Evet arkadaşlar bugün @emert20 ile denizlide turkuaz plazaya gittik yeni honda 1.5 turbo hb kullandık araç gayet doluydu spoiler vs. mevcuttu. Benim şahsi izlenimim cvt ön yargısıyla gittik ama aracın direksiyonuna geçince ön yargım kırıldı direksiyonu gerçekten çok hisli ve itaatkar her hareketinize anında tepki veriyor. Cvt şanzıman standart modda biraz basmanız gerekiyor gecikmeler olabiliyor ama 1-2 saniye spor moda aldığınızda ise ben şahsen hiç bir gecikme göremedim aracın 130 140 a çıktığının farkına bile varmıyorsunuz. Bir diğer değinmek istediğim nokta frenler araba yürüdüğü gibi efsanede duruyor frene bastıgımızda araç tın diye durdu viraj ve yol tutuş hissini çok beğendik ben şahsen arabanın içinde kendimi çok güvende hissettim ve cvt ön yargımı kırdı kısıtla sürede kullansam konfora gelecek olursak benim şahsi fikrim yeterli geçtiğimiz kasislerde bitmedi bizi rahatsız etmedi açıkcası. kullandıgımız aracı aşağıya bırakıyoruz
arabada arka görüş neredeyse yok gibi sağ ve sol aynalar geniş görüş açısı sunuyor ordan telafi ediyor gibi biz sürüş keyfinden mest olurken detaya çok takılmadık 
Ardından skodaya geçtik yeni octavia ile teste çıktık onunn videosunu yakın zamanda ekleyeceğiz aracın ön konsol sert plastiğe yakın bir malzemeden kullanılmış canlı renkli bir iç mekanı ve güzel bir ekranı var direskiyonda ikimizde boşluk oldugunun farkına vardık tepkiler geçti cıvıce göre ondan ziyade benim dikkatimi çeken dsg oldu vites geçişleri sorunsuz ve hissettirmiyordu fakat geçişlerinde gecikme sezdim gaza abanınca vites geçirmeye başlıyordu bu benim şahsi fikrim tabi kısa süreli sürüşte ki izlenimim cıvıcın cvtsi ile kafa kafaya bir durum sezdim tabi ne kadar doğrudur bilinmez. his tekrar belirteyim.onun dışında konforu orta düzeydi fakat bagaj hacmi baya büyüktü benim görüşüm göz yanılması yapmışlar arka cam ile beraber kalkıyor kapak ve bu daha derin bir görüntü sağlıyor ama kullanışlılık açısından güzel iç mekan kalitesi ise orta düzey sert plastikler mevcut 116 beygir yanlış hatırlamıyorsam ama yürüyor yeteri kadar bizim kullandığımız 1.6 TDI DSG idi @motorsinann sever
Bir sonraki durağımız ford oldu ama burda çekim ile ilgili sorun yaşadık izin vermediler ve güler yüzllü bir karşılama göremedik burada ford rangerı test ettik araç güzel ve hisliydi açıkcası müşteri temsilcisinin tavrından dolayı fazla zorlayamadık aracı power swıft şanzımana sahip rangerın arka tarafı böbrek taşı düşürtür cinstendi pek memnun kalmadım
Ardından yarımca toyota plazaya gittik çok güler yüzlü bir hizmet ile karşılandık sağolsun müşteri temsilcisi gökhan abi bizle yakından ilgilendi CH-R Hybird ile teste çıktık araba hakkında detaylı bilgilendirme yaptı sürüşü anlattı ardından direksiyona geçtik araç gerçekten hakkını veriyor benim hislerime göre 125 beygirden daha iyi yürüyor gibi geldi 1.8 motorun avantaı bunda büyük gibi yakıt tüketimimiz gazlamamıza rampa çıkmamıza rağmen test sonunda 5.7 idi eminim düz yolda gitseydik 4.3 leri rahat görürdük iç mekanda ise piyano black ve krom renkli çitalar çok hoş aracın ön kokpiti çok renkli ve heyecanlı fakat arka taraf için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim arka taraftaki küçük arka camlar bizi rahatsız etmedi ama arka tarafı biraz karanlık kalmasına sebep olmuş ışık almıyor diyebiliriz yine burdada arka görüş fazlası ile kısıtlı ama iç mekanda ki detaylar hoştu ekran ve malzeme kalitesi tatmin edici. bunun test videosunu önümüzdeki günlerde yayınlayacağız montajından sonra ilk bayi günümüz bu şekildeydi benim şahi görüşlerim bu şekilde @emert20 aşağıya şahsi fikirlerini belirtir
esen kalın





