Fiat 500x Nasıldır ? (120 HP DCT)

simbat

anonim
Profesör
220
46
Araç hakkında tecrübesi yahut test sürüşü yapan var mıdır , fiyatı ve donanımı ile fena durmuyor, birçok parçası reenegade ile ortak olduğunu internette okudum malzeme kalitesi fena olmasa gerek
 
Benim kullanma fırsatım oldu sanırım 2016 modeldi. Açıkçası malzeme kalitesi olarak çok iyi konumda olduğunu söyleyemem(dönemin fiesta veya polo araçlarına göre bir tık daha kötü olduğunu düşünüyorum) ama araç 60 bin km civarındaydı trim sesi hiç yoktu. Kullanırken hoşuma gitmeyen bir detay direksiyon tutma hissiydi. Direksiyon kolları oldukça kalın olduğu için alışmak biraz zaman alacaktır. Onun haricinde arka diz mesafesi yine aynı yıllarda ki Polo ya göre daha kötüydü fiesta veya ibiza ayarındaydı. Motor bilindiği gibi sevilen tutulan bir motor aracın performansını eksik hissettirmiyor o araç için oldukça yeterli olduğunu düşünüyorum.
Şehir içinde kullanımı oldukça rahat uzun yolda da 100 110 gibi hızlarda gürültü seviyesi B segmenti bir araçlar kadar. Yakıt tüketimi için net bir yorum yapamayacağım ama şehir içinde 6,5 litre civarı yakacağını düşünüyorum
 
Son yıllarda bir bütün olarak Mazda 3 ile birlikte en beğendiğim araçlardandır. Bahsettiğiniz konfigürasyonda bayağı kazalı mazalı bir test aracını kullanmıştım. Ona rağmen taş gibiydi. Dayanıksız gözüken deri döşemeler de, kalitesiz gözüken plastik trimler de sanıldığından çok daha uzun ömürlü çıktı. Yalnız son yıllarda satılan araçların donanımlarından biraz kıstılar bilginiz olsun.
Araçla ilgili inceleme yazıma bu linkten ulaşabilirsiniz.
 
@bt çok teşekkürler yazını baştan sona okudum, 250 bin TL eder mi diye sormak isterim
250k dediğiniz fiyat, sıfıra yakın olanlar için makul. Model yılı ilerledi mi daha düşüğe bulabiliyorsunuz. Özellikle eski modelleri donanım zenginliği nedeniyle tavsiye ederim.
Örneğin yukarıdaki örnekte vites kolunun gerisinde çekiş modlarının çevirmeli kumandası var. 1-2 yaşındaki örneklerine bakarsanız orada kuru bir kapak olduğunu göreceksiniz :') Soğutmalı torpidoyu da içindeki havalandırma ızgarasının yerine kapalı bir plastik kapak koyarak kırpmışlar. Eski versiyonlarda nadiren Beats Audio opsiyonlular var, yenilerde bulamazsınız. Bunun gibi birkaç can sıkıcı örnek daha var. Ama şöyle bir şey de var: Yeni modeller ilk modellerde kronik sorunlar varsa düzeltilmiş olması açısından iyidir. Benim bu araç hakkında böyle bir bilgim yok ama yine de işte...
 
Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla 500x'i kullanan hemen herkes beğeniyor.
Çeşitli kişilerden duyduğum kadarıyla boyutlarına göre arka yaşam alanı (bu kullanıcıya göre değişebilen bir şey, ön yaşam alanı ne kadar kullanılıyor, araçta seyahat edenler kimler vs) ve bagajı iyi değilmiş.
1.4 t motorlularıyla ilgilenmiştim, zamanında araştırmıştım, sensör arızaları kronik diyorlardı, çok kişinin başına gelmiş. Çok maliyetli bir çözümü yoktu (yanlış hatırlamıyorsam).
120 bg dediğiniz sanırım 1.6 multijet oluyor, o motorla ilgili bir sorun bilmiyorum ancak farklı farklı araçlarda kullanılmış bilinen bir motor dert olacağını zannetmiyorum.

Renegade'in adı geçmiş. Renegade ile hemen hemen aynı ancak sürüş olarak Renegade'den daha beğenilen bir model. Ancak Renegade hem daha pahalı hem de çok daha fazla talep var. Ama Jeep logosunu taşıyor diye ama tasarımından onu bilmiyorum.

Son olarak (@bt 'nin gazabına uğrayacağım belki ama :D yazmadan geçmeyeyim) benzinlilerini takip ettiğim için biliyorum, piyasası inanılmaz yavaş hatta daha doğrusu piyasası olmayan bir model -buna tüm benzinli 500x'leri rahatlıkla dahil edebilirim, yeni 1.3 firefly motorluları da, 1.0 firefly motorluları da-. Zamanında 1 dizel manueli takip etmişti çabuk gitmiştim ancak o zamanlar piyasa da böyle değildi, 90 küsur bine alınabiliyordu. Şayet dizelleri de benzinliler gibiyse kısa vadede satmak isterseniz üzer.
 
Son düzenleme:
Duyduğum ve gördüğüm kadarıyla 500x'i kullanan hemen herkes beğeniyor.
Çeşitli kişilerden duyduğum kadarıyla boyutlarına göre arka yaşam alanı (bu kullanıcıya göre değişebilen bir şey, ön yaşam alanı ne kadar kullanılıyor, araçta seyahat edenler kimler vs) ve bagajı iyi değilmiş.
1.4 t motorlularıyla ilgilenmiştim, zamanında araştırmıştım, sensör arızaları kronik diyorlardı, çok kişinin başına gelmiş. Çok maliyetli bir çözümü yoktu (yanlış hatırlamıyorsam).
120 bg dediğiniz sanırım 1.6 multijet oluyor, o motorla ilgili bir sorun bilmiyorum ancak farklı farklı araçlarda kullanılmış bilinen bir motor dert olacağını zannetmiyorum.

Renegade'in adı geçmiş. Renegade ile hemen hemen aynı ancak sürüş olarak Renegade'den daha beğenilen bir model. Ancak Renegade hem daha pahalı hem de çok daha fazla talep var. Ama Jeep logosunu taşıyor diye ama tasarımından onu bilmiyorum.

Son olarak (@bt 'nin gazabına uğrayacağım belki ama :D yazmadan geçmeyeyim) benzinlilerini takip ettiğim için biliyorum, piyasası inanılmaz yavaş hatta daha doğrusu piyasası olmayan bir model -buna tüm benzinli 500x'leri rahatlıkla dahil edebilirim, yeni 1.3 firefly motorluları da, 1.0 firefly motorluları da-. Zamanında 1 dizel manueli takip etmişti çabuk gitmiştim ancak o zamanlar piyasa da böyle değildi, 90 küsur bine alınabiliyordu. Şayet dizelleri de benzinliler gibiyse kısa vadede satmak isterseniz üzer.
Para olsa bt affetmez alırdı şimdiye :) piyasasini canlandırırdı :')