Daha önce test edildi sanıyorum ama manuel ve yeni nesil 2.0cc motor kombinasyonu test edilmedi diye biliyorum. Keyifle test edilmesini bekliyor olacağım.
Gelelim teknik özellik ve fabrikasyon donanımlarına.
2005 Model E46 Lci Sedan
318i Manuel 2.0cc 143hp 200nm
Yeni Nesil Çift Vanos
İç-Dış M Paket
M2 7,5-8,5 Jantlar
Recaro Yılan Derisi Koltuklar
Antrasit Tavan Döşemesi
Elektrikli Arka Perde
Mercekli Zenon Farlar
Sunroof
Elektrikli Katlanır Aynalar
Koltuk Isıtma
DSC çift kademeli çekiş kontrol
3.38 Difransiyel
5 Vites Manuel Şanzıman
Akü Bagajda
Kayak Takımı Koyma Aparatı
3,5 cm Eibach Yay Takımı
Biraz geçmişinden ve kondüsyonundan bahsedelim. İlk sahibi İstanbul'da bir öğretim görevlisi, ikicinci sahibi benim bir tanıdığım.
2005 yılından 2012 yılına kadar İstanbulda 135 bin km yapmış çok şükür bir kazası darbesi veya boyası olmamış.
2012 yılından 2015 yılına kadar benim tanıdığım bir kişide kaldı ve bana hatasız boyasız olarak 155 bin km'de Prins Tüp takılmış halde geçti.
Şu anda ise 182 bin de aynı kondüsyonunda garajımda hem biniyor hem saklıyorum, Maşallahınızı eksik etmeyiniz.
İç ve dış kozmetik üzerinden araç %95'i net alır. En çok beğendiğim özelliği de buydu aslında yıpratılmadan tek kişi tarafından uzun süre kullanılmış bir araç.
Motor ve şanzıman ikilisi eser miktarda tork ve beygire sahip olmasına rağmen istekli ve keyifli.
Aracın yol tutuş ve sürüş keyfi ise tam bir hasta işi. Direksiyon tepkileri çok hızlı ve hissiyatlı bir karakteristliğe sahip. Virajlı yollarda DSC sistemi devrede olduğu sürece aracın arkadan kayması pek mümkün değil. 120 ve üzeri hızlarda hafif sert virajlarda önden kayma meydana gelebiliyor. Ancak yumuşak hamur lastikler ve dengeli kullanım ile hem güvenli hem de keyif veren virajlara girmek mümkün.
Gelelim teknik özellik ve fabrikasyon donanımlarına.
2005 Model E46 Lci Sedan
318i Manuel 2.0cc 143hp 200nm
Yeni Nesil Çift Vanos
İç-Dış M Paket
M2 7,5-8,5 Jantlar
Recaro Yılan Derisi Koltuklar
Antrasit Tavan Döşemesi
Elektrikli Arka Perde
Mercekli Zenon Farlar
Sunroof
Elektrikli Katlanır Aynalar
Koltuk Isıtma
DSC çift kademeli çekiş kontrol
3.38 Difransiyel
5 Vites Manuel Şanzıman
Akü Bagajda
Kayak Takımı Koyma Aparatı
3,5 cm Eibach Yay Takımı
Biraz geçmişinden ve kondüsyonundan bahsedelim. İlk sahibi İstanbul'da bir öğretim görevlisi, ikicinci sahibi benim bir tanıdığım.
2005 yılından 2012 yılına kadar İstanbulda 135 bin km yapmış çok şükür bir kazası darbesi veya boyası olmamış.
2012 yılından 2015 yılına kadar benim tanıdığım bir kişide kaldı ve bana hatasız boyasız olarak 155 bin km'de Prins Tüp takılmış halde geçti.
Şu anda ise 182 bin de aynı kondüsyonunda garajımda hem biniyor hem saklıyorum, Maşallahınızı eksik etmeyiniz.
İç ve dış kozmetik üzerinden araç %95'i net alır. En çok beğendiğim özelliği de buydu aslında yıpratılmadan tek kişi tarafından uzun süre kullanılmış bir araç.
Motor ve şanzıman ikilisi eser miktarda tork ve beygire sahip olmasına rağmen istekli ve keyifli.
Aracın yol tutuş ve sürüş keyfi ise tam bir hasta işi. Direksiyon tepkileri çok hızlı ve hissiyatlı bir karakteristliğe sahip. Virajlı yollarda DSC sistemi devrede olduğu sürece aracın arkadan kayması pek mümkün değil. 120 ve üzeri hızlarda hafif sert virajlarda önden kayma meydana gelebiliyor. Ancak yumuşak hamur lastikler ve dengeli kullanım ile hem güvenli hem de keyif veren virajlara girmek mümkün.
Son düzenleme: