KAPALI Fluence Edc Bekletiyor !

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BatuhanSks

Profesör
179
Arkadaşlar araç 110hp fluence edc .
Dip gaz yapınca 1 - 2 saniye bekletiyor baya baya yanındakiyle sohbet et o derece. Anlık bi yerden kurtulman gerek dipliyorsun bağırıyor bekliyor birden çıldırıyor eğer kalkış ise hele espde aktifse 1. vitesin sonunda [lank sesleriyle ] öne yığılıyor ciddi bi şekilde sarsıyor 2 ye geçmek için yine bekletiyor bunu bazen yapmasada gaz yeme olayı çok sıkıntı araçta yazılımda var kar etmedi. Pedal Commander işe yararmı yine bu lag problemi olurmu bilemiyorum .Eğer şanzımanın genel karakteri böyleyse mecbur devam edecez ...
 
EDC'nin genel problemi..O şekilde kullanmaya alışmalısınız maalesef
İlk kalkış, 1 ve 2 arası geçiş problemlidir, sarsıntı bariz hissedilir..2. vites sonrası sorun çıkarmaz
Ha bir de ara ara düşünür bir üst vitese geçerken "acaba ne yapacaktım şimdi" diye
 
Son düzenleme:
Geçenlerde 1 günlüğüne Clio 1.5 dCi EDC kiraladım, aracı epey bir inceledim sürerken. Net izlenimim şu: Araba ani dipgaz yaptığınızda yürümüyor. Bildiğiniz yürümüyor işte. Şanzımana ve ECU'ye dipgazla nasıl başa çıkacakları doğru düzgün öğretilmemiş. Ama ne zaman ki ani dipgazdan vazgeçersiniz, gazı biraz yedirerek verirsiniz, ani ara hızlanma için de ÖNCE manuel modda (çok abartmadan) vites küçültüp SONRA yine biraz yedirerek gaza basarsınız, o zaman makinenin içinden resmen canavar çıkıyor. Öyle ki, kendim 200 HP civarında güç alınmış bir yazılımlı 116i kullanıyorum, Clio'yu kullandığım gün boyunca performans HİSSİ olarak kendi arabamı hiç aramadım. Hatta aracı teslim ederken bu araç yazılımlı mı diye sormayı düşünüyordum, kaynadı araya sonra. Belki sizin aracınızda da öyle bir karakter vardır.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks ve Cenk
Araç 115 binde . Vites geçişlerinden de şikayetçiyiz ama gaz yememesi tehlike arz ediyor. Evet soft yazılım var 140 hp 290 tork olsa gerek . Araba kalkarken yeterince yürüyor 110 A kadar tabi sonra ölüyor Fazla bişeyde beklemiyoruz tabi ama vites geçişleride rezil ediyor bazen sadece 1-2 arası dediğiniz gibi . Ve serviste geçmişine baktırdık 11 bin tlye şanzıman kolu değişmiş garanti Den Bi alakası olurmu bilemiyorum. Ek olarak aynen cliodaki durum söz konusu manuelde devirli kullanınca sıfır sıkıntı ama manuel kalkış dada birden 5 bin devire geliyor kalkışda manuel hiç zapt edilmiyor acaba espmi şş dur bakalım dior ekranda kayma işareti çıkıyor çünkü
 
Son düzenleme:
Araç 115 binde . Vites geçişlerinden de şikayetçiyiz ama gaz yememesi tehlike arz ediyor. Evet soft yazılım var 140 hp 290 tork olsa gerek . Araba kalkarken yeterince yürüyor 110 A kadar tabi sonra ölüyor Fazla bişeyde beklemiyoruz tabi ama vites geçişleride rezil ediyor bazen sadece 1-2 arası dediğiniz gibi . Ve serviste geçmişine baktırdık 11 bin tlye şanzıman kolu değişmiş garanti Den Bi alakası olurmu bilemiyorum.

Bildiğim kadarıyla o araçta 6DCT250 kodlu şanzıman var. 240 ve 280 nm arası torka dayanıyor. Siz değeri 290 tork diyorsunuz..Yazılım sonrası şanzıman problemi olabilir
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
Şanzımana yazılım attırma olayına pek inanmıyorum,
manuel araçlarda dahil kavramanın dayanım gücü motor torkunun en az 1.5 katı olmalıdır, bunun için çok ince hesaplar yapılıyor,
baskı diskinin çapından balatanın çapına büyüklüğüne şemsiyelerine kadar ölçülüp üretime sokuluyor... ama bizim Mehmet usta bi yazılım atıyor çicekkkkk.. keşke bu kadar kolay olsa
Ford kuru kavramalı powershift ile aynı şanzımanı paylaşıyorsunuz mekanik yapısı GETRAG üretimdir ve oldukça sağlam, motor torkunuz şanzımanın dayanım torkunun üzerinde tek sorun kavramadan oluşmaz, iç yapısına da yüksek torktan ötürü zarar verebilirsiniz
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
konu ile alakasız ama gaz tepkimesi muhabbeti görünce aklıma geldi yazayım dedim;
Allah kimseyi otomatik+1.5dci megane 2'nin gaz tepkisini yaşatacak duruma düşürmesin. Yıllardır türlü türlü araba kullandım hala unutamıyorum o gaz tepkisini.
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
Yazılımı hard laştırmayı düşünüyorduk :( . Pek çökmemek lazım anlaşılan.
Pedal commander gaz tepkimesi süresini iyileştirirmi peki ? Az basınca dip yapmış gibi iletiyormuş dip yapmış gibi tepki verirse yine gecikmezmi.
 
şanzımana yazılım attırsak , sorun devam edermi ?
Sanzimana yazilim attirmak durumu cozmez. Cunku kullandiginiz sanziman buna gore tasarlanmis..Yazilimi iptal edebilirsiniz alternatif olarak
Ancak bir kontrol ettirin sanzimaninizda bir sorun olabilir..Yoksa bile o torka uzun sure dayanmaz

SM-G900FQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
anlattığınıza göre araçta olmaması gereken durumlar var ve bunu illegal yollardan çözmek sorunları iyice arttırabilir, şahsen aynı durumda ben olsaydım ilk önce şanzımanın normal bir EDC gibi davranmasını sağlardım
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
Bakıma girecek . Bakalım. Pedal comander işini askıya alalım o halde. Böyle kullanacağız .ALLAH `ım hepimize daha güzellerini nasip eylesin.. Saolun yanıtlarınız için
 
Arkadaşlar araç 110hp fluence edc .
Dip gaz yapınca 1 - 2 saniye bekletiyor baya baya yanındakiyle sohbet et o derece. Anlık bi yerden kurtulman gerek dipliyorsun bağırıyor bekliyor birden çıldırıyor eğer kalkış ise hele espde aktifse 1. vitesin sonunda [lank sesleriyle ] öne yığılıyor ciddi bi şekilde sarsıyor 2 ye geçmek için yine bekletiyor bunu bazen yapmasada gaz yeme olayı çok sıkıntı araçta yazılımda var kar etmedi. Pedal Commander işe yararmı yine bu lag problemi olurmu bilemiyorum .Eğer şanzımanın genel karakteri böyleyse mecbur devam edecez ...
Ben EDC nin vites atmadığına şahit olmuşum adamım Fluence da. EDC nin sorun çıkarmasına çokta şaşırmamak lazım derim ben ama sizin durumlar biraz daha garip geldi. Bir ustaya gösterin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: BatuhanSks
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...