Herkese merhaba bu yazıyı yargıları kırmak için yazıyorum.
Önceki aracım Fiorino Treking Türkiye'de az rastlanır diğer emotion Fiorino olmayan ve opsiyon ile alınabilen donanımlar bulunuyordu. Yılına ve sınıfına bakılınca güzel özellikleri vardı ama aracın üretim ve amacından dolayı arka koltuklarda uzun yol yapmak biraz eziyet dönüşüyordu. 2 ay önce yeni araç aramaya başladım aradığım özellikler Fiorino gibi geniş ve dizel veya yakıtı az olan benzinli araç bakıyordum. Chevrolet Cruze station wagon çok araştırdım kullananlar ile konuştum ağırlığından dolayı yakıtı biraz gözümü korkuttu. Lpg araçları sevmiyorum benzinli olanları sayılıydı.
Cruze'den vazgeçtikten sonra Partner Tepee Zenith paket alma kararı verdim sınıfına göre yol tutuşu ve donanımları iyi bir araçtı. Forumlarda Chevrolet Epica ile tanıştım Facebook grubunda. Çok yardımcı oldular, bölgemde bu araçtan fazla bulunmadığı için inceleme şansım sadece internet yoluyla oldu. İki araç arasında çok gidip geldim, Fiorino arka yaşam konfor rahatsızlığı Partner'de çok olmasa da üretim amacı belli bir araçtı zaten d segment araçtan dan daha iyi olamazdı. Partnerden vazgeçtikten sonra çevremdeki kişiler epica motor bilgilerini ve markayı duyunca çok tepki verdiler ama hiç kimseyi duymadım temiz ve km düşük bir araç bakıyordum bölgemde olmadığı için hep doğu illeri bakmak zorundaydım, biraz tereddüt yaşadım ama sonra istediğim aracı Diyarbakır'da buldum. Araç alt önemli parçalı orjinal parçaları ile değişmişti, aracın sıvıları çoğu kişi yapmaz ama düzenli şekilde Motul ile değiştirilmiş. Benim için en önemlisi otomatik vites revizyon geçirilmiş parçaları değiştirilmişti. Uzaktan aracı iki kez farklı ekspertiz şirketinde detaylı test yaptırdım araçta denilenlerden başka bir şey çıkmadı, araçta sadece arka kapı ve ön çamurluk boyalı aracın rengi sedefli beyaz olduğu için lokal yapılamamış tamamı boyanmış.
Aracı almak ve test etmek için Diyarbakır'a ulaştım COVID şartları ve bölgeden dolayı korkarak seyahat etmeme rağmen indiğim havalimanındaki taksici ve sonrasındaki tanıştığımız insanlar bize çok yardımcı oldular. Aracın sahibi devlet görevlisi olduğu için işinden ayrılması ve buluşmamız uzun zaman almasına rağmen o sürede çok güzel zaman geçirdik Diyarbakır'da gezilebilecek gidebilecek her yeri gezdik araçla tanışmamız araç satın aldıktan sonra oldu test edemedim. Daha önceki aracın gücü ve boyutlarından dolayı Epica'dan biraz korktuğumdan araç satışından sonra tanıştık. Düşündüğüm korku başıma komik bir şekilde geldi, araç 2CR Performance yazılımlı ve DPF EGR iptali olduğu için biraz güçlü. 2CR forum'dan aldığım bilgiyle 200 beygir 500 tork alınmış. Son günde gezmek ve dinlenmek için çok merak ettiğimiz On Gözlü Köprü'ye ulaşmak için havalimanı yolunu tercih ettik. Işıklarda sağ sinyal verdikten sonra aracın gücü unutup Fiorino gibi kalkış yapmam biraz komik ve korkulu bir anıya dönüştü, araç torktan dolayı çok kolay patinaj düşüyor ve esp çalışıyor.
