KAPALI BMW Aracım Tekleyerek Çalışıyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan rayovac
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rayovac

Senkromeççi
3
Merhaba Arkadaşlar,

2 Hafta önce bmw 116i F20 aracıma filtre değişmeden 6 LT kadar Divinol isminde bir motor yağı koyuldu. Aradan 2 gün sonra motor çalışırken soğukken tekleyerek çalışıyor 15 saniye sonra kendine geliyordu ve bu gittikçe yükselti ses de arttı şimdi beyaz duman ile beraber tekleyerek çalışıyor.

Ustaya gittim bobinler ve bujiler değişti, içindeki motor yağını boşalttılar 5x30 castrol koydular 300km yol yaptım fakat sorunum halen düzelmedi. 3. silindir ateşleme hatası veriyor bilgisayar Sizce sorun nerede?

Cevaplarınızı bekliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Merhaba Arkadaşlar,

2 Hafta önce bmw 116i F20 aracıma filtre değişmeden 6 LT kadar Divinol isminde bir motor yağı koyuldu. Aradan 2 gün sonra motor çalışırken soğukken tekleyerek çalışıyor 15 saniye sonra kendine geliyordu ve bu gittikçe yükselti ses de arttı şimdi beyaz duman ile beraber tekleyerek çalışıyor.

Ustaya gittim bobinler ve bujiler değişti, içindeki motor yağını boşalttılar 5x30 castrol koydular 300km yol yaptım fakat sorunum halen düzelmedi. 3. silindir ateşleme hatası veriyor bilgisayar Sizce sorun nerede?

Cevaplarınızı bekliyorum.
merhaba öncelikle geçmiş olsun. bobinden yapıyor muhtemelen. geçenlerde forumda bir arkadaşa da aynısı oldu.

araçta yazılım var mı? hangi marka bobin takıldı? bujiler ne marka?
 
Bobin ve bujiler orijinalleriyle değiştirildiyse sıkıntı kalmaması lazımdı. 1.5 litre fazla yağ da ciddi etkiler bırakabilir yalnız, sıkıntı oradan kaynaklı olabilir gibi geliyor bana. Özgür'ün dediği gibi motora baktırın bence de.
 
Merhaba Arkadaşlar,

2 Hafta önce bmw 116i F20 aracıma filtre değişmeden 6 LT kadar Divinol isminde bir motor yağı koyuldu. Aradan 2 gün sonra motor çalışırken soğukken tekleyerek çalışıyor 15 saniye sonra kendine geliyordu ve bu gittikçe yükselti ses de arttı şimdi beyaz duman ile beraber tekleyerek çalışıyor.

Ustaya gittim bobinler ve bujiler değişti, içindeki motor yağını boşalttılar 5x30 castrol koydular 300km yol yaptım fakat sorunum halen düzelmedi. 3. silindir ateşleme hatası veriyor bilgisayar Sizce sorun nerede?

Cevaplarınızı bekliyorum.
Öncelikle çok geçmiş olsun, benimde başıma gelen bir tecrübe oldu. Konuyu buradan bulabilirsiniz https://www.otopark.com/forum/threads/f20-ikaz.6600/ ben bobin ve buji değiştim olay çözüldü ama gerçekten 4.5 lt yağ kapasitesi olan ve 6 lt yağ koymayı başaran ustayı burada ayakta alkışlıyorum. Eğer bobinleriniz orjinal değilse problem devam edebilir, Bmw maalesef orjinal parça seven bir araç, kodları silin yeni orjinal bobin takın arıza veren silindire bakalım o zaman tepki ne olucak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: tuneman
Valla bende bi ara araba tekliyordu,silkeliyordu,uyarı lambası yanıyordu araçta yazılım yoktu,yazılımı yapmaya gittiğimde, bağladık bilgisayara o zaman hataları gördü ve bende seviniyorum vites değişince çuf çuf ses çıkıyor meğerse o hava filtresinden çıkan boru neyse o yırtılmış, onu değiştik( 330 tl )bi anda kaçtı,ngk platinumları taktık( 140 tl ) yazılım tamam,bobin idare etti hata gitti sıfırlayınca,ama zorlayınca sanki bikere tekledi,onun için bende bobinleri değişmeyi düşünüyorum,(ngk bobin veya 335i bobini haladoğru yolu bulamadım bu konuda araştırmadayım)gerçi ogün zorladım baya 250 li hızlara çıkmıştım,içinde çıkan bujide beruydu kaç bin km yaptı bilmiyorum,bmw ufacık hata görsün ekrana yansıtıyor uyarıyor bu iyi bişi aslında,bmw n13 çok arıza veriyor diyenlere çok itibar etmemek lazım turbolu araç ufak tefek kronik hatalar olabilir,ama o hataları çoğu arabada olmayan sürüş zevkiyle örtüyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...