Merhaba,
Ben birçok arkadaş kadar detaylı bir anlatım yapamayacağım galiba. Hatta test gibi bir şey de olmayacak. Belki zamanla faydalı bir konu olur.
Geniş aile olmayı seven ancak daha çiçeği burnunda bir babanın aracı: 500L Living...
Geniş aile aracı değince 3. sıra koltuk opsiyonu olmazsa olmaz. İlk aracım Peugeot 307 sw idi, on yaşını devirmiş, yaşlılığını bahane eden bir araç haline gelmişti. Ağustos ayında 2. el olarak 500L Living almak nasip oldu.
500L Living nasıl araçtır?
Fiat'ın minyon görünümlü koca evladı diyebilirim. Bayanların şirin diye nitelediği, erkeklerin ise kolay kolay incelemediği bir araç izlenimlerime göre. Ben ise Living ile tanışmamı şöyle özetleyebilirim: Peugeot markasından soğudum için aracım olmadığı zamanlar favorim olan 5008'den vazgeçip alternatif araçlara yöneldiğimde Doblo Panorama'yı görmeye gittiğimde 'aa bununda mı 7 kişiliği var?' dediğim 500L serisinden Living... Tipi hanımın hoşuna gitse de 'tamam budur' dediğim bir araç değildi. Alternatif listesine dahil ettim.
Otomatik vites oluşu, motor hacminin vergi diliminde aşağıda olması, yakıt sarfiyatı, bakım maliyetleri ve kullanışlılığı tercihimi etkileyen faktörlerdi ama aslında en önemlisi 2. el olarak aldığım için bana maliyetinin çok uyguna gelmesidir.
1.3 multijet bu kasayı kaldırır mı kaldırmaz mı diye düşünürken şimdi bence yeterli bir performans sergiliyor. Zaten yeterli olmasa üretilmezdi. Ancak İstanbul gibi yokuşu bayırı ve de trafiği çok olan bir şehirde yakıt sarfiyatı fabrika verilerinde 1.5-2 litre gibi farklılığa sebep olabiliyor. Uzun yolda ise hız sabitleme ile 100 km'de 3.5 litre rakamına erişebilirsiniz Ankara Konya gibi dümdüz yollarda Maksimum 168 km/s'de gördük.
İç malzeme kalitesi Otopark testlerinden düşük not alırdı. Bende her şey mükemmele yakın olsun düşüncesine sahip biri olmadığımdan bize yeterli
Bir hususta forumla ilgili yazayım. Çektiğim resimlerin boyutu 3-4 mb aralığında idi. Bunları 1.5-2 mb aralığına düşürdüm ancak konuya yükleyemedim. Biraz uğraş sonucunda hepsinin boyutu 1 mb altına düşürebildim. Bu limitin yükseltilmesi iyi olur kanımca.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, ileri ki günlerde yaşadıklarımı, sizlerin varsa merak ettiklerinizi ve de internetten veya çevremden duyup denebildiğim tecrübelerimi de aktarmaya çalışırım araçla ilgili. Şimdilik esen kalın.
Ben birçok arkadaş kadar detaylı bir anlatım yapamayacağım galiba. Hatta test gibi bir şey de olmayacak. Belki zamanla faydalı bir konu olur.
Geniş aile olmayı seven ancak daha çiçeği burnunda bir babanın aracı: 500L Living...
Geniş aile aracı değince 3. sıra koltuk opsiyonu olmazsa olmaz. İlk aracım Peugeot 307 sw idi, on yaşını devirmiş, yaşlılığını bahane eden bir araç haline gelmişti. Ağustos ayında 2. el olarak 500L Living almak nasip oldu.
500L Living nasıl araçtır?
Fiat'ın minyon görünümlü koca evladı diyebilirim. Bayanların şirin diye nitelediği, erkeklerin ise kolay kolay incelemediği bir araç izlenimlerime göre. Ben ise Living ile tanışmamı şöyle özetleyebilirim: Peugeot markasından soğudum için aracım olmadığı zamanlar favorim olan 5008'den vazgeçip alternatif araçlara yöneldiğimde Doblo Panorama'yı görmeye gittiğimde 'aa bununda mı 7 kişiliği var?' dediğim 500L serisinden Living... Tipi hanımın hoşuna gitse de 'tamam budur' dediğim bir araç değildi. Alternatif listesine dahil ettim.
Otomatik vites oluşu, motor hacminin vergi diliminde aşağıda olması, yakıt sarfiyatı, bakım maliyetleri ve kullanışlılığı tercihimi etkileyen faktörlerdi ama aslında en önemlisi 2. el olarak aldığım için bana maliyetinin çok uyguna gelmesidir.
1.3 multijet bu kasayı kaldırır mı kaldırmaz mı diye düşünürken şimdi bence yeterli bir performans sergiliyor. Zaten yeterli olmasa üretilmezdi. Ancak İstanbul gibi yokuşu bayırı ve de trafiği çok olan bir şehirde yakıt sarfiyatı fabrika verilerinde 1.5-2 litre gibi farklılığa sebep olabiliyor. Uzun yolda ise hız sabitleme ile 100 km'de 3.5 litre rakamına erişebilirsiniz Ankara Konya gibi dümdüz yollarda Maksimum 168 km/s'de gördük.
İç malzeme kalitesi Otopark testlerinden düşük not alırdı. Bende her şey mükemmele yakın olsun düşüncesine sahip biri olmadığımdan bize yeterli
Bir hususta forumla ilgili yazayım. Çektiğim resimlerin boyutu 3-4 mb aralığında idi. Bunları 1.5-2 mb aralığına düşürdüm ancak konuya yükleyemedim. Biraz uğraş sonucunda hepsinin boyutu 1 mb altına düşürebildim. Bu limitin yükseltilmesi iyi olur kanımca.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, ileri ki günlerde yaşadıklarımı, sizlerin varsa merak ettiklerinizi ve de internetten veya çevremden duyup denebildiğim tecrübelerimi de aktarmaya çalışırım araçla ilgili. Şimdilik esen kalın.
Son düzenleme: