Audi, servis ve satış sonrası hizmetlerde Türkiye lideri oldu

Baris Inselel

Yönetim
Editör
2,170
Türkiye’de Audi ve rakip marka araç kullanıcıları arasında yapılan satış sonrası müşteri memnuniyeti araştırması – IACS sonuçlarına göre, Audi Türkiye servis ve satış sonrası hizmetlerdeki çalışmalarıyla birinciliği elde etti 
Audi A.G tarafından Avrupa’da Euro Bölgesi’nde yer alan büyük pazarlarda yapılan satış sonrası hizmetler müşteri memnuniyeti araştırması IACS (International Aftersales Customer Satisfaction) sonuçları açıklandı.
Audi ve rakiplerinin 6 ay ile 10 yıl arası servis tecrübesine sahip bireysel müşterilerin dahil edildiği araştırmada, katılımcılara markaların servis ve satış sonrası hizmetleri hakkında düşünceleri soruldu. Audi Türkiye, araştırma sonunda tüm rakiplerini geride bırakarak, servis ve satış sonrası hizmetlerdeki çalışmalarıyla birinci seçildi.
Tamamen araç sahiplerinin düşünceleriyle belirlenen araştırma sonuçları, Audi Türkiye’nin iş yapış stratejileri arasında öncelikli sırada yer alan servis ve satış sonrası hizmetlerde kaliteyi artırmak...

Okumaya devam et...