AÇIK E46 aksları diğer akslardan farklı mı, tamirini yapan yok

flare

Eren Duygun
Düz Yol Gazcısı
28
Marka
BMW
Selamlar,aksın diferansiyel tarafında olan bilyeli(?) sistem yağı gittiği için aniden kalkarken kırıldı.Aksta hiçbir şey yok sadece bilye midir ne bilmiyorum o kısım boşa dönüyor, aksçıya gittim ben böyle bi aks görmedim çok komplike tamir edemem dedi,İstanbuldaki 'iyi' bi aksçıya attım ben kaç yıllık aksçıyım bu aks değil şaft dedi bana dalga geçiyorum sanıyor.Çıkma akslar 8-10 bin tl gerçekten e46 aksları bilinmiyor mu neden böyle diyorlar 330d araba, ya da tamiri yok mu gerçekten fotoları koyucam, teşekkürler.(Fotoğrafı attığım yerdeki içteki yağlı mekanizma, diğer aksım da gidiciymiş aksçıya göre)
 

Ekli dosyalar

  • aks 330d_2.png
    aks 330d_2.png
    171.2 KB · Görüntüleme: 0
  • aks 330d.jpg
    aks 330d.jpg
    177.8 KB · Görüntüleme: 0
  • aks 330d_3.jpg
    aks 330d_3.jpg
    167.8 KB · Görüntüleme: 0
Bostancı'da aks hastanesi diye bir yere Mazda 3'ümüzü götürdük. Serviste 50k çıkan masrafı 2k civarı bir maliyete halletti. Çıkan sonuçtan da birkaç aydır gayet memnunuz. Oraya bir danışablirsiniz.
 
Bostancı'da aks hastanesi diye bir yere Mazda 3'ümüzü götürdük. Serviste 50k çıkan masrafı 2k civarı bir maliyete halletti. Çıkan sonuçtan da birkaç aydır gayet memnunuz. Oraya bir danışablirsiniz.
Buraya sordum :D, başka bi şey demek istemiyorum siz anladınız.Ben de orayı iyi bi yer diye biliyorum da benim aksa denk gelmemişler
 
Ben benim e46 316 nın akslarını revize ettirdim. Benzinli tarafında bir problem yok. Dizel e46ların akslarının daha kalın ollduğunu biliyordum. Çalışma prensibinde nasıl bir farklılık olabilir, aksçıları zorlayan nedir bilmiyorum😅
 
Ben benim e46 316 nın akslarını revize ettirdim. Benzinli tarafında bir problem yok. Dizel e46ların akslarının daha kalın ollduğunu biliyordum. Çalışma prensibinde nasıl bir farklılık olabilir, aksçıları zorlayan nedir bilmiyorum😅
Ben de çok şaşırdım adam şaft bu dedi ya 😂
CV joint diye bir şey onun da bi alt türüydü de adını unuttum.330D 330Xi 330i kullanıyormuş diğerlerine göre kat kat dayanıklı ve bilen Türk aksçı yok, yurt dışında tamiri var
 
Geçen sene e46 coupe'nin akslarını aynı gün içinde normal bmw servisinde halletmiştim.
Fotoğraftakiler bana kalın geldi dizel olduğundan sanırım .
Eski bmw servislerine danışmanı öneririm ,İstanbul için BMW'nin kalbi Maslakta atıyor Askar BMW Veysel ustaya danışabilirsin acayip bir usta yardım edebilceğini düşünüyorum.
 
Geçen sene e46 coupe'nin akslarını aynı gün içinde normal bmw servisinde halletmiştim.
Fotoğraftakiler bana kalın geldi dizel olduğundan sanırım .
Eski bmw servislerine danışmanı öneririm ,İstanbul için BMW'nin kalbi Maslakta atıyor Askar BMW Veysel ustaya danışabilirsin acayip bir usta yardım edebilceğini düşünüyorum.
Ben de maslaktaki bi aksçıya yazdım, aksı tanıdı da Türkiye'de tamir edebilen çıkmaz tamir etse de düzgün olmaz dağıtırsın dedi ben de mecbur bi aksı aldım diğerinin daha ömrü varmış.
 
Bunlar şaft tarzı akstır. Ne yazık ki ıstavroz kitledikten sonra tamiri adma akıllı olmuyor. Benzer durumu W212 E350CDI 4matic sağ ön teker şaftında da yaşadık ve yan marka şaft almak zorunda kalmıştık.