İlk kez 2016 Cenevre Fuarı’nda görücüye çıkan Eagle-360, ileriye dönük bir konsept olmanın yanı sıra Goodyear’ın inovasyon stratejisinin ve akıllı ve güvenli mobilite vizyonunu temsil ediyor.
Dünyanın önde gelen lastik üreticisi Goodyear’ın, ilk kez 2016 Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda sergilediği Eagle-360 konsept lastikleri, Time dergisi tarafından “2016 Yılının En İyi Buluşları” arasında gösterildi.
Time Dergisi’nin teknolojiden sorumlu editörleri her yıl, “dünyayı daha iyi, daha akıllı -ve bazı durumlarda daha eğlenceli- kılan yılın buluşları”nı belirliyor. 2016’da Goodyear’ın ilk kez Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda sergilediği Eagle-360 konsept lastikleri ile, bu önemli listede yer almasını değerlendiren Goodyear’ın Teknolojiden Sorumlu Başkanı Joe Zekoski, “Otonom araçlarda sürücü etkileşimini ve müdahalesini istikrarlı bir şekilde azaltan bu lastikler, yol ile birincil bağlantıyı kuran unsurlar olarak daha da önem kazanacak. Goodyear’ın Eagle-360 konsept lastikleri hem geleneksel düşünce tarzının sınırlarını zorlayan yaratıcı platform olması, hem de yeni nesil teknolojilerin denenmesine fırsat sunması bakımından ikili bir görev üstlenmektedir” dedi.
Günümüz lastiğine göre farklı ve küre şeklinde olan 3 boyutlu Eagle-360 konsept lastik, Goodyear’ın geleceğe dönük vizyonunu gözler önüne sererken, uzun vadeli gelecekte önemi artacak olan kendi kendine gidebilen araçlarla ilgili ilham verici bir çözüm olarak gündeme geldi. Goodyear Eagle-360 konsept lastiğin özel küresel şekli, güvenlik ve yüksek manevra kabiliyetinin sağlanmasında kilit rol oynuyor. Çoklu yönelime sahip olması sebebiyle her yöne hareket edebilecek olan lastikler, bu fonksiyonuyla yolcuların güvenliğini artırıyor. Konsept teknolojisinin ayrıntılı açıklamasına çevrimiçi olarak bu adresten ulaşmak mümkün:
Time dergisinin 2016 listesinde Goodyear Eagle-360 konsept lastiklerinin yanı sıra, sanal gerçeklik kulaklığı, kendi kendine bağlanan ayakkabı bağcıkları, Tesla ile SolarCity arasındaki güneş çatısı işbirliği ve Chevy Bolt elektrikle çalışan aracın dahil olduğu 25 buluş yer alıyor. Time dergisinin “2016 Yılının En İyi Buluşları” listesine http://time.com/4572079/best-inventions-2016/ adresinden çevrimiçi olarak erişilebilir.
Goodyear Tire & Rubber Şirketi Hakkında
Goodyear dünyanın en büyük lastik şirketlerinden biridir ve dünyanın çoğu bölgesinde faaliyet göstermektedir. İştirakleri ve ortak girişimleriyle birlikte, Goodyear çoğu uygulamaya yönelik lastikler geliştirmekte, pazarlamakta ve satmaktadır. Bugün için, dünyanın dört bir yanında 66,000 civarında insanı bünyesinde çalıştıran Goodyear 22 ülkede 49 tesiste faaliyet göstermekte ve ürünlerini dünya çapında tüketicilere sunulmaktadır. Ar-Ge’ye yılda 400 milyon ABD Dolarının üzerinde yatırım yapan Goodyear; Fortune Dergisi tarafından yapılan araştırmada üst üste dördünce kez Dünyanın En Beğenilen Motorlu Araç Parçaları Şirketi seçilmiştir. Şirket, ürünleri ve küresel operasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com/corporate adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Dünyanın önde gelen lastik üreticisi Goodyear’ın, ilk kez 2016 Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda sergilediği Eagle-360 konsept lastikleri, Time dergisi tarafından “2016 Yılının En İyi Buluşları” arasında gösterildi.
Time Dergisi’nin teknolojiden sorumlu editörleri her yıl, “dünyayı daha iyi, daha akıllı -ve bazı durumlarda daha eğlenceli- kılan yılın buluşları”nı belirliyor. 2016’da Goodyear’ın ilk kez Cenevre Uluslararası Otomobil Fuarı’nda sergilediği Eagle-360 konsept lastikleri ile, bu önemli listede yer almasını değerlendiren Goodyear’ın Teknolojiden Sorumlu Başkanı Joe Zekoski, “Otonom araçlarda sürücü etkileşimini ve müdahalesini istikrarlı bir şekilde azaltan bu lastikler, yol ile birincil bağlantıyı kuran unsurlar olarak daha da önem kazanacak. Goodyear’ın Eagle-360 konsept lastikleri hem geleneksel düşünce tarzının sınırlarını zorlayan yaratıcı platform olması, hem de yeni nesil teknolojilerin denenmesine fırsat sunması bakımından ikili bir görev üstlenmektedir” dedi.
Günümüz lastiğine göre farklı ve küre şeklinde olan 3 boyutlu Eagle-360 konsept lastik, Goodyear’ın geleceğe dönük vizyonunu gözler önüne sererken, uzun vadeli gelecekte önemi artacak olan kendi kendine gidebilen araçlarla ilgili ilham verici bir çözüm olarak gündeme geldi. Goodyear Eagle-360 konsept lastiğin özel küresel şekli, güvenlik ve yüksek manevra kabiliyetinin sağlanmasında kilit rol oynuyor. Çoklu yönelime sahip olması sebebiyle her yöne hareket edebilecek olan lastikler, bu fonksiyonuyla yolcuların güvenliğini artırıyor. Konsept teknolojisinin ayrıntılı açıklamasına çevrimiçi olarak bu adresten ulaşmak mümkün:
Time dergisinin 2016 listesinde Goodyear Eagle-360 konsept lastiklerinin yanı sıra, sanal gerçeklik kulaklığı, kendi kendine bağlanan ayakkabı bağcıkları, Tesla ile SolarCity arasındaki güneş çatısı işbirliği ve Chevy Bolt elektrikle çalışan aracın dahil olduğu 25 buluş yer alıyor. Time dergisinin “2016 Yılının En İyi Buluşları” listesine http://time.com/4572079/best-inventions-2016/ adresinden çevrimiçi olarak erişilebilir.
Goodyear Tire & Rubber Şirketi Hakkında
Goodyear dünyanın en büyük lastik şirketlerinden biridir ve dünyanın çoğu bölgesinde faaliyet göstermektedir. İştirakleri ve ortak girişimleriyle birlikte, Goodyear çoğu uygulamaya yönelik lastikler geliştirmekte, pazarlamakta ve satmaktadır. Bugün için, dünyanın dört bir yanında 66,000 civarında insanı bünyesinde çalıştıran Goodyear 22 ülkede 49 tesiste faaliyet göstermekte ve ürünlerini dünya çapında tüketicilere sunulmaktadır. Ar-Ge’ye yılda 400 milyon ABD Dolarının üzerinde yatırım yapan Goodyear; Fortune Dergisi tarafından yapılan araştırmada üst üste dördünce kez Dünyanın En Beğenilen Motorlu Araç Parçaları Şirketi seçilmiştir. Şirket, ürünleri ve küresel operasyonları hakkında daha fazla bilgi edinmek için, www.goodyear.com/corporate adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..