Bir arkadaşım rica etti onun için aciyorum arkadaslar
Merhaba arkadaşlar.
Citroen C4 1.4 arac sahibiyim. Aracim benzinden tupe geçerken inanılmaz bir tekleme,rolanti dalgalanmasi yaşıyor tâbi bunlar olurken gaza basıyorum cunku durdugu yerde bile stop ediyor.
Aracın keyfi gelince tupe geciyor, geçtikten sonra ise rolantide tekleme mevcut ve çok rahatsız edici seviyede.
Lpg servisine gittiğimde bilgisayarla bağlanıp, enjektorler sağlam gözüküyor, lpg ecusundan kaynaklanıyor olabilir deyip yenisini taktılar denemek için ve herhangi bir sorun yaşanmadı tupe geçerken rölantide beklerken.
Oradaki usta müsait bi zamanda getir arac kalsın tüm tesisata bakalım,sorunları daha iyi teşhis ederiz dedi. Bende tamam deyip ayrıldım.
Ayrıldıktan sonra teklemeyi,rolanti dengesizligini sürekli olmasa da benzinde de yapmaya başladı ve aracın yol bilgisayarı ekranına su şekilde yansıdı "pression huile insuffisante". Cevirisine baktığım zaman düşük yag basıncı hatası olduğunu gördüm ve bi anlam veremedim.
Sormak istediğim,aracın LPG beyni arizali ise (ki öyle duruyor yeni beyinde sıkıntı olmadi) bu sorunların sadece LPG de kullanırken yaşanması gerekirdi ama aynı sorunu benzinde kullanırken de yaşıyorum.
Ben benzinde kullansam bile aracın LPG beyni bozuk olduğu için böyle bir şeye yol açabilir mi?
Eğer benzinde teklemenin sebebi farklı ise niye LPG beyni değiştiğinde aynı sorunlar yaşanmadı?
Çok karışık ve detaylı oldu farkındayım ama derdimi anlattığını düşünüyorum. Sanayide tüm parçaları sifirlayip bi ton para harcamak yerine nokta atışı halletmek istiyorum.
Buna benzer sorun yaşamış olan varsa tecrübelerini lütfen yazsın,ileriki zamanlar da aynı sorunu yaşayanlar için rehber olsun,bende yaptığım işlemleri tek tek yazacağım.
Merhaba arkadaşlar.
Citroen C4 1.4 arac sahibiyim. Aracim benzinden tupe geçerken inanılmaz bir tekleme,rolanti dalgalanmasi yaşıyor tâbi bunlar olurken gaza basıyorum cunku durdugu yerde bile stop ediyor.
Aracın keyfi gelince tupe geciyor, geçtikten sonra ise rolantide tekleme mevcut ve çok rahatsız edici seviyede.
Lpg servisine gittiğimde bilgisayarla bağlanıp, enjektorler sağlam gözüküyor, lpg ecusundan kaynaklanıyor olabilir deyip yenisini taktılar denemek için ve herhangi bir sorun yaşanmadı tupe geçerken rölantide beklerken.
Oradaki usta müsait bi zamanda getir arac kalsın tüm tesisata bakalım,sorunları daha iyi teşhis ederiz dedi. Bende tamam deyip ayrıldım.
Ayrıldıktan sonra teklemeyi,rolanti dengesizligini sürekli olmasa da benzinde de yapmaya başladı ve aracın yol bilgisayarı ekranına su şekilde yansıdı "pression huile insuffisante". Cevirisine baktığım zaman düşük yag basıncı hatası olduğunu gördüm ve bi anlam veremedim.
Sormak istediğim,aracın LPG beyni arizali ise (ki öyle duruyor yeni beyinde sıkıntı olmadi) bu sorunların sadece LPG de kullanırken yaşanması gerekirdi ama aynı sorunu benzinde kullanırken de yaşıyorum.
Ben benzinde kullansam bile aracın LPG beyni bozuk olduğu için böyle bir şeye yol açabilir mi?
Eğer benzinde teklemenin sebebi farklı ise niye LPG beyni değiştiğinde aynı sorunlar yaşanmadı?
Çok karışık ve detaylı oldu farkındayım ama derdimi anlattığını düşünüyorum. Sanayide tüm parçaları sifirlayip bi ton para harcamak yerine nokta atışı halletmek istiyorum.
Buna benzer sorun yaşamış olan varsa tecrübelerini lütfen yazsın,ileriki zamanlar da aynı sorunu yaşayanlar için rehber olsun,bende yaptığım işlemleri tek tek yazacağım.