En Hızlı B-SUV: Hyundai KONA N

Baris Inselel

Yönetim
Editör
Markanın yüksek performanslı N serisinin son üyesi olan KONA N, aynı zamanda segmentinin en hızlı ve en güçlü SUV modeli olarak bir adım öne çıkıyor.
Hyundai’nin kendi ürün gamı içerisinde de ilk performanslı SUV olan KONA N, geniş ve alçak duruşuyla sportif görünümü ilk bakışta belli ediyor. Güncel KONA modelleri ile aynı SUV konforunu sunan bu özel versiyon, motor performansı açısından tüm rakiplerine fark atmış oluyor.
KONA N, önden bakıldığı zamanda oldukça geniş, sportif ve ikonik bir duruş sergiliyor. Performansın bir simgesi olan bu geniş hava girişleri, motora ekstra soğuk hava akışı sağlarken aynı zamanda görselliği de pekiştirmiş oluyor. Büyük tip ızgaranın alt kısmı da dinamik tamponun yarışçı karakterini tamamlıyor. Aerodinamik olarak verimi artıran bu tampon, N karakterini de en iyi şekilde vurgulayarak yan tarafa doğru uzanmaya başlıyor. Izgaranın üstündeki N logosu da modelinin görünümünü ve gücünü desteklemiş oluyor...

Okumaya devam et...

• Beğeni
Tepkiler: gokglsy
Motoru 1.6 T-GDI 198 beygir olan motor mu?

Hyundai has confirmed that the Kona N will be powered by the same turbocharged 2.0-litre four-cylinder petrol engine as the i30 N. There’s also confirmation that the Kona will be exclusively available with the eight-speed dual-clutch automatic gearbox recently introduced to the i30 N line-up; the hot hatchback’s six-speed manual transmission won’t be offered.

Performance figures have yet to be released but, as it shares the same engine as the i30 N, the Kona N should have at least 247bhp as standard. However, there’s scope for even more grunt, because Hyundai’s range-topping i30 N Performance pack increases the engine’s output to 271bhp and 378Nm of torque.

Hyundai has confirmed that the Kona N will be powered by the same turbocharged 2.0-litre four-cylinder petrol engine as the i30 N. There’s also confirmation that the Kona will be exclusively available with the eight-speed dual-clutch automatic gearbox recently introduced to the i30 N line-up; the hot hatchback’s six-speed manual transmission won’t be offered.

Performance figures have yet to be released but, as it shares the same engine as the i30 N, the Kona N should have at least 247bhp as standard. However, there’s scope for even more grunt, because Hyundai’s range-topping i30 N Performance pack increases the engine’s output to 271bhp and 378Nm of torque.

o zaman hala en hizli B-SUV degildir sanmiyorum, Mini Countryman JCW cok daha guclu.
306 HP (225KW) 450NM

Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: furkano
Kona'yı 1.6 T-GDi motorundan dolayı b suvlar arasında en sleeper otomobil olarak bilirdik ama spor b suv kısmında bence de daha hızlıları vardır.

• Beğeni
Tepkiler: fujiwara