On Gözlü Köprü sonrası Şanlıurfa, Gaziantep vb. tarihi yerleri gezdikten sonra Adana, Eskişehir, Bursa, İstanbul, Tekirdağ toplamda 2 şöför 2300 km yol yaptık araçta 3 kişi 4 kış lastiği 0.37 kuruş 5.5 litre civarı yaktı. Aracın yakıtı benim daha önceki aracım Fiorino ile hemen hemen aynı, bu benim ikinci şoktu. Ayrıcı şehir içi ve Adana'dan Pozantı'ya kadar yokuşlu yollarda A4 B7 2.0 TDI ile yüksek hızlarda seyretmek yakıtı artırdı, A4 sahibi ile Pozantı sonrası benzinlikte karşılaştık. Muhabbet ettik aracı çok sevdi. Onun aracından daha az yaktığımı ve daha iyi performanslı olduğunu fark ettik, zaten yolda da belliydi.
Araçla Tekirdağ ulaştıktan sonra bazı eksikler konusunda araştırma yaptım. Herkesin bahsettiği parçaları, çok pahalı olur bulamazsın sözlerinin yanlış olduğu söylemek istiyorum. 70 model aracın bile parçası varken bu aracınkini bulamamak hayal olur parçaları zaten. GM ile ortak şanzıman Astra, Cruze'da bulunan şanzıman. Motoru Captiva, Antara ve ülkemizde var mı bilmiyorum ama Hyundai, KIA motorları ile aynı. Araç alalı 2 ay oldu, bu fiyatlara bu donanımda bu kadar güçlü ve az yakan, araç şehir içinde yakıyor onu diyebilirim, 7 litre altına düşüremedim. Bu arada almak isteyen olursa, aracında nazar boncuğu veya ne olursa bulundursun benzinliklerde aracın büyüklüğünden dolayı çok göz çekiyor ve çok soran oluyor. Kısaca diyeceğim, almak isteyenler olursa hiç düşünmeden alabilirler. Sadece temiz kullanılmış, sahibinin baktığı aracı bulun. Aracı kullandıktan sonra garaja girmek istemiyorsunuz.
Herkese çok teşekkür ederim.
Önceki aracım Fiorino Treking Türkiye'de az rastlanır diğer emotion Fiorino olmayan ve opsiyon ile alınabilen donanımlar bulunuyordu. Yılına ve sınıfına bakılınca güzel özellikleri vardı ama aracın üretim ve amacından dolayı arka koltuklarda uzun yol yapmak biraz eziyet dönüşüyordu. 2 ay önce yeni araç aramaya başladım aradığım özellikler Fiorino gibi geniş ve dizel veya yakıtı az olan benzinli araç bakıyordum. Chevrolet Cruze station wagon çok araştırdım kullananlar ile konuştum ağırlığından dolayı yakıtı biraz gözümü korkuttu. Lpg araçları sevmiyorum benzinli olanları sayılıydı.
Cruze'den vazgeçtikten sonra Partner Tepee Zenith paket alma kararı verdim sınıfına göre yol tutuşu ve donanımları iyi bir araçtı. Forumlarda Chevrolet Epica ile tanıştım Facebook grubunda. Çok yardımcı oldular, bölgemde bu araçtan fazla bulunmadığı için inceleme şansım sadece internet yoluyla oldu. İki araç arasında çok gidip geldim, Fiorino arka yaşam konfor rahatsızlığı Partner'de çok olmasa da üretim amacı belli bir araçtı zaten d segment araçtan dan daha iyi olamazdı. Partnerden vazgeçtikten sonra çevremdeki kişiler epica motor bilgilerini ve markayı duyunca çok tepki verdiler ama hiç kimseyi duymadım temiz ve km düşük bir araç bakıyordum bölgemde olmadığı için hep doğu illeri bakmak zorundaydım, biraz tereddüt yaşadım ama sonra istediğim aracı Diyarbakır'da buldum. Araç alt önemli parçalı orjinal parçaları ile değişmişti, aracın sıvıları çoğu kişi yapmaz ama düzenli şekilde Motul ile değiştirilmiş. Benim için en önemlisi otomatik vites revizyon geçirilmiş parçaları değiştirilmişti. Uzaktan aracı iki kez farklı ekspertiz şirketinde detaylı test yaptırdım araçta denilenlerden başka bir şey çıkmadı, araçta sadece arka kapı ve ön çamurluk boyalı aracın rengi sedefli beyaz olduğu için lokal yapılamamış tamamı boyanmış.
Aracı almak ve test etmek için Diyarbakır'a ulaştım COVID şartları ve bölgeden dolayı korkarak seyahat etmeme rağmen indiğim havalimanındaki taksici ve sonrasındaki tanıştığımız insanlar bize çok yardımcı oldular. Aracın sahibi devlet görevlisi olduğu için işinden ayrılması ve buluşmamız uzun zaman almasına rağmen o sürede çok güzel zaman geçirdik Diyarbakır'da gezilebilecek gidebilecek her yeri gezdik araçla tanışmamız araç satın aldıktan sonra oldu test edemedim. Daha önceki aracın gücü ve boyutlarından dolayı Epica'dan biraz korktuğumdan araç satışından sonra tanıştık. Düşündüğüm korku başıma komik bir şekilde geldi, araç 2CR Performance yazılımlı ve DPF EGR iptali olduğu için biraz güçlü. 2CR forum'dan aldığım bilgiyle 200 beygir 500 tork alınmış. Son günde gezmek ve dinlenmek için çok merak ettiğimiz On Gözlü Köprü'ye ulaşmak için havalimanı yolunu tercih ettik. Işıklarda sağ sinyal verdikten sonra aracın gücü unutup Fiorino gibi kalkış yapmam biraz komik ve korkulu bir anıya dönüştü, araç torktan dolayı çok kolay patinaj düşüyor ve esp çalışıyor.
On Gözlü Köprü sonrası Şanlıurfa, Gaziantep vb. tarihi yerleri gezdikten sonra Adana, Eskişehir, Bursa, İstanbul, Tekirdağ toplamda 2 şöför 2300 km yol yaptık araçta 3 kişi 4 kış lastiği 0.37 kuruş 5.5 litre civarı yaktı. Aracın yakıtı benim daha önceki aracım Fiorino ile hemen hemen aynı, bu benim ikinci şoktu. Ayrıcı şehir içi ve Adana'dan Pozantı'ya kadar yokuşlu yollarda A4 B7 2.0 TDI ile yüksek hızlarda seyretmek yakıtı artırdı, A4 sahibi ile Pozantı sonrası benzinlikte karşılaştık. Muhabbet ettik aracı çok sevdi. Onun aracından daha az yaktığımı ve daha iyi performanslı olduğunu fark ettik, zaten yolda da belliydi.
Araçla Tekirdağ ulaştıktan sonra bazı eksikler konusunda araştırma yaptım. Herkesin bahsettiği parçaları, çok pahalı olur bulamazsın sözlerinin yanlış olduğu söylemek istiyorum. 70 model aracın bile parçası varken bu aracınkini bulamamak hayal olur parçaları zaten. GM ile ortak şanzıman Astra, Cruze'da bulunan şanzıman. Motoru Captiva, Antara ve ülkemizde var mı bilmiyorum ama Hyundai, KIA motorları ile aynı. Araç alalı 2 ay oldu, bu fiyatlara bu donanımda bu kadar güçlü ve az yakan, araç şehir içinde yakıyor onu diyebilirim, 7 litre altına düşüremedim. Bu arada almak isteyen olursa, aracında nazar boncuğu veya ne olursa bulundursun benzinliklerde aracın büyüklüğünden dolayı çok göz çekiyor ve çok soran oluyor. Kısaca diyeceğim, almak isteyenler olursa hiç düşünmeden alabilirler. Sadece temiz kullanılmış, sahibinin baktığı aracı bulun. Aracı kullandıktan sonra garaja girmek istemiyorsunuz.
Herkese çok teşekkür ederim.
Moderatör tarafında düzenlendi: