Audi’nin otomobillerine 2.0T ve 3.0T gibi uyguladığı isimlendirme politikasına yıllardır aşinayız. Audi geçtiğimiz aylarda yeni politikasını duyurmuştu. Yeni isimlendirme politikası 30 ila 70 arasında değişen numaralara sahip olacaktı.
Yeni isimlendirme politikası çok kafa karıştırıcı!
Kaputun altında hangi motorun olduğunu belirtmek yerine kullanılan motorların güç çıktısına göre sınıflandıran, çok karmaşık bir politika gündeme getirildi. Bu isimlendirmeyi yalnızca Audi’nin en sıkı hayranları hatırlayabilir. Sistemin nasıl olduğunu hatırlamak istiyorsanız daha önceki haberimize buradan ulaşabilirsiniz. Özet geçecek olursak otomobilin beygir gücüne dayalı olarak 30, 35, 40… ve böylece 70‘e kadar uzanan bir sistem mevcut. 1000’den fazla kişinin oy verdiği anketimizde bu isimlendirme politikasının karmaşık ve anlaşılması zor olduğunu düşünenler oldukça çoğunluktaydı.
Dünyanın dört bir yanından insanların çoğu bu isimlendirme yapısının gaddarca ve gereksiz yere kafa karıştırıcı olduğunu düşünüyor. Fakat Audi’nin Satış ve Pazarlama Müdürü, alternatif sürüş teknolojileri giderek popülarite kazandığından müşteriler için motor kodunun eskisi kadar önemli bir performans göstergesi olmadığını belirtiyor.
Aslında Audi, E-Tron Quattro gibi elektrikli otomobilleri için isimlendirmenin önünü açmaya çalışıyordu. Otomobil, içten yanmalı bir motoru bulunmadığından dolayı Audi’nin geleneksel isimlendirme politikasından faydalanamayacaktı.
Audi ABD, Car&Driver‘ın bu konudaki haberini onaylamış gibi gözükmüyor. Ne yazık ki bu karar Car&Driver’ın da belirttiği gibi sadece şu an için geçerli olabilir. Audi’nin bu yeni isimlendirme politikası kaçınılmaz gibi görünüyor.
[yop_poll id=”36″]
1 arasında 5
Kaynak: CarScoops
Read the whole post here.
Yeni isimlendirme politikası çok kafa karıştırıcı!
Kaputun altında hangi motorun olduğunu belirtmek yerine kullanılan motorların güç çıktısına göre sınıflandıran, çok karmaşık bir politika gündeme getirildi. Bu isimlendirmeyi yalnızca Audi’nin en sıkı hayranları hatırlayabilir. Sistemin nasıl olduğunu hatırlamak istiyorsanız daha önceki haberimize buradan ulaşabilirsiniz. Özet geçecek olursak otomobilin beygir gücüne dayalı olarak 30, 35, 40… ve böylece 70‘e kadar uzanan bir sistem mevcut. 1000’den fazla kişinin oy verdiği anketimizde bu isimlendirme politikasının karmaşık ve anlaşılması zor olduğunu düşünenler oldukça çoğunluktaydı.
Dünyanın dört bir yanından insanların çoğu bu isimlendirme yapısının gaddarca ve gereksiz yere kafa karıştırıcı olduğunu düşünüyor. Fakat Audi’nin Satış ve Pazarlama Müdürü, alternatif sürüş teknolojileri giderek popülarite kazandığından müşteriler için motor kodunun eskisi kadar önemli bir performans göstergesi olmadığını belirtiyor.
Aslında Audi, E-Tron Quattro gibi elektrikli otomobilleri için isimlendirmenin önünü açmaya çalışıyordu. Otomobil, içten yanmalı bir motoru bulunmadığından dolayı Audi’nin geleneksel isimlendirme politikasından faydalanamayacaktı.
Audi ABD, Car&Driver‘ın bu konudaki haberini onaylamış gibi gözükmüyor. Ne yazık ki bu karar Car&Driver’ın da belirttiği gibi sadece şu an için geçerli olabilir. Audi’nin bu yeni isimlendirme politikası kaçınılmaz gibi görünüyor.
[yop_poll id=”36″]
1 arasında 5
Kaynak: CarScoops
Read the whole post here.