KAPALI e90 2005 320D BMW YARDIM

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cihatemre

Profesör
226
beyler bmw ikinci ellei malum yıpranıyor deniliyo bende bu yuzden ınceleyıp sık dokumak ıstıyorum
nasıl bı arbadır nasıl bı kasadır nasıl bı motordur alıp kullanmak ıstıyorum apaçilik değil derdim sorun cıkarmasın yeter
yardımcı olun eğer alın dersenız denızlıye gıdıcem
 
eee 200 bin cok degıl mı kardeşim bide bunlar bmw yanı
Bmw gibi bir marka 200binde bitecek mi hor kullanırsan her araba erken yaşlanır @and ın m5 16-17 yaşında bir bmw ve saat gibi çalışıyor . Ama niye aldığı kişi temiz bakmış ve gözü gibi bakıyor bu arabalar temiz bakıldıktan sonra 1m km gidecek arabalar . Bu benim görüşüm tabi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: And
Şu BMW'nin motoru biter hikayelerini bir kenara koyalım artık arkadaşlar. Adam gibi bakımları zamanında yapılan efendi gibi kullanılan bir BMW 1.000.000 km üstü gider. Ülkemizde maalesef cebinde parası olup arabayı sadece tabiri caizse it gibi kullanmak için alan tipler yüzünden böyle abuk subuk algılar oluşuyor. Avrupa'da Amerika'da 500.000km üstü BMW'ler var. 1.000.000 km üstünde de BMW'ler var. Adamlar yurtdışında taksi olarak kullanıyor, yaptıkları kilometrenin haddi hesabı yok. Arkadan itişmiş, yanlamaymış falan gibi sürekli yüksek performans isteyen işlerle sadece motorun değil, şanzıman, diferansiyel, aks vs vs vs içine edip sonra BMW dayanmıyor demek abesle iştigaldir. Bu arada lafım sizlere değil, bu algıyı oluşturan beyinsizlere.

Konumuza dönecek olursak;

Birincisi 11 yıllık hatta 12. yılına girecek olan 320d'in 100.000km'de olması biraz zor. Eğer kullanan kişinin 2. 3. otomobili değilse km ile oynanmış olabilir, öncelikle bu şüphe ile yaklaşmak gerek.

İkincisi arkadaşların dediği gibi A sütunu kaplamasının üstündeki kumaş buruş buruş olmuş her iki taraftada. Bu, bir sebepten dolayı ön göğüs sökülmüş ve tekrar takılmış demektir ve rezil bir işçilik ile geri takılmış.

Üçüncüsü gerçekten 100.000km'de olsa direksiyon, vites topuzunda ve koltuklarda yıpranma belirtileri olur. Direksiyon matlığını koruyor, vites topuzu keza öyle. Koltuklarda buruşma dahi yok! Bunlar yenilenmiş ya da elden geçirilmiş.

Dördüncüsü fiyat. 67.900₺ tamamen balon bir fiyat. Geçenlerde arkadaşımın babasının 2013 model F30 320d'ine 60.000km'de olmasına rağmen Borusan 90.000₺ teklif etmiş. Elbette Borusan o fiyata alıp 105.000₺ civarına satacak ancak 70.000₺ bütçe ile üstüne kredi çekip F30 almak ya da 2011 - 2012 model E90 320d almak içten bile değil!

Kendi fikrimi söyleyecek olursam, kilometre düşürülmüş, birçok yer yenilenmiş ya da elden geçirilmiş ve birini kazıklamak için satışa çıkan bir otomobil.
 
Şu BMW'nin motoru biter hikayelerini bir kenara koyalım artık arkadaşlar. Adam gibi bakımları zamanında yapılan efendi gibi kullanılan bir BMW 1.000.000 km üstü gider. Ülkemizde maalesef cebinde parası olup arabayı sadece tabiri caizse it gibi kullanmak için alan tipler yüzünden böyle abuk subuk algılar oluşuyor. Avrupa'da Amerika'da 500.000km üstü BMW'ler var. 1.000.000 km üstünde de BMW'ler var. Adamlar yurtdışında taksi olarak kullanıyor, yaptıkları kilometrenin haddi hesabı yok. Arkadan itişmiş, yanlamaymış falan gibi sürekli yüksek performans isteyen işlerle sadece motorun değil, şanzıman, diferansiyel, aks vs vs vs içine edip sonra BMW dayanmıyor demek abesle iştigaldir. Bu arada lafım sizlere değil, bu algıyı oluşturan beyinsizlere.

Konumuza dönecek olursak;

Birincisi 11 yıllık hatta 12. yılına girecek olan 320d'in 100.000km'de olması biraz zor. Eğer kullanan kişinin 2. 3. otomobili değilse km ile oynanmış olabilir, öncelikle bu şüphe ile yaklaşmak gerek.

İkincisi arkadaşların dediği gibi A sütunu kaplamasının üstündeki kumaş buruş buruş olmuş her iki taraftada. Bu, bir sebepten dolayı ön göğüs sökülmüş ve tekrar takılmış demektir ve rezil bir işçilik ile geri takılmış.

Üçüncüsü gerçekten 100.000km'de olsa direksiyon, vites topuzunda ve koltuklarda yıpranma belirtileri olur. Direksiyon matlığını koruyor, vites topuzu keza öyle. Koltuklarda buruşma dahi yok! Bunlar yenilenmiş ya da elden geçirilmiş.

Dördüncüsü fiyat. 67.900₺ tamamen balon bir fiyat. Geçenlerde arkadaşımın babasının 2013 model F30 320d'ine 60.000km'de olmasına rağmen Borusan 90.000₺ teklif etmiş. Elbette Borusan o fiyata alıp 105.000₺ civarına satacak ancak 70.000₺ bütçe ile üstüne kredi çekip F30 almak ya da 2011 - 2012 model E90 320d almak içten bile değil!

Kendi fikrimi söyleyecek olursam, kilometre düşürülmüş, birçok yer yenilenmiş ya da elden geçirilmiş ve birini kazıklamak için satışa çıkan bir otomobil.
teşekkur ederim belirleyic olacak bı yorumda bulundunuz
 
kim toplamış bunu daha doğru kim toplayamamış bunu?
 

Ekli dosyalar

  • bmw topla.JPG
    bmw topla.JPG
    56.4 KB · Görüntüleme: 264
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...