Ardından skodaya geçtik yeni octavia ile teste çıktık onunn videosunu yakın zamanda ekleyeceğiz aracın ön konsol sert plastiğe yakın bir malzemeden kullanılmış canlı renkli bir iç mekanı ve güzel bir ekranı var direskiyonda ikimizde boşluk oldugunun farkına vardık tepkiler geçti cıvıce göre ondan ziyade benim dikkatimi çeken dsg oldu vites geçişleri sorunsuz ve hissettirmiyordu fakat geçişlerinde gecikme sezdim gaza abanınca vites geçirmeye başlıyordu bu benim şahsi fikrim tabi kısa süreli sürüşte ki izlenimim cıvıcın cvtsi ile kafa kafaya bir durum sezdim tabi ne kadar doğrudur bilinmez. his tekrar belirteyim.onun dışında konforu orta düzeydi fakat bagaj hacmi baya büyüktü benim görüşüm göz yanılması yapmışlar arka cam ile beraber kalkıyor kapak ve bu daha derin bir görüntü sağlıyor ama kullanışlılık açısından güzel iç mekan kalitesi ise orta düzey sert plastikler mevcut 116 beygir yanlış hatırlamıyorsam ama yürüyor yeteri kadar bizim kullandığımız 1.6 TDI DSG idi @motorsinann sever

Bir sonraki durağımız ford oldu ama burda çekim ile ilgili sorun yaşadık izin vermediler ve güler yüzllü bir karşılama göremedik burada ford rangerı test ettik araç güzel ve hisliydi açıkcası müşteri temsilcisinin tavrından dolayı fazla zorlayamadık aracı power swıft şanzımana sahip rangerın arka tarafı böbrek taşı düşürtür cinstendi pek memnun kalmadım
Ardından yarımca toyota plazaya gittik çok güler yüzlü bir hizmet ile karşılandık sağolsun müşteri temsilcisi gökhan abi bizle yakından ilgilendi CH-R Hybird ile teste çıktık araba hakkında detaylı bilgilendirme yaptı sürüşü anlattı ardından direksiyona geçtik araç gerçekten hakkını veriyor benim hislerime göre 125 beygirden daha iyi yürüyor gibi geldi 1.8 motorun avantaı bunda büyük gibi yakıt tüketimimiz gazlamamıza rampa çıkmamıza rağmen test sonunda 5.7 idi eminim düz yolda gitseydik 4.3 leri rahat görürdük iç mekanda ise piyano black ve krom renkli çitalar çok hoş aracın ön kokpiti çok renkli ve heyecanlı fakat arka taraf için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim arka taraftaki küçük arka camlar bizi rahatsız etmedi ama arka tarafı biraz karanlık kalmasına sebep olmuş ışık almıyor diyebiliriz yine burdada arka görüş fazlası ile kısıtlı ama iç mekanda ki detaylar hoştu ekran ve malzeme kalitesi tatmin edici. bunun test videosunu önümüzdeki günlerde yayınlayacağız montajından sonra ilk bayi günümüz bu şekildeydi benim şahi görüşlerim bu şekilde @emert20 aşağıya şahsi fikirlerini belirtir


Son düzenleme: