GMEMD

Taklacı Güvercin
22
Merhaba 55-60 bin bütçe ile ili araç arasında kaldım. Fiat Bravo 1.6 m.jet Active plus ile Renault Fluence 1.6 Extreme ( benzin ) seçenekleri en kuvvetli iki adayım. Bravo dizel olması, HB tasarım olması ve orijinal İtalyan olması ile önde gibi görünüyor. Ama Fluence her ne kadar benzinli olasa da LPG olmasa bile sakin kullanımda düşük tüketimi, atmosferik motorun sorunsuzluğu ve kuvvetli ikinci eli ile daha çok tercih edilebilecek bir araç. Bunun yanında LPG seçeneğini de göz ardı etmemeliyiz diye düşünüyorum. Sizlerin düşüncelerini öğrenebilirsem memnun olurum. Teşekkürler..
Araçların linkleri
1. https://www.sahibinden.com/ilan/vas...sahibinden-53.bin-km-extreme-671898849/detay/
2. https://www.sahibinden.com/ilan/vas...hasar-yok-orijinal-masrafsiz-668423315/detay/
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams
Bravo güzel araba. Görünüşü, gidişi ve motoru tatmin eder. Yakıtı da iyi. Bir de italyan :) Temiz bir Bravo güzel olur bence sizin için.
 
Bravo diyorum kesinlikle. Fluence hem benzinli hem manuel hem de fluence. elle tutulur bir yanı yok bana göre. Benzinli olup otomatik olsa konfor artısı var derdim. dizel olsa motoru iyi derdim. ama bu iki karşılaştırmada bravo kesinlikle önde
 
  • Beğeni
Tepkiler: mrtkap
Benim de oyum bravoya açıkçası. Fluence bence a noktasından b noktasına gidebilmek için ve giderken de az yakarak hafif konforlu bir şekilde seyehat edebilmek için tasarlanmış bir araba gibi geliyor bana. Yani 1.6 atmosferik motor düşündürüyor ve mantıklı gelmiyor.
Bence illa bu iki araç arasında kalmayın başka bu fiyat bandında güzel araçlarda var..
 
Cevaplarınız için teşekkür ederim. sorduğum iki aracı da almayarak tercihimi 2009 model Mazda 3 benzinliden yana kullandım. Önceki aracım Fiat Albea'dan sonra nasıl bir araç olduğunu söylemem gereksiz. Beklentilerimin çoğunu karşılayacak gibi görünüyor.
 
Cevaplarınız için teşekkür ederim. sorduğum iki aracı da almayarak tercihimi 2009 model Mazda 3 benzinliden yana kullandım. Önceki aracım Fiat Albea'dan sonra nasıl bir araç olduğunu söylemem gereksiz. Beklentilerimin çoğunu karşılayacak gibi görünüyor.
Sizden bir sonraki mazda 3 kasasina sahiptim bende. Lpg taktirmayin naparsaniz yapin diyebilirim. Gule gule kullanin
 
  • Beğeni
Tepkiler: GMEMD ve Toprak
Cevaplarınız için teşekkür ederim. sorduğum iki aracı da almayarak tercihimi 2009 model Mazda 3 benzinliden yana kullandım. Önceki aracım Fiat Albea'dan sonra nasıl bir araç olduğunu söylemem gereksiz. Beklentilerimin çoğunu karşılayacak gibi görünüyor.
Çok kaliteli bi tercih bk kasa son skyactivlerden sonra en çok sevdiğim kasadır.LPG’de belli bi km sonra sadece subap değişimi yapılması gerekiyor geri kalan yanları tipik japondur sorun çıkarmaz kazasız belasız kullanın.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GMEMD ve Sailor
Çok kaliteli bi tercih bk kasa son skyactivlerden sonra en çok sevdiğim kasadır.LPG’de belli bi km sonra sadece subap değişimi yapılması gerekiyor geri kalan yanları tipik japondur sorun çıkarmaz kazasız belasız kullanın.
Subap harici arizalarda cikarabiliyor cunku motoru ford mazda degil ona gore dusunmek lazim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mrtkap
Hali hazırda uzun zamandır forumlarına ve gruplarına üyeyim hocam Toyota ile çok eşdeğer hiçbir önemli sıkıntısı görünmüyor genellikle subap sıkıntısı görülüyor ama buda lpgli araçların ortak sorunu
Yani 7 sene mazda 3 kullandim lpg ile cok sorunlarini gordum acikcasi motoru ve alt yapisi toyota degil focusla ortaktir ama hayirlisi olsun ama guzel arabadir
 
  • Beğeni
Tepkiler: mrtkap
Yani 7 sene mazda 3 kullandim lpg ile cok sorunlarini gordum acikcasi motoru ve alt yapisi toyota degil focusla ortaktir ama hayirlisi olsun ama guzel arabadir
Biliyorum hocam :) focusla ortak olan fordun c1 platformunda üretildi ben naçizane bildiklerimi söyledim sizin deneyimleriniz hakkında hiç duyum almamıştım öğrenmiş olduk
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler. Mazda 3 ile 1000 km oldu yaklaşık, hatta bu hafta 50 bin bakımını yaptırdım. Araca LPG düşünmüyorum. Araç şuan 43-55 krş/km olarak yakıt tüketiyor şehir içi dışı karışık. Bu sakin kullanımda geçerli olan rakamlar. En son C sınıfı olarak Astra H kasa 1.6 sedan araç kullanmıştım 2 yıl boyunca. Tork ve güç değerleri Astra'nın altında olsa da Mazda 3'ün genel çekişi ve rampa tırmanması belirgin biçimde daha iyi görünüyor. Büyük olasılıkla gücün yere aktarılması ve araç ağırlığı konusunda farklılıklar vardır diye düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Sailor
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler. Mazda 3 ile 1000 km oldu yaklaşık, hatta bu hafta 50 bin bakımını yaptırdım. Araca LPG düşünmüyorum. Araç şuan 43-55 krş/km olarak yakıt tüketiyor şehir içi dışı karışık. Bu sakin kullanımda geçerli olan rakamlar. En son C sınıfı olarak Astra H kasa 1.6 sedan araç kullanmıştım 2 yıl boyunca. Tork ve güç değerleri Astra'nın altında olsa da Mazda 3'ün genel çekişi ve rampa tırmanması belirgin biçimde daha iyi görünüyor. Büyük olasılıkla gücün yere aktarılması ve araç ağırlığı konusunda farklılıklar vardır diye düşünüyorum.
Güle güle kullanın. Aracınızın garaj başlığını da görmek isteriz. =) Forum ahalisinin model hakkında genel izlenimlerine katkısı olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GMEMD ve mrtkap