Bmw 2005 E46 Lci Sedan 318is/4 Manuel 143Hp 200Nm

BavarianEngineer

Alperen Ç.
Panpa
489
Marka
BMW
Daha önce test edildi sanıyorum ama manuel ve yeni nesil 2.0cc motor kombinasyonu test edilmedi diye biliyorum. Keyifle test edilmesini bekliyor olacağım.
Gelelim teknik özellik ve fabrikasyon donanımlarına.
2005 Model E46 Lci Sedan
318i Manuel 2.0cc 143hp 200nm

Yeni Nesil Çift Vanos
İç-Dış M Paket
M2 7,5-8,5 Jantlar
Recaro Yılan Derisi Koltuklar
Antrasit Tavan Döşemesi
Elektrikli Arka Perde
Mercekli Zenon Farlar
Sunroof
Elektrikli Katlanır Aynalar
Koltuk Isıtma
DSC çift kademeli çekiş kontrol
3.38 Difransiyel
5 Vites Manuel Şanzıman
Akü Bagajda
Kayak Takımı Koyma Aparatı
3,5 cm Eibach Yay Takımı
Biraz geçmişinden ve kondüsyonundan bahsedelim. İlk sahibi İstanbul'da bir öğretim görevlisi, ikicinci sahibi benim bir tanıdığım.
2005 yılından 2012 yılına kadar İstanbulda 135 bin km yapmış çok şükür bir kazası darbesi veya boyası olmamış.
2012 yılından 2015 yılına kadar benim tanıdığım bir kişide kaldı ve bana hatasız boyasız olarak 155 bin km'de Prins Tüp takılmış halde geçti.
Şu anda ise 182 bin de aynı kondüsyonunda garajımda hem biniyor hem saklıyorum, Maşallahınızı eksik etmeyiniz.
İç ve dış kozmetik üzerinden araç %95'i net alır. En çok beğendiğim özelliği de buydu aslında yıpratılmadan tek kişi tarafından uzun süre kullanılmış bir araç.
Motor ve şanzıman ikilisi eser miktarda tork ve beygire sahip olmasına rağmen istekli ve keyifli.
Aracın yol tutuş ve sürüş keyfi ise tam bir hasta işi. Direksiyon tepkileri çok hızlı ve hissiyatlı bir karakteristliğe sahip. Virajlı yollarda DSC sistemi devrede olduğu sürece aracın arkadan kayması pek mümkün değil. 120 ve üzeri hızlarda hafif sert virajlarda önden kayma meydana gelebiliyor. Ancak yumuşak hamur lastikler ve dengeli kullanım ile hem güvenli hem de keyif veren virajlara girmek mümkün.
IMG_0851.JPG
IMG_0848.JPG
IMG_0857.JPG
IMG_0870.JPG
IMG_0867.JPG
IMG_7246.JPG
IMG_7248.JPG
IMG_6780.JPG
IMG_7250.JPG
 
Son düzenleme:
Daha önce test edildi sanıyorum ama manuel ve yeni nesil 2.0cc motor kombinasyonu test edilmedi diye biliyorum. Keyifle test edilmesini bekliyor olacağım.
Gelelim teknik özellik ve fabrikasyon donanımlarına.
2005 Model E46 Lci Sedan
318i Manuel 2.0cc 143hp 200nm

