BMW’nin M motorlarından bildiğimiz çift turbolu, sıralı altı silindirli motora fazladan 28 HP güç ve 50 Nm tork eklenerek, sıradan M3’ten daha üstün bir model ortaya çıkarıldı. M3 CS toplamda 453 HP güce ve 600 Nm torka sahip. BMW, otomobilin güçlendirilmiş karbon-fiber plastik gövde panelleri sayesinde normal M3’den 50 kg daha hafif olduğunu açıkladı.
M3 CS son derece hızlı
Elde edilen hafiflik otomobili ciddi anlamda daha hızlı kılıyor. 100 km/s hıza 3.7 saniyede çıkan M3 CS’in maksimum hızı saatte 280 kilometre ile sınırlandırılmış. Bu değerlere baktığımızda M3 CS 10-15 yıl öncesinin en hızlı süper-spor otomobillerinden daha hızlı olduğunu görüyoruz.
M Spor egzoz tuning sayesinde otomobilin sesi de aynı şekilde çok başarılı. Egzozlar, CS modeline özel bir akustiğe sahip.
Şasinin büyük bir çoğunluğu M3 Competition Package ile ortak, ancak bazı noktalarda CS daha sert ayarlara sahip. Beş kollu arka süspansiyonun bağlantıları ve stepne yeri hafif bir malzeme olan dövülmüş alüminyumdan yapılmış.
Deri ve alcantara kaplı iç mekanda kırmızı bir start düğmesi bulunuyor. Geriye kalan detaylar ise ağırlık azaltımı yapılan otomobilde aşağı yukarı aynı kalmış. İç mekanda klima, navigasyon, Harman-Kardon ses sistemi ve hafif M koltukları bulunuyor.
Jantlar, hafif alaşımdan yapılmış ve DTM şampiyonasında yarışan M4‘lerin jantlarına benzer tasarlanmış.
Altı pistonlu kaliperlere sahip seramik fren diskleri opsiyonel olarak sunulsa da M3 CS standart olarak M frenleri ile geliyor. BMW, demir versiyonlarından çok daha hafif olduklarını, yayılmayan kütleyi azalttıklarını ve böylece sürüşün ve yol tutuşun keskinleştiğini söylüyor.
Bagaj kapağında bulunan küçük spoyler otomobilin pistlerdeki yüksek süratli virajlara daha oturaklı girmesine olanak sağlıyor. Yakında Nürburgring tur zamanının açıklanmasını bekliyoruz.
1 arasında 6
Read the whole post here.
M3 CS son derece hızlı
Elde edilen hafiflik otomobili ciddi anlamda daha hızlı kılıyor. 100 km/s hıza 3.7 saniyede çıkan M3 CS’in maksimum hızı saatte 280 kilometre ile sınırlandırılmış. Bu değerlere baktığımızda M3 CS 10-15 yıl öncesinin en hızlı süper-spor otomobillerinden daha hızlı olduğunu görüyoruz.
M Spor egzoz tuning sayesinde otomobilin sesi de aynı şekilde çok başarılı. Egzozlar, CS modeline özel bir akustiğe sahip.
Şasinin büyük bir çoğunluğu M3 Competition Package ile ortak, ancak bazı noktalarda CS daha sert ayarlara sahip. Beş kollu arka süspansiyonun bağlantıları ve stepne yeri hafif bir malzeme olan dövülmüş alüminyumdan yapılmış.
Deri ve alcantara kaplı iç mekanda kırmızı bir start düğmesi bulunuyor. Geriye kalan detaylar ise ağırlık azaltımı yapılan otomobilde aşağı yukarı aynı kalmış. İç mekanda klima, navigasyon, Harman-Kardon ses sistemi ve hafif M koltukları bulunuyor.
Jantlar, hafif alaşımdan yapılmış ve DTM şampiyonasında yarışan M4‘lerin jantlarına benzer tasarlanmış.
Altı pistonlu kaliperlere sahip seramik fren diskleri opsiyonel olarak sunulsa da M3 CS standart olarak M frenleri ile geliyor. BMW, demir versiyonlarından çok daha hafif olduklarını, yayılmayan kütleyi azalttıklarını ve böylece sürüşün ve yol tutuşun keskinleştiğini söylüyor.
Bagaj kapağında bulunan küçük spoyler otomobilin pistlerdeki yüksek süratli virajlara daha oturaklı girmesine olanak sağlıyor. Yakında Nürburgring tur zamanının açıklanmasını bekliyoruz.
1 arasında 6
Read the whole post here.