Ferrari, geçtiğimiz ay tarihinin en güçlü V8 modeli olan 488 Pista’yı duyurmuştu. Araç resmi olarak duyurulsa da kamuflajlı testlerine devam ediyor. Nürburgring’de yakalanan Ferrari 488 Pista ile ilgili detaylar haberimizde!
Ferrari 488 Pista, motor sesi ile adeta bir resital sunuyor
Buradaki haberimizden tüm detaylarını bulabileceğiniz 488 Pista’nın özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse; kaputunun altında 3.9 litrelik bir biturbo V8 motor taşıyor. 711 beygir güç ve 770 Nm tork sunan araç, bu anlamda İtalyan markanın en güçlü V8 otomobili olmayı başarıyor. Son olarak saatte 340 km’ye kadar hızlanabilen Pista’nın 0-100 değerinin ise 2.85 saniye olduğunu belirtelim.
Canlı olarak pistte haşarı bir fare gibi görünen Ferrari 488 Pista, homurtulu motor sesi ile izleyenlerini büyülüyor. Viraj performansı oldukça başarılı olan aracın bu özelliğini, 488 GTB’ye göre %20 arttırılmış yere basma gücünden aldığını söylemek yanlış olmaz.
Dilerseniz sözü fazla uzatmadan sizi Ferrari’nin mühendislik harikası (bir F40 değil ) otomobili ile baş başa bırakalım.
Read the whole post here.
Ferrari 488 Pista, motor sesi ile adeta bir resital sunuyor
Buradaki haberimizden tüm detaylarını bulabileceğiniz 488 Pista’nın özelliklerinden kısaca bahsetmek gerekirse; kaputunun altında 3.9 litrelik bir biturbo V8 motor taşıyor. 711 beygir güç ve 770 Nm tork sunan araç, bu anlamda İtalyan markanın en güçlü V8 otomobili olmayı başarıyor. Son olarak saatte 340 km’ye kadar hızlanabilen Pista’nın 0-100 değerinin ise 2.85 saniye olduğunu belirtelim.
Canlı olarak pistte haşarı bir fare gibi görünen Ferrari 488 Pista, homurtulu motor sesi ile izleyenlerini büyülüyor. Viraj performansı oldukça başarılı olan aracın bu özelliğini, 488 GTB’ye göre %20 arttırılmış yere basma gücünden aldığını söylemek yanlış olmaz.
Dilerseniz sözü fazla uzatmadan sizi Ferrari’nin mühendislik harikası (bir F40 değil ) otomobili ile baş başa bırakalım.
Read the whole post here.