyordu, artık arkadan itişli versiyona da sahip olabileceksiniz.
“Püristlere” özel
Audi Sport GmBH patronu Stephan Winkelman’a göre sınırlı sayıda üretilecek olan R8 V10 RWS “püristlere” yönelik bir otomobil.
“Ortaya konumlandırılmış V10 üniteye ve arkadan itişe sahip olmasıyla R8 LMS yarış arabasının adeta başarılı bir yol versiyonu.” şeklinde konuştu.
R8’de kullanılan atmosferik V10 oldukça başarılı bir motor. 533 HP güç ve şahane tınılar üreten motor R8’i 0’dan 100 km/s hıza 3.7 saniyede çıkarıyor. Spyder modeli biraz daha yavaş: 3.8 saniyede 100 km/s hıza ulaşıyor.
Arkadan itişli R8 V10 RWS aktarma organlarındaki tasarruf sayesinde dört çeker versiyondan 50 kg daha hafif. Audi, aynı zamanda sürücünün doğru sürüş modunu seçmesi durumunda otomobil ile kontrollü driftlerin yapılabileceğini söylüyor.
999 adet üretilecek
Audi, bu otomobilden 999 adet üretecek. Satış fiyatı ise 121 bin Euro’yu aşacak.
Read the whole post here.
“Püristlere” özel
Audi Sport GmBH patronu Stephan Winkelman’a göre sınırlı sayıda üretilecek olan R8 V10 RWS “püristlere” yönelik bir otomobil.
“Ortaya konumlandırılmış V10 üniteye ve arkadan itişe sahip olmasıyla R8 LMS yarış arabasının adeta başarılı bir yol versiyonu.” şeklinde konuştu.
R8’de kullanılan atmosferik V10 oldukça başarılı bir motor. 533 HP güç ve şahane tınılar üreten motor R8’i 0’dan 100 km/s hıza 3.7 saniyede çıkarıyor. Spyder modeli biraz daha yavaş: 3.8 saniyede 100 km/s hıza ulaşıyor.
Arkadan itişli R8 V10 RWS aktarma organlarındaki tasarruf sayesinde dört çeker versiyondan 50 kg daha hafif. Audi, aynı zamanda sürücünün doğru sürüş modunu seçmesi durumunda otomobil ile kontrollü driftlerin yapılabileceğini söylüyor.
999 adet üretilecek
Audi, bu otomobilden 999 adet üretecek. Satış fiyatı ise 121 bin Euro’yu aşacak.
Read the whole post here.