Ferrari, geçtiğimiz ay duyurduğu yeni modeli 488 Pista‘nın dünya prömiyerini Cenevre’de gerçekleştirdi. Şahlanan atın yeni modeli, marka tarihinin en güçlü V8 modeli olacak!
Ferrari 488 Pista, 2019’da Türkiye’de!
Ferrari 488 Pista’nın tasarımına göz attığımızda kardeşi 488 GTB’nin üzerinde çeşitli mühendislik oyunları oynandığını görüyoruz. Formula 1’deki S-Kanal teknolojisini yol otomobiline uyarlayan Ferrari, ön tampondan gelen havayı kaputtaki geniş havalandırma boşluğuna yönlendiriyor. Bu da aracın hem agresif görünmesini, hem de yüksek hızlarda yere basma gücünün %18 oranında artmasını sağlıyor.
488 GTB’ye göre 90 kilo zayıflayan Pista; 1.280 kilogramlık ağırlığını davlumbaz, tamponlar ve arka spoyler gibi parçaların karbon fiberden üretilmesine borçlu. Ayrıca opsiyon olarak jantların da karbon fiber alaşımdan seçilebildiğini belirtelim. Yenilenen adaptif güç kontrol sistemi ve fren basıncının elektronik olarak ayarlanması gibi elektronik detaylar da dikkat çekiyor.
Ferrari 488 Pista, 488 GTB’de bulunan 3.9 litrelik biturbo V8 motoru bünyesinde taşıyor. Çeşitli modifikasyonlar ile güçlendirilen motor, 711 beygir güç ve 770 Nm tork sunarak Ferrari tarihinin en güçlü V8’i olmayı başarıyor. Ferrari yetkilileri motorda kam mili, intercooler, piston ve bağlantı kolları ile Inconel egzoz gibi pek çok mekanik yenilik yaptığını bildiriyor. 0-100 km performansı 2.85 saniye olan Pista, 30 milisaniyede vites geçişine olanak sağlayan yedi ileri çift kavramalı şanzıman ile gelecek.
488 Pista’nın ülkemizdeki ilk teslimatları 2019 yılında gerçekleştirilecek. Ferrari’nin Türkiye distribütörü Fer-mas, Cenevre’de 7 adet kota ayrılan araç için ön siparişleri almaya başladı.
1 arasında 22
Read the whole post here.
Ferrari 488 Pista, 2019’da Türkiye’de!
Ferrari 488 Pista’nın tasarımına göz attığımızda kardeşi 488 GTB’nin üzerinde çeşitli mühendislik oyunları oynandığını görüyoruz. Formula 1’deki S-Kanal teknolojisini yol otomobiline uyarlayan Ferrari, ön tampondan gelen havayı kaputtaki geniş havalandırma boşluğuna yönlendiriyor. Bu da aracın hem agresif görünmesini, hem de yüksek hızlarda yere basma gücünün %18 oranında artmasını sağlıyor.
488 GTB’ye göre 90 kilo zayıflayan Pista; 1.280 kilogramlık ağırlığını davlumbaz, tamponlar ve arka spoyler gibi parçaların karbon fiberden üretilmesine borçlu. Ayrıca opsiyon olarak jantların da karbon fiber alaşımdan seçilebildiğini belirtelim. Yenilenen adaptif güç kontrol sistemi ve fren basıncının elektronik olarak ayarlanması gibi elektronik detaylar da dikkat çekiyor.
Ferrari 488 Pista, 488 GTB’de bulunan 3.9 litrelik biturbo V8 motoru bünyesinde taşıyor. Çeşitli modifikasyonlar ile güçlendirilen motor, 711 beygir güç ve 770 Nm tork sunarak Ferrari tarihinin en güçlü V8’i olmayı başarıyor. Ferrari yetkilileri motorda kam mili, intercooler, piston ve bağlantı kolları ile Inconel egzoz gibi pek çok mekanik yenilik yaptığını bildiriyor. 0-100 km performansı 2.85 saniye olan Pista, 30 milisaniyede vites geçişine olanak sağlayan yedi ileri çift kavramalı şanzıman ile gelecek.
488 Pista’nın ülkemizdeki ilk teslimatları 2019 yılında gerçekleştirilecek. Ferrari’nin Türkiye distribütörü Fer-mas, Cenevre’de 7 adet kota ayrılan araç için ön siparişleri almaya başladı.
1 arasında 22
Read the whole post here.