Merhaba
Aracımı Torque yazılımına bağlayıp, bu sabah bir test yaptım. Motoru mümkün olan en az yükte kullanıp, hararet yaptırmadan ( fan açmadan) en ekonomik şekilde kullanmaya çalıştım.
20 dakikalık bu videoda motor yükünü ve hızları izlemek mümkün. Arabayı park edene kadar motor hararet yapıp fan açmadı, ama park manevrası sırasında ibre 95 dereceye çıkınca fan açtı.
Bunrdan anlaşıldığı üzere, benimde yeni öğrendiğim kadarı ile saate 60 km ve üstü hızlarda yol alındığında, radyatöre gelen rüzgarın, motoru yeterince soğuttuğu görülüyor. Rampa çıkarken bile 90 derece üzerine araba çıkmadı. 95-98 derece arası aracın fan açan bir modeldir. Yol boyunca yakıt olarakta LPG kullanılmıştır. LPG'ye rağmen fabrikasyon bir otomobilin soğutmasının da bu denli başarılı olması güzel bişey
Aracımı Torque yazılımına bağlayıp, bu sabah bir test yaptım. Motoru mümkün olan en az yükte kullanıp, hararet yaptırmadan ( fan açmadan) en ekonomik şekilde kullanmaya çalıştım.
20 dakikalık bu videoda motor yükünü ve hızları izlemek mümkün. Arabayı park edene kadar motor hararet yapıp fan açmadı, ama park manevrası sırasında ibre 95 dereceye çıkınca fan açtı.
Bunrdan anlaşıldığı üzere, benimde yeni öğrendiğim kadarı ile saate 60 km ve üstü hızlarda yol alındığında, radyatöre gelen rüzgarın, motoru yeterince soğuttuğu görülüyor. Rampa çıkarken bile 90 derece üzerine araba çıkmadı. 95-98 derece arası aracın fan açan bir modeldir. Yol boyunca yakıt olarakta LPG kullanılmıştır. LPG'ye rağmen fabrikasyon bir otomobilin soğutmasının da bu denli başarılı olması güzel bişey
Son düzenleme: