KAPALI Focus II Turbo Sesi mi?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mustafa Fidan

Senkromeççi
19
31
Marka
Ford
Arkadaşlar selamlar, rolantideyken ya da hareket halindeyken gaza bastığımda 2000 devri geçtiysem, devir düşerken arkadan böyle bir ses geliyor. Hani dönmeyi geç tamamlayan bir pervane sesi gibi ya da rüzgar. Motor soğukken bu ses gelmiyor.
Duman atma çekiçten düşüş söz konusu değil. Değerli yorumlarınızı bekliyorum. Video ektedir

FOCUS SES
 
Net bir şey söylemek zor ama V kayışını ve değdiği her noktayı (gergi kasnağı, şarj dinamosu vs.) kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. Bana o bölgeyle alakalı gibi geldi.
 
turbo sesi değil ondan eminim ama sesin asıl kaynağını ancak canlı ve kaput açık dikkatli dinleyerek algılayabiliriz gibi. Gazdan çektikten sonra geldiği için veya daha çok duyulduğu için de olabilir, Berker abinin dediği gibi kasnaklar olabilir. turbo sesi olsa gaza basarken yoğun bir ıslık gelirdi ve motor soğukken daha fazla ıslık çalardı.
 
@OzanDnz fortçu kardeşimizi davet ediyorum
Net bir şey söylemek zor ama V kayışını ve değdiği her noktayı (gergi kasnağı, şarj dinamosu vs.) kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. Bana o bölgeyle alakalı gibi geldi.
turbo sesi değil ondan eminim ama sesin asıl kaynağını ancak canlı ve kaput açık dikkatli dinleyerek algılayabiliriz gibi. Gazdan çektikten sonra geldiği için veya daha çok duyulduğu için de olabilir, Berker abinin dediği gibi kasnaklar olabilir. turbo sesi olsa gaza basarken yoğun bir ıslık gelirdi ve motor soğukken daha fazla ıslık çalardı.
V kayışının etkisi altında olan parçalardan gelme ihtimali çok mantıklı geldi, büyük bir yardımda bulundunuz şuan bana çok teşekkür ederim. Peki sorunun bundan kaynaklandığını anlamak için bir ustaya v kayışını söktürsem aynı sesin gelip gelmeyeceğine baksam mantıklı olur mu?
 
V kayışının etkisi altında olan parçalardan gelme ihtimali çok mantıklı geldi, büyük bir yardımda bulundunuz şuan bana çok teşekkür ederim. Peki sorunun bundan kaynaklandığını anlamak için bir ustaya v kayışını söktürsem aynı sesin gelip gelmeyeceğine baksam mantıklı olur mu?
Bazen ustanın gözle muayenesi bile yeterli olur. Gerekirse kayışı söküp tek tek parçaları eliyle kontrol eder. O kontrol işini ustaya bırakmanız daha mantıklı. V kayışını söküp çalıştırırsanız araç hata koduyla dolar. :) Ha, usta kontrol ederken yanında durursanız aracınızı ve arızayı tanımanız açısından güzel kazanç olur o ayrı =)
 
Bazen ustanın gözle muayenesi bile yeterli olur. Gerekirse kayışı söküp tek tek parçaları eliyle kontrol eder. O kontrol işini ustaya bırakmanız daha mantıklı. V kayışını söküp çalıştırırsanız araç hata koduyla dolar. :) Ha, usta kontrol ederken yanında durursanız aracınızı ve arızayı tanımanız açısından güzel kazanç olur o ayrı =)
çok teşekkürler denenecek
 
@OzanDnz fortçu kardeşimizi davet ediyorum
Net bir şey söylemek zor ama V kayışını ve değdiği her noktayı (gergi kasnağı, şarj dinamosu vs.) kontrol ettirmenizi tavsiye ederim. Bana o bölgeyle alakalı gibi geldi.
turbo sesi değil ondan eminim ama sesin asıl kaynağını ancak canlı ve kaput açık dikkatli dinleyerek algılayabiliriz gibi. Gazdan çektikten sonra geldiği için veya daha çok duyulduğu için de olabilir, Berker abinin dediği gibi kasnaklar olabilir. turbo sesi olsa gaza basarken yoğun bir ıslık gelirdi ve motor soğukken daha fazla ıslık çalardı.

Arkadaşlar youtube de gezinirken denk geldim, bir arkadaş koymuş benim sesin aynısı ve şarj dinomosu arızası başlığında koymuş o videoyu ve benim kendi aracımın videosunu aşağıya bırakıyorum sizce benimki de şarj dinomosu mu ? ilk video benimki ikinci video tespiti yapan arkadaşın videosu


 
Arkadaşlar youtube de gezinirken denk geldim, bir arkadaş koymuş benim sesin aynısı ve şarj dinomosu arızası başlığında koymuş o videoyu ve benim kendi aracımın videosunu aşağıya bırakıyorum sizce benimki de şarj dinomosu mu ? ilk video benimki ikinci video tespiti yapan arkadaşın videosu


Eğer sizin arabadaki ses tam olarak böyleyse daha fazla bekletmeden işi gücü bırakın arabayı servise götürün. Yoksa yapacağınız masraflar böyle kullandığınız her gün artar, değişecek parçalara aküyü de eklersiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...