2005-2008 arası üretilen 45,484 adet BMW 7 Serisi , kapıları sürüş esnasında açılma riski taşıdığı için geri çağırılıyor. 2012’de aynı sorundan geri çağrılmış kimi otomobiller de bunlara dahil!
2012’dekiyle aynı sorun
2012’deki geri çağırmada BMW, 7,500 civarı 7’nin yazılımsal bir sorundan dolayı kapılarının açılabileceğini belirtmişti. Son geri çağırmada ise “Comfort Access” ya da “Soft Close” donanımlarına sahip kapıların beklenmedik şekilde açılabileceği ya da açıkken kapatılamayacağı belirtiliyor. Geri çağırmadan etkilenen modeller 745i, 745Li, 750i, 750Li, 760i, 760Li ve B7 Alpina.
Sorunlu 7 Serisi otomobillerin kazaya sebep olup olmadıkları bilinmiyor
Geçtiğimiz Cuma günü ABD’deki NHSTA kuruluşuna verdiği raporda Bavyera’lı üretici, 2012’deki geri çağırmadan etkilenmeyen otomobillerden de konuyla ilgili şikayetler aldıklarını belirtti.
Kapı açılma probleminin henüz bir sakatlanma ya da ölüme sebebiyet verip vermediği bilinmiyor. BMW sözcüsü konuyla ilgili müşterilere mektup gönderileceğini ve kendilerine en yakın BMW merkezinden randevu alabileceklerini belirtti.
1 arasında 2
Read the whole post here.
2012’dekiyle aynı sorun
2012’deki geri çağırmada BMW, 7,500 civarı 7’nin yazılımsal bir sorundan dolayı kapılarının açılabileceğini belirtmişti. Son geri çağırmada ise “Comfort Access” ya da “Soft Close” donanımlarına sahip kapıların beklenmedik şekilde açılabileceği ya da açıkken kapatılamayacağı belirtiliyor. Geri çağırmadan etkilenen modeller 745i, 745Li, 750i, 750Li, 760i, 760Li ve B7 Alpina.
Sorunlu 7 Serisi otomobillerin kazaya sebep olup olmadıkları bilinmiyor
Geçtiğimiz Cuma günü ABD’deki NHSTA kuruluşuna verdiği raporda Bavyera’lı üretici, 2012’deki geri çağırmadan etkilenmeyen otomobillerden de konuyla ilgili şikayetler aldıklarını belirtti.
Kapı açılma probleminin henüz bir sakatlanma ya da ölüme sebebiyet verip vermediği bilinmiyor. BMW sözcüsü konuyla ilgili müşterilere mektup gönderileceğini ve kendilerine en yakın BMW merkezinden randevu alabileceklerini belirtti.
1 arasında 2
Read the whole post here.