KAPALI HANGİ C SINIFI?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CanAtila
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

CanAtila

Asfalt Kurutucu
11
30-35 bin aralığında manuel benzin/lpg araç arıyorum. 130 bin kmyi aşmamış olucak. Bütcem doğrultusunda en mantıklı 3 seçenek bunlar. Hepsinin avantajı/dezavantajı var. Sizce hangisi?
 
Chevrolet Türkiye' den çekildi, yedek parça sıkıntı olmasa bile ikinci elde sıkıntı çekersiniz gibi geliyor bana.

T-Jet LPG ile uyumludur herhalde, tercih listenize girdiğine göre. Turbo bir motor mu LPG ile daha uyumlu olur her açıdan yoksa atmosferik mi ? Bence buna cevap bulup seçim ona göre yapılmalı. Ben arada kaldım açıkçası.

Japon emsallerini elediniz mi direk ?

Edit: Ya da ne düşünücez ya atmosferik candır. :D
 
Son düzenleme:
Chevrolet Türkiye' den çekildi, yedek parça sıkıntı olmasa bile ikinci elde sıkıntı çekersiniz gibi geliyor bana.

T-Jet LPG ile uyumludur herhalde, tercih listenize girdiğine göre. Turbo bir motor mu LPG ile daha uyumlu olur her açıdan yoksa atmosferik mi ? Bence buna cevap bulup seçim ona göre yapılmalı. Ben arada kaldım açıkçası.

Japon emsallerini elediniz mi direk ?

Edit: Ya da ne düşünücez ya atmosferik candır. :D

2 sene ya da maximum 3 sene kullanacağım için ekledim cruze. Ayrıca hoşuma da gitmiyor değil :)
T-Jet lpg ile uyumlu sorun çıkarmıyor en azından subap eritmiyor
Japon olarak bütçe malesef yeterli değil yoksa Aurisde gözüm var ama bu paraya temizi çok zor

Sahi neden herkes 308 demiş ya :)
 
Chevrolet aciklamasini yapti, tum servisler tam hizmet vermeye devam edecek.
Chevrolet Türkiye' den çekildi, yedek parça sıkıntı olmasa bile ikinci elde sıkıntı çekersiniz gibi geliyor bana.

T-Jet LPG ile uyumludur herhalde, tercih listenize girdiğine göre. Turbo bir motor mu LPG ile daha uyumlu olur her açıdan yoksa atmosferik mi ? Bence buna cevap bulup seçim ona göre yapılmalı. Ben arada kaldım açıkçası.

Japon emsallerini elediniz mi direk ?

Edit: Ya da ne düşünücez ya atmosferik candır. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Samed M.
3 ü de lpg de sıkıntılı diye biliyorum.
Bravo turbolu olduğu için sorunsuz kit bulunmayabilir.
Cruze subap eritme sorunu var (opel motorlarında oluyor) çelik subapla değiştirip kullanıyorlar bildiğim kadarıyla 600 tl civarı.
308 de vti direk enjeksiyon motor diye biliyorum. lpg de randıman zor. Sıvı sistem takılır mı araştırmak lazım ancak 2000 euro civarı fiyatı var tsi için sormuştum viallede.
3 ünü de kullanmadım eşten dosttan kullananlardan duydugum kadarıyla söyledim. yanlışım varsa kusura bakma.
 
3 ü de lpg de sıkıntılı diye biliyorum.
Bravo turbolu olduğu için sorunsuz kit bulunmayabilir.
Cruze subap eritme sorunu var (opel motorlarında oluyor) çelik subapla değiştirip kullanıyorlar bildiğim kadarıyla 600 tl civarı.
308 de vti direk enjeksiyon motor diye biliyorum. lpg de randıman zor. Sıvı sistem takılır mı araştırmak lazım ancak 2000 euro civarı fiyatı var tsi için sormuştum viallede.
3 ünü de kullanmadım eşten dosttan kullananlardan duydugum kadarıyla söyledim. yanlışım varsa kusura bakma.

Bravoda turbo kitli lpglerle sorun çıkmıyor diye okudum hatta lpgsiz olanı bulması biraz zor denebilir
Cruze konusunda haklısınız 60-70 bin kilometrede subap değişmesi gerekiyormuş. Ya değişmiş olanı almayı ya da yeni takılmış olandan almayı düşünüyorum
308 ise THP motorlar direkt enjeksiyonlu olduğunu biliyorum ama Vti lar da durum aynı değil ama emin değilim bu konuda.
Teşekkürler bu arada ilginiz için
 
Bravoda turbo kitli lpglerle sorun çıkmıyor diye okudum hatta lpgsiz olanı bulması biraz zor denebilir
Cruze konusunda haklısınız 60-70 bin kilometrede subap değişmesi gerekiyormuş. Ya değişmiş olanı almayı ya da yeni takılmış olandan almayı düşünüyorum
308 ise THP motorlar direkt enjeksiyonlu olduğunu biliyorum ama Vti lar da durum aynı değil ama emin değilim bu konuda.
Teşekkürler bu arada ilginiz için
Haklısın VTİ yaazmıssın ben THP diye algıladım afedersin. Vti çok noktalı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...