Bravo güzel araçtır ve her konuda kullanıcısı tatmin eder , ama DG vites seçeneği bildiğiniz robotize 6 oranlı olan bir vitestir.
Eco modunda gaza yüklenmez iseniz normal bir manuel kullanıcısı gibi vites atar , fakat rampa algılama gibi bir özelliği yoktur , devir gelirse vitesi 1 kademe büyütmekte sorun sakınca görmez , bu durumda baskıyı sıyırmaya ve kokutmaya başlar
Manuel kullanımda pilot gibi hissedebilirsiniz , özellikle + konumunun geriye çekerek olması çoğu araçta denk gelinmeyecek nadide bir durumdur. Aşırı keyiflidir ve isteklerinizi %90 oranına karşılar , istediğinizi yapar.
E modunda yanlış hatırlamıyorsam klima kapalı kullanımda 18 devirde klima açık kullanımda 19-20 devirde vites değiştirir ve manuelden çok daha az yakar. E modu kapalı durumda 22 bandından-28 bandına kadar vitesi gaza basma durumunuza göre değiştirir ve E modundan bir kademe daha seri vitesleri sunar. Ama herhangi bir mod fark etmeksizin gaza yüklendiğinizde devir bandını sonuna kadar kullanmaktan geri kalmaz.
Çok çok nadir kullanıma bağlı arızalar açar , buda ilk başta belirttiğim gibi , rampa durumlarından yada yokuşta kaldırma durumlarından meydana gelir. Ben şahsen yokuş yukarı durmaktan ziyade y.aşağı durmayı tercih ediyordum her zaman için
Robotize vitesleri kullandığınız için deneyiminiz vardır ve standart yapılacakları biliyorsunuzdur diye düşünüyorum ve lafı çok uzatmıyorum , Bravo 1.6Mjet DG alınır binilir uzun ömürlü olur fakat fiyat konusunu ince elemek lazım , en dolusu ve en temizi 65 elbette edecektir , ama eğer ki bu şekilde değilse başka ilanlara yönelmek başka araçlara bakmak en doğru seçim olur