Avrupa’da “2016 Yılının En İyi Otomobili” seçilen Fiat Egea Sedan 4,5 ay önce çıktığı 41 bin km’lik dünya turunu başarıyla tamamladı. Deneyimli otomobil gazetecisi Okan Altan’ın pilotajında Tofaş Fabrikası’ndan yola çıkan Fiat Egea Sedan, tam 22 ülkeden geçerek başlangıç noktasına geri döndü. Zorlu parkurları hiçbir mekanik arıza yaşamadan başarıyla tamamlayan ve Türkiye’de üretilip dünyayı dolaşan ilk otomobil olan Fiat Egea bir kez daha ezberleri bozdu. Tofaş çalışanları Fiat Egea Sedan’ı Bursa’da coşkulu bir şekilde karşıladı. Çalışanlarla birlikte Egea’yı karşılayan Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu gösterdiği azim ve kararlılık için Okan Altan’ı kutlayarak kendisine plaket takdim etti. Dünyayı dolaşan Fiat Egea Sedan’ın son durağı ise Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi olacak.
Test için Buraya tıklayabilirsiniz.
Tofaş’ın Bursa Fabrikası’nda geliştirilerek üretilen ve dünyanın 40 ülkesine ihraç edilen Fiat Egea Sedan, yaklaşık 4,5 ay önce çıktığı dünya turunu başarıyla tamamladı. Deneyimli otomobil gazetecisi ve AutoBest Jüri Üyesi Okan Altan pilotajında, fotoğrafçı Savaş Yılmaz eşliğinde, 13 Ağustos 2016’da Bursa’daki Tofaş Fabrikası’ndan yola çıkan Fiat Egea Sedan, toplam 400 saatlik sürüş ile başarılı bir yolculuk gerçekleştirdi. Dünya turu boyunca tam 22 ülkede 122 şehirden geçen Fiat Egea Sedan’ı ilk karşılayanlar ise Bursa’daki Tofaş Fabrikası çalışanları oldu. Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir ve Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç da dünyanın etrafını dönerek bir kez daha ezberleri bozan Fiat Egea Sedan’ı çalışanlarla birlikte karşıladı. Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu gösterdiği azim ve kararlılık için Okan Altan’ı kutlayarak plaket takdim etti.
Fiat Egea modelinin Tofaş çalışanlarının büyük özverisi ile hayata geçirildiğini hatırlatan Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir, proje ile birlikte fabrikada üç vardiyaya geçildiğini ve 3 bin 500 yeni çalışanın Tofaş Ailesi’ne katıldığını söyledi. Aydemir, “Deneyimli gazeteci Okan Altan ile ezber bozan bir dünya turuna imza attık. Yaklaşık dört ay önce de Okan Bey’i buradan uğurlamıştık. Egea’nın dünyanın farklı bölgelerindeki zorlu etapların üstesinden geleceğine inanmıştık ve yanılmadık. Egea zorlu yol koşullarında dayanıklılığını, kullanışlılığı, yakıt tüketimi bakımından tutumluluğunu bir kez daha ispat etti. Bu başarı hepimizin. Siz değerli çalışanlarımızın Egea’ya inancı ve özverili çalışmaları sayesinde bugün bu gururu yaşıyoruz. Okan Altan ve Savaş Yılmaz’a da bir kez daha teşekkür ediyorum” dedi.
“Yerli Egea’yla Hayallerim Gerçek Oldu”
Fiat Egea Sedan ile dünya turunu tamamlayan Okan Altan ise yerli üretim ve standart donanımlı bir otomobille dünyanın etrafını turlamanın kendisi için bir hayal olduğunu ve bu hayalin gerçekleştiğini söyledi. Okan Altan, “Fiat Egea’nın tüm dünyaya ihracatı düşünülürken, Egea’mızı dünya yollarına çıkarma fikri ortaya çıktı. Standart donanımla, Türkiye’de üretilen bir otomobil ile devr-i alem gerçekleştirmiş olmak hayallerimin bile ötesinde bir durum. Benzersiz, müthiş bir iş başardık. Meksika dağlarında yürüyüş temposunda, öte yandan Almanya otobanlarında saatte 190 km/h hızlara kadar tırmanarak Egea’yı tüm dünyaya gösterdik” ifadelerini kullandı.
Zorlu Yollara Egea İmzası
Türkiye’de üretilen ve Tofaş mühendislerinin imzasını taşıyan ezber bozan Fiat Egea Sedan zorlu yolculuğuna Bursa’dan başlamıştı. Türkiye sınırından çıkarak, Bulgaristan, Romanya, Ukrayna Ural Dağları ve Sibirya güzergâhını izleyen Fiat Egea Sedan, Mançurya’yı geçerek Vladivostok’a, ertesinde de Japonya’ya sorunsuz bir şekilde ulaşmıştı. Dünya turunun dördüncü etabında ise Orta Amerika’ya doğru yol alan Fiat Egea Sedan, Meksika’yı boydan boya geçerek Avrupa’ya devam etmişti. Yolculuğu boyunda 44 derecelerden eksi 14 derecelere kadar iklim koşullarına göğüs geren Fiat Egea Sedan, sonsuz steplerde, sert iklim ve yol koşullarında başarılı bir performans göstererek dayanıklılığını bir kez daha dünyaya ispatlamış oldu. Deneyimli otomobil gazetecisi Okan Altan’ın pilotajında ve fotoğrafçı Savaş Yılmaz’ın eşliğinde başlangıç noktası olan Bursa’daki Tofaş Fabrikası’nda geri dönen Fiat Egea Sedan’ın son durağı ise önümüzdeki günlerde Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi olacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Test için Buraya tıklayabilirsiniz.
