KAPALI BMW 5.20i Nasıl ? Performans Yeterli mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

pookie

Senkromeççi
14
33
Marka
BMW
Selamin aleyküm arkadaşlar,
BMW 5 20i̇ hakkinda bi̇lgi̇ verebi̇lecek var mi? Özelli̇kle motor ve beygi̇r çeki̇ş konusunda, bu kasaya bu motor hafi̇f mi̇? Özelli̇kle kullanan arkadaşlar bi̇lgi̇ veri̇rse sevi̇ni̇ri̇m.
2014 model düşünüyorum.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bmw'nin 2 litre hacimli N20B20 motorunun hacmi küçültülmüş N20B16 koduyla 1.6 olarak piyasaya sürülmüş. 3 serisinde kullanılan motorla alakası yok. Psa grubunun da motoru değil. Motorun 5.20i de hacmini söylemeyip kullandırsalar 1.6 turbo olduğuna pek inanmazsınız. Aktif olarak sıklıkla kullanıyorum ve çekişi çok güzel. Kasa ağır olmasına rağmen keşke daha güçlü olsaydı dedirtmedi hiç. Gayet tatminkar diyebilirim. Karakterli, güzel sesi olan bir motor. Ama 5.20i gövdesi altında yakan bir motor. İstanbul'da sakin sürüş, bazen kilit trafik ve genellikle akıcı trafikte ortalama 9.5 - 10.5 litre şeklinde geziyor.

Araçla ilgili söyleyebileceğim yegane eksi şey darbe emiş karakteridir. Runflat lastiklerin de etkisiyle kısa, keskin yol birleşimlerinde, çukurlarda, hatta çoğu bozuk yolda fazlaca sert tepkiler geliyor.

Daha detaylı bilgi isterseniz göz atabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: cingoz debriyaj
Bmw'nin 2 litre hacimli N20B20 motorunun hacmi küçültülmüş N20B16 koduyla 1.6 olarak piyasaya sürülmüş. 3 serisinde kullanılan motorla alakası yok. Psa grubunun da motoru değil. Motorun 5.20i de hacmini söylemeyip kullandırsalar 1.6 turbo olduğuna pek inanmazsınız. Aktif olarak sıklıkla kullanıyorum ve çekişi çok güzel. Kasa ağır olmasına rağmen keşke daha güçlü olsaydı dedirtmedi hiç. Gayet tatminkar diyebilirim. Karakterli, güzel sesi olan bir motor. Ama 5.20i gövdesi altında yakan bir motor. İstanbul'da sakin sürüş, bazen kilit trafik ve genellikle akıcı trafikte ortalama 9.5 - 10.5 litre şeklinde geziyor.

Araçla ilgili söyleyebileceğim yegane eksi şey darbe emiş karakteridir. Runflat lastiklerin de etkisiyle kısa, keskin yol birleşimlerinde, çukurlarda, hatta çoğu bozuk yolda fazlaca sert tepkiler geliyor.

Daha detaylı bilgi isterseniz göz atabilirsiniz.
ustam bu yazmış olduğunız ortalama yakıt tüketimi eco pro damı yoksa diğer modlar da mı
 
ustam bu yazmış olduğunız ortalama yakıt tüketimi eco pro damı yoksa diğer modlar da mı
Comfort modda hocam. Eco pro'yu şehir içinde kullanmıyorum çünkü gaz tepkisi öyle ölü oluyor ki bas bas araç hızlanmıyor. Gaz tepkisi çok ölü olunca otomatikman vites geçişleri de geç oluyor. Eco pro'yu daha çok hiç duraklamanın olmadığı akıcı trafikte ya da uzun yolda kullanmak gerek. Bu daha çok kişisel bir tercih. Ben bu kadar ölü gaz tepkisini hiç sevmiyorum o yüzden kullanmak hoşuma gitmiyor.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...