Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Tatarzapata

Asfalt Kurutucu
109
37
Marka
Audi
Arkadaşlar sanırım bu konuya benzer açtığım 3. Konu fakat yolun sonuna geldik. Aracımı değiştirmeye karar verdim hem yakıttan dolayı hem de model yükseltme amaçlı. Bildiğiniz üzere 2006 model a4 2.0 tfsi quattro aracım var 100xxx km yi yeni devirdik gayet temiz bir araç piyasada pek muadili olduğunu sanmıyorum.
Bu aracımın üstüne maksimum 70-75 bin ekleyebilirim. Yakıtı ekonomik otomatik vites konforu üst seviyede bir araç istiyorum mümkünse mtvsi de çok Yüksek olmasa iyi olur ama o öncelikli kriter değil. Tavsiyeleriniz önemli çünkü alacağım araca uzun süre binmek istiyorum ama 2. Eli de hareketli olursa gayet iyi olur dünyanın binbir türlü hali var. Teşekkür ederim şimdiden tavsiyeleriniz için.
 
Bu segmentte en az yakan araclar sanırım , peugeot 508 ve Citroen C5'tir .

Hocam yalnız butce konusunu tam anlayabilmiş degilim . A4 + 75 bin mi ? Yoksa sadece 75 binddn mi bahsediyorsunuz ?
 
Son düzenleme:
2006 2.0 tfsi quattro A4'ün maksimum piyasa fiyatı 95-98 bin lira civarında. O da 130 bin km civarında olanların. Sizin aracınız gerçekten temiz ve 100 bin km civarındaysa daha yüksek bir rakama da gidebilir. Ama burada size tavsiye verebilmemiz için önemli olan yeni aracınızı almak için illa A4'ün satılması ve üzerine para eklenmesi mi gerekiyor yoksa kenarda param var, A4'ü satmak için acelem yok mu diyorsunuz ? Eğer kenarda hazır paranız varsa tam bütçeyi bilmek gerek. Kenarda param yok A4'ü satıp alacağım derseniz siz bence önce A4'ü nakit paraya çevirmeye bakın. Çünkü A4'ün kaç paraya gideceğini bilmemize imkan olmadığı için sağlıklı şekilde yeni bir D segment önerisinde bulunmak güç olacaktır.

Yinede tahmini bir rakamla 160-180 bin lira arasında bir bütçeniz olabileceğini düşünürsek;

160 hp 1.6 dizel Talisman güç olarak memnun eder. Konfor olarak rakiplerinden biraz daha zayıftır.
136 hp 1.6 dizel İnsignia güç olarak biraz düşük ama konfor, sürüş zevki ve donanım olarak memnun eder. 1.6 turbo benzin 170 hp'lik bir versiyonu da var ama ilanlarda nadir bulunuyor.
1.4 tsi superb 2.0 tfsi araca göre nispeten daha az yakacaktır. Konfor olarak iyi seviyede, sürüş zevki olarak pek beklentiniz olmasın.
180 hp 2.0 dizel otomatik Mondeo, konfor ve sürüş zevki olarak iyi seviyede ama donanımı zayıf, mtv'si yüksektir.
Mazda 6 önermek isterdim ama pek bir ilanı yok belirttiğiniz bütçede. 2.eli de pek hızlı olmayacaktır.
Passat'ı bunlar sıradayken listeye dahil etmedim açıkçası. Ancak benzinli istemeniz durumunda listeye girer.

150-200 bin km aralığında premium D segment kullanırım derseniz 3 serisi falan da mevcut. 2.el ilanları yerine sıfır isterseniz tahmini yazdığım bu bütçeyle bu araçlardan, gırtlak dolu olmasalar da belki galerilerin elinde bulabilirsiniz.

Ben olsam bunların arasından önceliği led matrix farlı, dolu bir İnsignia'dan yana kullanırdım. Ardından temizini ve az km yapmış olanını bulabilirsem 2.0 dizel Mondeo, sonrasında da Superb bakardım.
 
Son düzenleme:
2006 2.0 tfsi quattro A4'ün maksimum piyasa fiyatı 95-98 bin lira civarında. O da 130 bin km civarında olanların. Sizin aracınız gerçekten temiz ve 100 bin km civarındaysa daha yüksek bir rakama da gidebilir. Ama burada size tavsiye verebilmemiz için önemli olan yeni aracınızı almak için illa A4'ün satılması ve üzerine para eklenmesi mi gerekiyor yoksa kenarda param var, A4'ü satmak için acelem yok mu diyorsunuz ? Eğer kenarda hazır paranız varsa tam bütçeyi bilmek gerek. Kenarda param yok A4'ü satıp alacağım derseniz siz bence önce A4'ü nakit paraya çevirmeye bakın. Çünkü A4'ün kaç paraya gideceğini bilmemize imkan olmadığı için sağlıklı şekilde yeni bir D segment önerisinde bulunmak güç olacaktır.

Yinede tahmini bir rakamla 160-180 bin lira arasında bir bütçeniz olabileceğini düşünürsek;

160 hp 1.6 dizel Talisman güç olarak memnun eder. Konfor olarak rakiplerinden biraz daha zayıftır.
136 hp 1.6 dizel İnsignia güç olarak biraz düşük ama konfor, sürüş zevki ve donanım olarak memnun eder. 1.6 turbo benzin 170 hp'lik bir versiyonu da var ama ilanlarda nadir bulunuyor.
1.4 tsi superb 2.0 tfsi araca göre nispeten daha az yakacaktır. Konfor olarak iyi seviyede, sürüş zevki olarak pek beklentiniz olmasın.
180 hp 2.0 dizel otomatik Mondeo, konfor ve sürüş zevki olarak iyi seviyede ama donanımı zayıf, mtv'si yüksektir.
Mazda 6 önermek isterdim ama pek bir ilanı yok belirttiğiniz bütçede. 2.eli de pek hızlı olmayacaktır.
Passat'ı bunlar sıradayken listeye dahil etmedim açıkçası. Ancak benzinli istemeniz durumunda listeye girer.

150-200 bin km aralığında premium D segment kullanırım derseniz 3 serisi falan da mevcut. 2.el ilanları yerine sıfır isterseniz tahmini yazdığım bu bütçeyle bu araçlardan, gırtlak dolu olmasalar da belki galerilerin elinde bulabilirsiniz.

Ben olsam bunların arasından önceliği led matrix farlı, dolu bir İnsignia'dan yana kullanırdım. Ardından temizini ve az km yapmış olanını bulabilirsem 2.0 dizel Mondeo, sonrasında da Superb bakardım.
Superb de dizel önermeme nedeniniz nedir acaba?
İnsigniayla ilgili çok az bilgim var kasası hoşuma gidiyor fakat o bütçenin arabası mı bilmiyorum.
2011 üstü 5.20 de düşünüyorum ama pek temizi yok maalesef ilanlarda.
Son olarak kenarda da param var fakat araç satılmadan araç almak mantıklı gelmiyor 2 araç olucağı için gereksiz lüks olur
 
Superb de dizel önermeme nedeniniz nedir acaba?
İnsigniayla ilgili çok az bilgim var kasası hoşuma gidiyor fakat o bütçenin arabası mı bilmiyorum.
2011 üstü 5.20 de düşünüyorum ama pek temizi yok maalesef ilanlarda.
Son olarak kenarda da param var fakat araç satılmadan araç almak mantıklı gelmiyor 2 araç olucağı için gereksiz lüks olur
İsterseniz superb dizel de ekleyebilirsiniz bu listeye ama ben tsi motorların gerçekten tutumlu olduğunu, bununla birlikte 250 torklu düşük hacim vag grubu dizellerinin rakiplerinin gerisinde kaldığını düşünüyorum ki zaten vw yeni Golf'te artık 1.6 dizel getirmeyecek ülkeye. Yani güçlendirilmeye pek ihtiyaç duyulmayan, rakiplerinden daha sessiz, daha medeni diyemeyeceğimiz bir motor. Dsg sayesinde hala ayakta kalan bir motor. Şahsen tsi motorlar varken tdi motorlara bakmam ben.

5.20i, 3.20i gibi araçlar da aklıma geldi ama siz ekonomik bir araç istediğinizi söyleyince onları direkt katmadım. Bu araçlarla 10 litrenin altında tüketmek kolay değil çünkü. Belki sürüş şartları uygunsa 3.20i daha düşük değerler tutturur ama 5.20i'de 10 litrenin altını şehir içinde unutun.

Dediğiniz gibi A4'ü sattıktan sonra araç almayı planlıyorsanız önce elinizden hayırlısıyla çıkarmaya bakın. Çünkü onun kaç paraya gideceğini kestiremediğimiz için net şu kadar bütçem var demek zor gibi duruyor.

İnsignia ise tüm bu araçlar arasında yekünde emin olun daha çok ihtiyaca hitap ediyor. Sürüş zevki, yalıtımı, konforu segmentine değecek düzeyde. Yeterince hacim, bolca donanım sunması yanında sağlam şanzımanı, 1.6 dizeller içinde güçlü sayılabilecek bir motoru ve nispeten daha hafif gövde ile yeterli performans verebiliyor. Kusur olarak görürseniz tek dezavantajı tam otomatik şanzımandan bir çift kavrama performansı beklememeniz olur.

Bu arada üstte ki yorumunuzda a4 + 75 bin, yani 150 bin gibi bütçem var demişsiniz ama a4'ünüz bahsettiğiniz kadar temiz ve düşük km'de ise 75 - 80'den biraz daha fazlaya gidebilir.
 