Tofaş’ın Bursa Fabrikası’nda geliştirilerek üretilen ve dünyanın 40 ülkesine ihraç edilen Fiat Egea Sedan, yaklaşık 4,5 ay önce çıktığı dünya turunu başarıyla tamamladı. Deneyimli otomobil gazetecisi ve AutoBest Jüri Üyesi Okan Altan pilotajında, fotoğrafçı Savaş Yılmaz eşliğinde, 13 Ağustos 2016’da Bursa’daki Tofaş Fabrikası’ndan yola çıkan Fiat Egea Sedan, toplam 400 saatlik sürüş ile başarılı bir yolculuk gerçekleştirdi. Dünya turu boyunca tam 22 ülkede 122 şehirden geçen Fiat Egea Sedan’ı ilk karşılayanlar ise Bursa’daki Tofaş Fabrikası çalışanları oldu. Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir ve Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç da dünyanın etrafını dönerek bir kez daha ezberleri bozan Fiat Egea Sedan’ı çalışanlarla birlikte karşıladı. Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu gösterdiği azim ve kararlılık için Okan Altan’ı kutlayarak plaket takdim etti.
Fiat Egea modelinin Tofaş çalışanlarının büyük özverisi ile hayata geçirildiğini hatırlatan Tofaş Endüstriyel Operasyonlar Direktörü Akın Aydemir, proje ile birlikte fabrikada üç vardiyaya geçildiğini ve 3 bin 500 yeni çalışanın Tofaş Ailesi’ne katıldığını söyledi. Aydemir, “Deneyimli gazeteci Okan Altan ile ezber bozan bir dünya turuna imza attık. Yaklaşık dört ay önce de Okan Bey’i buradan uğurlamıştık. Egea’nın dünyanın farklı bölgelerindeki zorlu etapların üstesinden geleceğine inanmıştık ve yanılmadık. Egea zorlu yol koşullarında dayanıklılığını, kullanışlılığı, yakıt tüketimi bakımından tutumluluğunu bir kez daha ispat etti. Bu başarı hepimizin. Siz değerli çalışanlarımızın Egea’ya inancı ve özverili çalışmaları sayesinde bugün bu gururu yaşıyoruz. Okan Altan ve Savaş Yılmaz’a da bir kez daha teşekkür ediyorum” dedi.
“Yerli Egea’yla Hayallerim Gerçek Oldu”
Fiat Egea Sedan ile dünya turunu tamamlayan Okan Altan ise yerli üretim ve standart donanımlı bir otomobille dünyanın etrafını turlamanın kendisi için bir hayal olduğunu ve bu hayalin gerçekleştiğini söyledi. Okan Altan, “Fiat Egea’nın tüm dünyaya ihracatı düşünülürken, Egea’mızı dünya yollarına çıkarma fikri ortaya çıktı. Standart donanımla, Türkiye’de üretilen bir otomobil ile devr-i alem gerçekleştirmiş olmak hayallerimin bile ötesinde bir durum. Benzersiz, müthiş bir iş başardık. Meksika dağlarında yürüyüş temposunda, öte yandan Almanya otobanlarında saatte 190 km/h hızlara kadar tırmanarak Egea’yı tüm dünyaya gösterdik” ifadelerini kullandı.
Zorlu Yollara Egea İmzası
Türkiye’de üretilen ve Tofaş mühendislerinin imzasını taşıyan ezber bozan Fiat Egea Sedan zorlu yolculuğuna Bursa’dan başlamıştı. Türkiye sınırından çıkarak, Bulgaristan, Romanya, Ukrayna Ural Dağları ve Sibirya güzergâhını izleyen Fiat Egea Sedan, Mançurya’yı geçerek Vladivostok’a, ertesinde de Japonya’ya sorunsuz bir şekilde ulaşmıştı. Dünya turunun dördüncü etabında ise Orta Amerika’ya doğru yol alan Fiat Egea Sedan, Meksika’yı boydan boya geçerek Avrupa’ya devam etmişti. Yolculuğu boyunda 44 derecelerden eksi 14 derecelere kadar iklim koşullarına göğüs geren Fiat Egea Sedan, sonsuz steplerde, sert iklim ve yol koşullarında başarılı bir performans göstererek dayanıklılığını bir kez daha dünyaya ispatlamış oldu. Deneyimli otomobil gazetecisi Okan Altan’ın pilotajında ve fotoğrafçı Savaş Yılmaz’ın eşliğinde başlangıç noktası olan Bursa’daki Tofaş Fabrikası’nda geri dönen Fiat Egea Sedan’ın son durağı ise önümüzdeki günlerde Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi olacak.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..