BMW’nin R1200GS modeli günlük kullanımdan uzun yola kadar oldukça geniş bir kullanım alanı sunuyordu. Şimdi Touratech ile takım olup, off-road yollarıda katıp R1200GS Rambler modelini ortaya çıkardılar.
Sadece 200 kg olan bu 1200cc lik sıvı soğutmalı makine henüz konsept aşamasında olsada Touratech takımı sürüşe hazır olduğunu söylüyor. Aşağıda bulunan videoda Portekiz Azoresdeki testini izleyebilirsiniz.
Teknik kısımlara gelecek olursak eğer;
Touratech R1200R Roadsterda bulunan motor bloğu ile oynayarak, anında tepki veren yüksek torklu 125 beygirlik bir canavar yaratmış diyebiliriz. Şasisinde konvansiyonel çatal bulunan konsept, GS‘nin tam tersi.
18 litre tank kapasitesi ve minimalist enduro tadında dizaynı GS ile karşılaştırıldığında biraz daha nazik duruyor. Rambler‘ın 50 kg daha hafif olduğunu söylemek lazım.
Diğer özellikler olarak enduro benzeri bir oturuş, hafif önde tek disk fren ve ABS var.
Prototip 2 renk seçeneği ile geliyor. BMW‘nin orijinal kırmızı, beyaz ve mavisi ve Touratech‘in siyah,gri ve sarısı.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Sadece 200 kg olan bu 1200cc lik sıvı soğutmalı makine henüz konsept aşamasında olsada Touratech takımı sürüşe hazır olduğunu söylüyor. Aşağıda bulunan videoda Portekiz Azoresdeki testini izleyebilirsiniz.
Teknik kısımlara gelecek olursak eğer;
Touratech R1200R Roadsterda bulunan motor bloğu ile oynayarak, anında tepki veren yüksek torklu 125 beygirlik bir canavar yaratmış diyebiliriz. Şasisinde konvansiyonel çatal bulunan konsept, GS‘nin tam tersi.
18 litre tank kapasitesi ve minimalist enduro tadında dizaynı GS ile karşılaştırıldığında biraz daha nazik duruyor. Rambler‘ın 50 kg daha hafif olduğunu söylemek lazım.
Diğer özellikler olarak enduro benzeri bir oturuş, hafif önde tek disk fren ve ABS var.
Prototip 2 renk seçeneği ile geliyor. BMW‘nin orijinal kırmızı, beyaz ve mavisi ve Touratech‘in siyah,gri ve sarısı.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..