BMW’nin aykırı coupe modeli M4 CS, uzun süren bekleyişin ardından sonunda ortaya çıktı. M4 ailesinin en güçlü modeli olan BMW M4 CS’nin bütün detayları haberimizde!
Güle güle GTS, hoş geldin CS!
Hatırlanacağı üzere BMW M4 modelinin en güçlü versiyonu olan M4 GTS, ani bir karar ile emekliye ayrılmıştı. GTS serisinin sona ermesiyle oluşan boşluğu ise yeni BMW M4 CS dolduracak. Yeni model eki, M4 Competition Package’ye göre daha fazla performansı simgeliyor.
Ağırlığının azalması için sıkı bir diyete giren otomobil, gövdesinde kullanılan CFRP adlı malzeme sayesinde kardeşlerine göre 32 kilogram hafiflemiş. Karbon fiber takviyeli plastik malzeme, tavan ve kaput dahil aracın pek çok önemli yerinde kullanılıyor. Hava akımını avantaja çevirebilmek için karbon fiber ön splitter, spoyler ve GTS difüzör de ihmal edilmemiş. Öndeki 19, arkadaki 20 inç jantlar ise Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikler ile verimli bir beraberlik sunuyor.
BMW M4 CS, manuel vites sevenleri üzecek!
Hırçın görünümlü coupe modelin kaputunun altında namına yaraşır bir motor yer alıyor. 3.0 litre hacmindeki motor 460 beygir güç ve 600 Nm tork gibi devasa oranlara ulaşıyor. BMW M4 CS, bünyesinde bulunan 7 ileri çift kavrama DCT şanzımana rağmen 0’dan 100 kilometreye sadece 3.9 saniyede ulaşmayı başarmış. BMW mühendislerinin bu güçlü motor ile manuel vites kombinasyonunu bir araya getirmemeleri ise büyük bir soru işareti.
Yeni BMW M4 CS’in satışları 2018’in ikinci yarısından itibaren başlayacak. Almanya’da 117 bin Euro’dan satışa sunulacak otomobil, yüksek fiyat etiketiyle görünüşe göre pek çok Bavyera hayranının rüyasında yer edinecek.
1 arasında 19
Read the whole post here.
Güle güle GTS, hoş geldin CS!
Hatırlanacağı üzere BMW M4 modelinin en güçlü versiyonu olan M4 GTS, ani bir karar ile emekliye ayrılmıştı. GTS serisinin sona ermesiyle oluşan boşluğu ise yeni BMW M4 CS dolduracak. Yeni model eki, M4 Competition Package’ye göre daha fazla performansı simgeliyor.
Ağırlığının azalması için sıkı bir diyete giren otomobil, gövdesinde kullanılan CFRP adlı malzeme sayesinde kardeşlerine göre 32 kilogram hafiflemiş. Karbon fiber takviyeli plastik malzeme, tavan ve kaput dahil aracın pek çok önemli yerinde kullanılıyor. Hava akımını avantaja çevirebilmek için karbon fiber ön splitter, spoyler ve GTS difüzör de ihmal edilmemiş. Öndeki 19, arkadaki 20 inç jantlar ise Michelin Pilot Sport Cup 2 lastikler ile verimli bir beraberlik sunuyor.
BMW M4 CS, manuel vites sevenleri üzecek!
Hırçın görünümlü coupe modelin kaputunun altında namına yaraşır bir motor yer alıyor. 3.0 litre hacmindeki motor 460 beygir güç ve 600 Nm tork gibi devasa oranlara ulaşıyor. BMW M4 CS, bünyesinde bulunan 7 ileri çift kavrama DCT şanzımana rağmen 0’dan 100 kilometreye sadece 3.9 saniyede ulaşmayı başarmış. BMW mühendislerinin bu güçlü motor ile manuel vites kombinasyonunu bir araya getirmemeleri ise büyük bir soru işareti.
Yeni BMW M4 CS’in satışları 2018’in ikinci yarısından itibaren başlayacak. Almanya’da 117 bin Euro’dan satışa sunulacak otomobil, yüksek fiyat etiketiyle görünüşe göre pek çok Bavyera hayranının rüyasında yer edinecek.
1 arasında 19
Read the whole post here.