Son düzenleme:
İsterseniz superb dizel de ekleyebilirsiniz bu listeye ama ben tsi motorların gerçekten tutumlu olduğunu, bununla birlikte 250 torklu düşük hacim vag grubu dizellerinin rakiplerinin gerisinde kaldığını düşünüyorum ki zaten vw yeni Golf'te artık 1.6 dizel getirmeyecek ülkeye. Yani güçlendirilmeye pek ihtiyaç duyulmayan, rakiplerinden daha sessiz, daha medeni diyemeyeceğimiz bir motor. Dsg sayesinde hala ayakta kalan bir motor. Şahsen tsi motorlar varken tdi motorlara bakmam ben.

5.20i, 3.20i gibi araçlar da aklıma geldi ama siz ekonomik bir araç istediğinizi söyleyince onları direkt katmadım. Bu araçlarla 10 litrenin altında tüketmek kolay değil çünkü. Belki sürüş şartları uygunsa 3.20i daha düşük değerler tutturur ama 5.20i'de 10 litrenin altını şehir içinde unutun.

Dediğiniz gibi A4'ü sattıktan sonra araç almayı planlıyorsanız önce elinizden hayırlısıyla çıkarmaya bakın. Çünkü onun kaç paraya gideceğini kestiremediğimiz için net şu kadar bütçem var demek zor gibi duruyor.

İnsignia ise tüm bu araçlar arasında yekünde emin olun daha çok ihtiyaca hitap ediyor. Sürüş zevki, yalıtımı, konforu segmentine değecek düzeyde. Yeterince hacim, bolca donanım sunması yanında sağlam şanzımanı, 1.6 dizeller içinde güçlü sayılabilecek bir motoru ve nispeten daha hafif gövde ile yeterli performans verebiliyor. Kusur olarak görürseniz tek dezavantajı tam otomatik şanzımandan bir çift kavrama performansı beklememeniz olur.

Bu arada üstte ki yorumunuzda a4 + 75 bin, yani 150 bin gibi bütçem var demişsiniz ama a4'ünüz bahsettiğiniz kadar temiz ve düşük km'de ise 75 - 80'den daha fazlaya gider.
Teşekkür ediyorum yorumlarınız için 3.20 ya da 5.20 almaktansa şu anki aracıma binerim dediğiniz gibi çünkü benim aracım da yaklaşık o aralıkta yakıyor.
aracımın 2 yerinde sadece çizik var orjinalliği bozulmasın diye boyatmadım çünkü şu an ne boya ne değişen ne de hasar kaydı var dediğiniz gibi daha yükseğe ben de gideceğine inanıyorum henüz ilana koymadım ama bu zamanda 12 litreyle benzin tüketmek zor şu zamlardan sonra. Şimdi arkadaşlar diyecekler 200 beygir 4 çeker araca normal diyecekler hak veriyorum da benzin fiyatları normal değil :)
 
Teşekkür ediyorum yorumlarınız için 3.20 ya da 5.20 almaktansa şu anki aracıma binerim dediğiniz gibi çünkü benim aracım da yaklaşık o aralıkta yakıyor.
aracımın 2 yerinde sadece çizik var orjinalliği bozulmasın diye boyatmadım çünkü şu an ne boya ne değişen ne de hasar kaydı var dediğiniz gibi daha yükseğe ben de gideceğine inanıyorum henüz ilana koymadım ama bu zamanda 12 litreyle benzin tüketmek zor şu zamlardan sonra. Şimdi arkadaşlar diyecekler 200 beygir 4 çeker araca normal diyecekler hak veriyorum da benzin fiyatları normal değil :)
Öyle maalesef. Yüz binlerce lira verip zengin işi güçlü, 4 çeker araç alabilecek durumda olan birine yakıtı dert etme denebilir belki ama normal bütçelerle sahip olunarak güçlü bir aracı yürütmek zor cidden.

Aracınız anlattığınıza göre iyi gözüküyor. İlanlarda benzer denklikte aracınız yok gibi bir şey. Ona en yakın temizlikte ki araçlara 85-95 bin lira arası fiyat istiyorlar. Haliyle ne kadara gider ne olur bilemem ama o kondisyonda ki bir araç 75-80'den fazla eder. İyisi siz aracı bir ilana koyun, gelen cevaplara, tekliflere göre net bütçenizi oluşturursanız daha kesin tavsiyeler çıkacaktır.
 
Madem yakıt tüketimi önemli dizel tercih edin. Benzer koşullarda şu anki aracınızın kuruş olarak yarısını yakacaktır. 12 litre yakan A4' ü satıp 10 litre yakan başka benzinli bir araç almanın bence pek mantığı yok.

1.6 CDTı İnsignia +1 diyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...