Yeni Nesil Çift Vanos
İç-Dış M Paket
M2 7,5-8,5 Jantlar
Recaro Yılan Derisi Koltuklar
Antrasit Tavan Döşemesi
Elektrikli Arka Perde
Mercekli Zenon Farlar
Sunroof
Elektrikli Katlanır Aynalar
Koltuk Isıtma
DSC çift kademeli çekiş kontrol
3.38 Difransiyel
5 Vites Manuel Şanzıman
Akü Bagajda
Kayak Takımı Koyma Aparatı
3,5 cm Eibach Yay Takımı
Biraz geçmişinden ve kondüsyonundan bahsedelim. İlk sahibi İstanbul'da bir öğretim görevlisi, ikicinci sahibi benim bir tanıdığım.
2005 yılından 2012 yılına kadar İstanbulda 135 bin km yapmış çok şükür bir kazası darbesi veya boyası olmamış.
2012 yılından 2015 yılına kadar benim tanıdığım bir kişide kaldı ve bana hatasız boyasız olarak 155 bin km'de Prins Tüp takılmış halde geçti.
Şu anda ise 182 bin de aynı kondüsyonunda garajımda hem biniyor hem saklıyorum, Maşallahınızı eksik etmeyiniz.
İç ve dış kozmetik üzerinden araç %95'i net alır. En çok beğendiğim özelliği de buydu aslında yıpratılmadan tek kişi tarafından uzun süre kullanılmış bir araç.
Motor ve şanzıman ikilisi eser miktarda tork ve beygire sahip olmasına rağmen istekli ve keyifli.
Aracın yol tutuş ve sürüş keyfi ise tam bir hasta işi. Direksiyon tepkileri çok hızlı ve hissiyatlı bir karakteristliğe sahip. Virajlı yollarda DSC sistemi devrede olduğu sürece aracın arkadan kayması pek mümkün değil. 120 ve üzeri hızlarda hafif sert virajlarda önden kayma meydana gelebiliyor. Ancak yumuşak hamur lastikler ve dengeli kullanım ile hem güvenli hem de keyif veren virajlara girmek mümkün.
Ekli dosyayı görüntüle 13829 Ekli dosyayı görüntüle 13830 Ekli dosyayı görüntüle 13831 Ekli dosyayı görüntüle 13832 Ekli dosyayı görüntüle 13833 Ekli dosyayı görüntüle 13835 Ekli dosyayı görüntüle 13836 Ekli dosyayı görüntüle 13837 Ekli dosyayı görüntüle 13838
BMW'yi çok sevmemle birlikte bu kasaya ayrı bir zaafim var. Aracınız çok güzel gözüküyor. Manuel ve görece yeni nesil bir motora sahip olması çok güzel. Almaya kalksam sanırım ben de bu motor şanzımanı tercihlerimin arasına alırdım. Nedense makyajsız E46'lar bana daha güzel geliyor. Gülen yüze pek alışamadım ama hala çok çekici geliyor bana. Iç taraftaki deriler ve Recaro'ların kondisyonuna bayıldım. Aracınız çok temiz ve ellenmemiş bir şekilde kalmış. Tabi bunda önceki sahiplerinin az olması ve gerçek manada kullanıcı olması. Yoksa çoktan karpuz jant modifiyesine maruz kalırdı :) Güle güle kullanın. Umarim uzun yıllar kazasız mutlu şekilde aracınıza binersiniz
 
40.000 seviyesinde araç alıcaz aklımda her zaman E46 320i 316i LPG li E39 520i lpg li geçmiştir şöyle temizlerinden ama parça parasından ve bakım maaliyetlerinden dolayı maalesef alınmıyor yoksa cidden aracınız çok temiz Allah kaza bela vermesin bu kasaları çok seviyorum 2000 leri bile süper.
 
Son düzenleme:
BMW'yi çok sevmemle birlikte bu kasaya ayrı bir zaafim var. Aracınız çok güzel gözüküyor. Manuel ve görece yeni nesil bir motora sahip olması çok güzel. Almaya kalksam sanırım ben de bu motor şanzımanı tercihlerimin arasına alırdım. Nedense makyajsız E46'lar bana daha güzel geliyor. Gülen yüze pek alışamadım ama hala çok çekici geliyor bana. Iç taraftaki deriler ve Recaro'ların kondisyonuna bayıldım. Aracınız çok temiz ve ellenmemiş bir şekilde kalmış. Tabi bunda önceki sahiplerinin az olması ve gerçek manada kullanıcı olması. Yoksa çoktan karpuz jant modifiyesine maruz kalırdı :) Güle güle kullanın. Umarim uzun yıllar kazasız mutlu şekilde aracınıza binersiniz
Dediğiniz gibi araçtaki hayran kaldığım nadir özelliklerden en önemlisi fabrika çıkışlı manuel ve 2.0cc 'lik motor-şanzıman ikilisine sahip olması. Daha önce otomatik makyajsız 320i, manuel 316i makyajlı ve otomatik 325ci kullanma imkanım oldu tork ve hissiyat konusunda daha keyifli olduğunu söyleyebilirim.
Teşekkür ederim daha iyileri sizin olur inşallah.:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
3 Serisi'nin en güzel kasası bana göre E46. Aracınız da gerçekten çok temiz, güle güle kullanın. Ve güvenliğiniz için emniyet kemerinizi takın. Toka dikkatimden kaçmadı.
Teşekkür ederim, kemer kısmı bizde alışkanlık olmuş ama yanlış haklısınız örnek olmamalı kesinlikle.
 
