HABER Fiat Argo Brezilya'da piyasaya sürüldü

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ctanguner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ctanguner

Panpa
356
Fiat, yeni Argo ‘yu Brezilya pazarında piyasaya sürdü. Palio ve Punto’nun yerine geçecek olan yeni modelin tüm detayları resmi olarak açıklandı.

Argo sporcu görünümüyle dikkat çekiyor

Otomobil Fiat’ın son zamanlarda bolca kullandığı retro çizgilerden ziyade, “oyuk” yan panelleri ve agresif ön tasarımıyla sportif görünen bir otomobil. İtalyan üreticinin iddiasına göre otomobil sınıfının en geniş iç hacmine sahip: Örneğin 300 litrelik bagaj hacmi Fiesta’dan büyük.

İç mekan biraz tanıdık!

İç mekanda ön göğüs Mercedes A Serisi’ne büyük ölçüde benziyor. Üç adet havalandırma ızgarası yan yana konumlandırılmış, konsolu boydan boya geçen renkli bir çizgi var ve Uconnect bilgi & eğlence sisteminin 7 inç’lik ekranı konsolun üzerine konumlandırılmış.

Üç motor ve üç şanzıman seçeneğine sahip

Otomobil üç adet motor seçeneğine sahip: 1.0 litrelik üç silindirli giriş seviyesi ünite 77 HP üretiyor. 109 HP’lik dört silindirli motor 1.3 litre hacminde ve en üst versiyon olan Presicion ve HGT modellerindeyse kaputun altında 139 HP güç üreten 1.8 litrelik E.torq motor görev yapacak. Fiat, HGT versiyonunun 0’dan 100’e 9 saniyede çıktığını ve 192 km/s’lik bir son sürate sahip olduğunu belirtiyor. Müşteriler üç şanzıman seçeneğine sahip olacak: Beş ileri manuel, beş ileri otomatikleştirilmiş manuel ve altı ileri otomatik.

Otomobilde kullanılan güçlendirilmiş çelik ile şasinin burulma direnci yüzde 7 artmış. Fiat aynı zamanda otomobilin sınıfındaki en sessiz model olacağını iddia ediyor.

Mopar, otomobil için 53 farklı aksesuar sunuyor. Bunlara 9 inç’lik multimedya merkezi, siyah 16″ jantlar, güçlü hoparlörler, çeki demiri ve park sensörleri de dahil.

1 arasında 33


































Read the whole post here.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve alfhonso
Arka taraftaki marka logosunun tasarımı üzerinde fazla düşünmüşler mi acaba ? Bir de bunun için para alıyorlar ya deli oluyorum. İstesen ancak bu kadar kötü bir tasarım yaparsın. Otomobilin bütün arka tasarımını bitiriyor resmen.
 
Arka taraftaki marka logosunun tasarımı üzerinde fazla düşünmüşler mi acaba ? Bir de bunun için para alıyorlar ya deli oluyorum. İstesen ancak bu kadar kötü bir tasarım yaparsın. Otomobilin bütün arka tasarımını bitiriyor resmen.
Direk arka logo iptali :D
Genel olarak ben beğendim, gerek içi gerek motor seçenekleri iyi bence. 1.3 multijet ve 6 ileri otomatik Şanzuman ile ülkemizde fiyatının rekabetçi hatta nispeten ucuz olacağını düşünüyorum ve çok satar o hali ile.
 
Dörtlülerin bulunduğu tuş takımını da Audi'den araklamışlar..İç havalandırma ızgarası ve ekran Mercedes C
Eskiden Koreliler araklardı, zehir İtalyanlara da sıçramış anlaşılan
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve alfhonso
Direk arka logo iptali :D
Genel olarak ben beğendim, gerek içi gerek motor seçenekleri iyi bence. 1.3 multijet ve 6 ileri otomatik Şanzuman ile ülkemizde fiyatının rekabetçi hatta nispeten ucuz olacağını düşünüyorum ve çok satar o hali ile.
Genel olarak otomobilden benim de bir şikayetim yok. Öldüm bittim bayıldım diyemesem de fena değil, hoş duruyor otomobil. Ama dediğin gibi arka logo iptali şart. Kesinlikle sökerdim ben onu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Ugur
"...otomobil sınıfının en geniş iç hacmine sahip: 300 litrelik bagaj hacmi 300 litreyle Fiesta’dan büyük." 300, 300'den büyüktür zaten...
 
Bence Fiat'ın altın nesli Bravo ve Grande Puntoyu piyasaya saldığı dönemdi. Büyük bölümümüz kabul edecek ki iki araç da zamanın 2-3 sene önündeydi. Ne kadar iyi yaparsan yap satış pazarlaman zayıf olduktan sonra boş. Şimdi bu araç Türkiyeye 1.4 fire ve 1.3 mjet ile gelecek sedanı çıkarsa satılacak çıkmazsa çöpe.
 
Son düzenleme: