KAPALI Hafif Ticari Önerisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

furkankaya585597

Profesör
1,778
Connect'i satıp dengi bir sıfır araba almayı düşünüyoruz. Siz ne önerirsiniz. Parası çok önemli değil ama işyerinde kullanılacağı için çok da yükseğe çıkmak istemiyoruz. Maksimum 70 bin olabilir. Aklımızda Dokker ve Kangoo var. Kaldırıma çıkacağından yüksek olmalı bazen de uzun yola gideceğimizden dolayı konforlu da olmalı. Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Connect'i satıp dengi bir sıfır araba almayı düşünüyoruz. Siz ne önerirsiniz. Parası çok önemli değil ama işyerinde kullanılacağı için çok da yükseğe çıkmak istemiyoruz. Maksimum 70 bin olabilir. Aklımızda Dokker ve Kangoo var. Kaldırıma çıkacağından yüksek olmalı bazen de uzun yola gideceğimizden dolayı konforlu da olmalı. Yardımlarınızı bekliyorum.
Bir de elimizdeki arabayı ne kadara satmamızı önerirsiniz. Connect 75 beygir, fırtına gri renkte Deluxe donanım. 2010 model, 63000 km civarında. Birtek ön tampon ufak bir kazada çatlamadan dolayı değişti onun dışında ufak tefek çizikler haricinde sorunsuz.
 
Valla Connect piyasasını hiç bilmiyorum ama hafif yüksek, yük vurulacak ticari deyince benim için 1 numara mevcut aracınız olan Connect'tir, arkasından da her zaman için Doblo gelir. Her zamanki yerden yüksek ve yük çekebilen karakterine ek olarak son yıllarda çok medeni, konforlu gibi sıfatlar ekledi kendisine Doblo. Fiyatları çok mu onu da bilmiyorum ama benim önerim Doblo olur. Açıkçası Kangoo, Berlingo vb. daha eski nesil olan hafif ticari araçları sürüş güvenliği açısından tedirgin buluyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34 ve Akın
Valla Connect piyasasını hiç bilmiyorum ama hafif yüksek, yük vurulacak ticari deyince benim için 1 numara mevcut aracınız olan Connect'tir, arkasından da her zaman için Doblo gelir. Her zamanki yerden yüksek ve yük çekebilen karakterine ek olarak son yıllarda çok medeni, konforlu gibi sıfatlar ekledi kendisine Doblo. Fiyatları çok mu onu da bilmiyorum ama benim önerim Doblo olur. Açıkçası Kangoo, Berlingo vb. daha eski nesil olan hafif ticari araçları sürüş güvenliği açısından tedirgin buluyorum.
Cevap için teşekkürler. Arabaya aşırı bir yük vurmayacağız. Doblo bizim de aklımızda hangi versiyonu çok tutulur ve mantıklı olur. Safeline ile Premio Plus arasındaki fiyat varkını vermeye değer mi? 1.6 dizel almayı düşünüyoruz.
 
Ford bana daha kaliteli gldi ama doblo daha çok satılan ve daha geniş bi araç. Doblo'da 120den sonra koltuklar sallanmaya başlıyo belli bi hızdan sonra her yeri titriyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...