Hocam koltuklar yılan derisi demişsiniz ama benim bildiğim kadarıyla yılan derisi ilk ters harekette pantolon yırtar.o_O
 
  • Beğeni
Tepkiler: sinan-cetin ve by
Hocam koltuklar yılan derisi demişsiniz ama benim bildiğim kadarıyla yılan derisi ilk ters harekette pantolon yırtar.o_O
Görünüş itibariyle tamamen yılan derisini anımsatıyor, ayrıca 2005 yılına ait Borusan sipariş listesinde de ''snakeskin vinyl material'' diye ayrı bir opsiyon gözüküyor. Tabiki sport recaro koltuklar ile. Hatta yakından bir foto alır paylaşırım.
Yırtılma gibi bir duruma hiç rastlamadım. Ancak pantolun arkasında ki küçük metaller her deriyi olduğu gibi bunu da çiziyor. Ben dikkat etmeye çalışıyorum ancak yolcular ne kadar dikkat ederse o kadar ediliyor.
 
40.000 seviyesinde araç alıcaz aklımda her zaman E46 320i 316i LPG li E39 520i lpg li geçmiştir şöyle temizlerinden ama parça parasından ve bakım maaliyetlerinden dolayı maalesef alınmıyor yoksa cidden aracınız çok temiz Allah kaza bela vermesin bu kasaları çok seviyorum 2000 leri bile süper.
Aslında gözünüzü çok korkutmasın parça maliyetleri çok yüksek değil, Avrupa araçlarının yan sanayi değil de orijinal parçalarının fiyatları ile Bmw araçların yan sanayi ancak alman malı parça fiyatları hemen hemen aynı. Sadece usta bulmakta ya da işinin ehli usta bulmakta zorlanabilirsiniz, bulduğunuz çoğu usta da sizi kısa yoldan yolarak göndermek peşinde olacaklardır, tabi ki sorun çözülmeden.
Onun dışında çok yüksek paralar harcanmıyor. Tabi burada aracın temiz ve öncesinin bakımlı olması gerekli yoksa e46'lar bakımsız oldu mu arızaya müsait araçlardır.
 
Bearskin vinyl material opsiyonu varsa müzelik olur.C sütununda da doldurma geyik kafası varsa tadından yenmez
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
yav lpgsiz e46 kalmadı çok üzülüyorum, ben 2002de e46 3.20i sürmüştüm 2 gün kemerde sıfırdı kuzenimin o zaman alık oldum arabaya
şöyle lpg takılmamış makyajsız manuel e46 bulsam alıp garaja koyarım tabi 3. arabaya para ayırmış olucam kolay olmayacak
 
  • Beğeni
Tepkiler: BavarianEngineer
Araba çok güzel hayırlı olsun. Yalnızca ön ve arka tampondaki plastikler bütünlüğü bozuyor. Onlar da orjinal renge boyanabilirse çok güzel olur.
Daha çok orijinal kalması taraftarı olduğum için boyatmayı hiç düşünmedim. Ayrıca iki tampon ve kapı üstündeki siyah bantlarla bütünlüğü sağladığını düşünüyorum. Coupe ya da Cabrio kasalar dediğiniz gibi bantsız ve gövde renginde ancak Sedan kasalarda siyah bantlar mevcut. Yorumunuz için teşekkür ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
yav lpgsiz e46 kalmadı çok üzülüyorum, ben 2002de e46 3.20i sürmüştüm 2 gün kemerde sıfırdı kuzenimin o zaman alık oldum arabaya
şöyle lpg takılmamış makyajsız manuel e46 bulsam alıp garaja koyarım tabi 3. arabaya para ayırmış olucam kolay olmayacak
Manuel şanzıman E46'da tutulmuyor diye bir kanı var zaten etrafta ancak kesinlikle katılmıyorum. E46'larda bulunan tork konvektörlü eski tip otomatik Zf şanzıman aşırı bakım gerektiren ve kısa ömürlü bir şanzıman hele bu araçların olabildiğine zorlandığını düşündüğümüzde çok kısa sürelerde büyük masraflar yapmak olasılığı yüksek. Bu yüzden ben de kime olursa olsun bu kasalarda sadece manuel öneriyorum.
 
IMG_7282.JPG
maşallah araban cok güzel allah kaza bela vermesin donanımı ve rengi cok güzel manuel klimaya takılma djitalden daha güzel cogu ayarı güzel günlerde kullan
Teşekkür ederim yorumunuz için. Ben klima panelimden memnunum zaten, her türlü kombinasyonu yapmak kolay ve anlaşılır. Bmw'nin dijital klimalarının kontağı açtığınızda otomatik olarak klimayı açmasına oldum olası kafayı takmışımdır. Sadece iç bölümde görüntü olarak eksik kalıyor, ona da katlanıyoruz şimdilik.
Bu vesileyle bir kokpit fotoğrafı daha paylaşalım.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: hakikionur