Cenevre Otomobil Fuarı için en çok beklenen modellerden biri olan yeni Peugeot 208, B segmentini karıştırmaya hazırlanıyor!
Yeni Peugeot 208’in dış mekanına baktığımızda özellikle far-stop grubunda abileri 308 ve 508 modellerinden kopya çektiğini görüyoruz. LED far grubu yeni teknoloji beklentilerine de uyum sağlamış. Access, Active, Allure, GT Line gibi tanıdık donanım isimleri ile bizleri karşılayan model, donanım seviyesine göre farklı jant seçeneklri de sunuyor.
Aracın iç mekanında da Peugeot’un güncel tasarım dilinin yanı sıra sürpriz olarak yarı otonom sürüş destek sistemi görebiliriz.
PSA grubunun popüler platformu CMP’yi kullanacak olan yeni 208, DS 3 Crossback ve yeni Opel Corsa ile kardeş olacak. Modelin elektrikli versiyonu ise bu motor için özel geliştirilen e-CMP adlı modüler platformda yükselecek. Ayrıca elektrikli Peugeot 208’in tek şarjda 300-450 kilometre arası menzil sunacağı iddia ediliyor.
1.2 litre hacimli, 3 silindirli benzili atmosferik motor 75 beygir güç üretebiliyor. Turbo beslemeli seçeneklerse 100 ve 130 beygir güç üretebilecek. Motor seçeneklerine göre 5 ve 6 ileri vitesli manuel şanzımanın yanında 8 ileri vitesli tam otomatik şanzıman da kullanıcıların tercihine sunulmuş. Dizel cephesinde ise 1.5 litre hacimli turbo dizel ünite 100 beygir güç üretiyor. Bu seçenek ise sadece manuel şanzıman ile satın alınabilecek.
Modelin fiyatı ve ülkemizde ne zaman geleceği hakkında ise henüz bir bilgiye sahip değiliz.
Read the whole post here.
Yeni Peugeot 208’in dış mekanına baktığımızda özellikle far-stop grubunda abileri 308 ve 508 modellerinden kopya çektiğini görüyoruz. LED far grubu yeni teknoloji beklentilerine de uyum sağlamış. Access, Active, Allure, GT Line gibi tanıdık donanım isimleri ile bizleri karşılayan model, donanım seviyesine göre farklı jant seçeneklri de sunuyor.
Aracın iç mekanında da Peugeot’un güncel tasarım dilinin yanı sıra sürpriz olarak yarı otonom sürüş destek sistemi görebiliriz.
PSA grubunun popüler platformu CMP’yi kullanacak olan yeni 208, DS 3 Crossback ve yeni Opel Corsa ile kardeş olacak. Modelin elektrikli versiyonu ise bu motor için özel geliştirilen e-CMP adlı modüler platformda yükselecek. Ayrıca elektrikli Peugeot 208’in tek şarjda 300-450 kilometre arası menzil sunacağı iddia ediliyor.
1.2 litre hacimli, 3 silindirli benzili atmosferik motor 75 beygir güç üretebiliyor. Turbo beslemeli seçeneklerse 100 ve 130 beygir güç üretebilecek. Motor seçeneklerine göre 5 ve 6 ileri vitesli manuel şanzımanın yanında 8 ileri vitesli tam otomatik şanzıman da kullanıcıların tercihine sunulmuş. Dizel cephesinde ise 1.5 litre hacimli turbo dizel ünite 100 beygir güç üretiyor. Bu seçenek ise sadece manuel şanzıman ile satın alınabilecek.
Modelin fiyatı ve ülkemizde ne zaman geleceği hakkında ise henüz bir bilgiye sahip değiliz.
Read the whole post here.
Son düzenleme: