KAPALI Hararet yükselmesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Chevy04
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Chevy04

Asfalt Kurutucu
34
Merhaba arkadaşlar 2004 chevrolet kalos 1.4 var otobanda 10 dk boyunca 140 150 gittim ve hararet 110 dereceye geldi 110 u geçmedi daha sonra yavaslayinca normale döndü.Böyle bisey olması normal midir ?(ustalar bu motorların normalden biraz daha sıcak çalışmasının normal olduğunu söylediler)
 
GM benzinli motorlarının normalden biraz sıcak çalıştığı doğrudur ama bu "biraz" kavramı 95-98 °C civarlarını geçmez. Devirdaimde sorun olabilir. Sadece hararet müşürü arızalı olabilir. Hava yakıt karışımında ayarsızlık olabilir, motor zorlandığında zengin karışımla birlikte hararet yükselebilir. Lpg varsa bahsettiğiniz motorda zaten hararet şaşırtmaz. Motor zorlanınca lpg başlı başına hararet sebebidir.
 
GM benzinli motorlarının normalden biraz sıcak çalıştığı doğrudur ama bu "biraz" kavramı 95-98 °C civarlarını geçmez. Devirdaimde sorun olabilir. Sadece hararet müşürü arızalı olabilir. Hava yakıt karışımında ayarsızlık olabilir, motor zorlandığında zengin karışımla birlikte hararet yükselebilir. Lpg varsa bahsettiğiniz motorda zaten hararet şaşırtmaz. Motor zorlanınca lpg başlı başına hararet sebebidir.
Astra H benzinlilerde 110 derecede açıyor abi :D Neden böyle yapmışlar anlamıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aracın hızlı gitmesinden dolayı motor sıcaklıı artacaktır ama su döngüsüde hızlanacaktır. Aracın bu hızlarda 97 98 dereceye yülselmesi normaldir. Aracın antifiriz su dengesine bir bakın. Benim 3007 yedi model tata pikapım vardı. Onunda motorunu sıkıştırınca hararet yülseliyodu ve normal kullanımda düsüyodu. Serviste aracımın antifiriz su dengesinin bozulduğunu söylediler.
tata-telcoline-2009.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Chevy04
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...