Chevrolet Türkiye' den çekildi, yedek parça sıkıntı olmasa bile ikinci elde sıkıntı çekersiniz gibi geliyor bana.
T-Jet LPG ile uyumludur herhalde, tercih listenize girdiğine göre. Turbo bir motor mu LPG ile daha uyumlu olur her açıdan yoksa atmosferik mi ? Bence buna cevap bulup seçim ona göre yapılmalı. Ben arada kaldım açıkçası.
Japon emsallerini elediniz mi direk ?
Edit: Ya da ne düşünücez ya atmosferik candır.
Burada herkes atmosferikçi de ondan. Bakma herkes turbolu araca biniyor ama.Sahi neden herkes 308 demiş ya
308in iç mekanı zayıf geliyo bana çok ilginç şekilde donanım listesini de bulamadım zaten bilmiyorum ne var ne yok araçta. Benim aklımdaki 3. Araçtı çünküBurada herkes atmosferikçi de ondan. Bakma herkes turbolu araca biniyor ama.
Chevrolet Türkiye' den çekildi, yedek parça sıkıntı olmasa bile ikinci elde sıkıntı çekersiniz gibi geliyor bana.
T-Jet LPG ile uyumludur herhalde, tercih listenize girdiğine göre. Turbo bir motor mu LPG ile daha uyumlu olur her açıdan yoksa atmosferik mi ? Bence buna cevap bulup seçim ona göre yapılmalı. Ben arada kaldım açıkçası.
Japon emsallerini elediniz mi direk ?
Edit: Ya da ne düşünücez ya atmosferik candır.
Sadece comfort donanıma bütçe yetiyor, o da çok boş geliyor gözüme Ne yapsam bilemedimKardeş git 308 al mis gibi araba en iyisi o bu seçenekler arasında kafan da dahat olur.
3 ü de lpg de sıkıntılı diye biliyorum.
Bravo turbolu olduğu için sorunsuz kit bulunmayabilir.
Cruze subap eritme sorunu var (opel motorlarında oluyor) çelik subapla değiştirip kullanıyorlar bildiğim kadarıyla 600 tl civarı.
308 de vti direk enjeksiyon motor diye biliyorum. lpg de randıman zor. Sıvı sistem takılır mı araştırmak lazım ancak 2000 euro civarı fiyatı var tsi için sormuştum viallede.
3 ünü de kullanmadım eşten dosttan kullananlardan duydugum kadarıyla söyledim. yanlışım varsa kusura bakma.
hahahha haklısın dostum , bizdekiler atmosferik amaBurada herkes atmosferikçi de ondan. Bakma herkes turbolu araca biniyor ama.
Haklısın VTİ yaazmıssın ben THP diye algıladım afedersin. Vti çok noktalıBravoda turbo kitli lpglerle sorun çıkmıyor diye okudum hatta lpgsiz olanı bulması biraz zor denebilir
Cruze konusunda haklısınız 60-70 bin kilometrede subap değişmesi gerekiyormuş. Ya değişmiş olanı almayı ya da yeni takılmış olandan almayı düşünüyorum
308 ise THP motorlar direkt enjeksiyonlu olduğunu biliyorum ama Vti lar da durum aynı değil ama emin değilim bu konuda.
Teşekkürler bu arada ilginiz için