Herkese merhaba. 2 yıl önce satın almış olduğum aracımla alakalı birkaç paylaşım yapmak istedim. İlk forum paylaşımım olacak kusurlar için affola
İlk satın aldığım zaman böyleydi. Amasya'dan satın aldım. Memlekete doğru yola çıktım. Daha önceki aracımda (Mito) Giulia direksiyonu vardı haliyle yol boyu bir an önce eve gideyim direksiyonu değişeyim diye sabır çekiyordum
Van'da ki ilk gün ve ilk neşteri yedi Giulietta.
Direksiyon Mito ve Giulietta'da kader resmen Aracın içi gönlüme sindi tabi bir sonraki süreçte yürüyenle alakalı geliştirmeler yapmam lazımdı. Şuan İzmir'de ikamet eden Levent'den ST'nin coillerini satın aldım. Daha sonra Kayseri'den Konig Miligram jantları buldum. Bari birde frenlere el atayım dedim 305 lik Abarth kaliperi aldım lakin yine İzmir de ikamet eden Emre Şener kardeşime kaptırdım keşke kaptırmaz olaydım fren setupım çok sancılı oldu ve hala devam etmekte
Yeni parçalar ile sanayi yoluna düştüm
Nasip olmayan kaliper vol.1
Öncesi
Sonrası. Coil ayarı en üst seviyede malum 2 çocuk ve Van yolları.
Bunlarda yeni jantım. Rengi gümüş gri idi, yeniden boyattım Honda'nın güncel Civic modelinin füme rengiyle. Takmadan önce ağırlığını ölçtüm lastiksiz 8,3 kg diye aklımda Ojinal 8C'ler 11,2 kg.
Coil'den sonra direksiyon tepkisi ve çukurlardan geçerken ki tepkileri beni tatminkar etmişti. Hatta bu Coil'ler mevcut amortisör sisteminden daha hafif ve daha konforlu. Kaliteli Coil'e verilen para helaldir onu anladım
Yürüyendeki işlemler devam ederken bir yandan da güzelleştirmeye devam. Mevcut panjuru mk3 e cevirdim lakin takmadan önce çerçevesini yeniden boyattım jantta kullanılan boya ile.
Renk kodunu merak edenler için honda nın NH737M kodu.
Ön panjurun boyasını yaparken vites topuzunu da aradan çıkardım. Nasıl yaptın diyenler için hızlı bir özet geceyim. Önce nikelaj kaplamayı plastiğe zarar vermeden yavaş yavaş soymanız lazım. sonra rakamları kapatmak için çelik macun dedikleri macun ile örttükten sonrada zımpara ile onu zar gibi yapmalısınız. Daha daha sonra 4+1 astar -boya-vernik
El emeği göz nuru Bu işlemi yapalı 1,5 yıl oldu ve hala kusursuz bir şekilde kullanıyorum. bu işlemi yaparken uğraşma olmayacak dökülecek bir şey olacak vs. vs. diyenler oldu lakin hala taş gibi .
Topuz vs.yi yaparken o sıra Giulietta 330 mm'lik Brembo fren kiti buldum onu da boya için hazırlığa aldım. Dönem dönem işlemlerini yapmaya başladım. Bir taraftan da otomatik kararan ayna peşindeydim mevcut olan çok demode duruyordu. Yurt dışından onu da buldum aldım, hemen takma işlemini yaptım.
Bu işlemin ardından madem kararan ayna oldu otomatik far ve yağmur sensörü vs.'nin peşine düşerken kendimi Radionav ararken buldum. Gözümü kararttım onları da satın aldım
İlk satın aldığım zaman böyleydi. Amasya'dan satın aldım. Memlekete doğru yola çıktım. Daha önceki aracımda (Mito) Giulia direksiyonu vardı haliyle yol boyu bir an önce eve gideyim direksiyonu değişeyim diye sabır çekiyordum
Van'da ki ilk gün ve ilk neşteri yedi Giulietta.
Direksiyon Mito ve Giulietta'da kader resmen Aracın içi gönlüme sindi tabi bir sonraki süreçte yürüyenle alakalı geliştirmeler yapmam lazımdı. Şuan İzmir'de ikamet eden Levent'den ST'nin coillerini satın aldım. Daha sonra Kayseri'den Konig Miligram jantları buldum. Bari birde frenlere el atayım dedim 305 lik Abarth kaliperi aldım lakin yine İzmir de ikamet eden Emre Şener kardeşime kaptırdım keşke kaptırmaz olaydım fren setupım çok sancılı oldu ve hala devam etmekte
Yeni parçalar ile sanayi yoluna düştüm
Nasip olmayan kaliper vol.1
Öncesi
Sonrası. Coil ayarı en üst seviyede malum 2 çocuk ve Van yolları.
Bunlarda yeni jantım. Rengi gümüş gri idi, yeniden boyattım Honda'nın güncel Civic modelinin füme rengiyle. Takmadan önce ağırlığını ölçtüm lastiksiz 8,3 kg diye aklımda Ojinal 8C'ler 11,2 kg.
Coil'den sonra direksiyon tepkisi ve çukurlardan geçerken ki tepkileri beni tatminkar etmişti. Hatta bu Coil'ler mevcut amortisör sisteminden daha hafif ve daha konforlu. Kaliteli Coil'e verilen para helaldir onu anladım
Yürüyendeki işlemler devam ederken bir yandan da güzelleştirmeye devam. Mevcut panjuru mk3 e cevirdim lakin takmadan önce çerçevesini yeniden boyattım jantta kullanılan boya ile.
Renk kodunu merak edenler için honda nın NH737M kodu.
Ön panjurun boyasını yaparken vites topuzunu da aradan çıkardım. Nasıl yaptın diyenler için hızlı bir özet geceyim. Önce nikelaj kaplamayı plastiğe zarar vermeden yavaş yavaş soymanız lazım. sonra rakamları kapatmak için çelik macun dedikleri macun ile örttükten sonrada zımpara ile onu zar gibi yapmalısınız. Daha daha sonra 4+1 astar -boya-vernik
El emeği göz nuru Bu işlemi yapalı 1,5 yıl oldu ve hala kusursuz bir şekilde kullanıyorum. bu işlemi yaparken uğraşma olmayacak dökülecek bir şey olacak vs. vs. diyenler oldu lakin hala taş gibi .
Topuz vs.yi yaparken o sıra Giulietta 330 mm'lik Brembo fren kiti buldum onu da boya için hazırlığa aldım. Dönem dönem işlemlerini yapmaya başladım. Bir taraftan da otomatik kararan ayna peşindeydim mevcut olan çok demode duruyordu. Yurt dışından onu da buldum aldım, hemen takma işlemini yaptım.
Bu işlemin ardından madem kararan ayna oldu otomatik far ve yağmur sensörü vs.'nin peşine düşerken kendimi Radionav ararken buldum. Gözümü kararttım onları da satın aldım
Moderatör tarafında düzenlendi: