Japon otomobil markası Honda, tamamen yenilenen Civic Type-R modelini Cenevre Otomobil Fuarında tanıttı. Detaylarıyla göz dolduran performans otomobilinin bütün detayları haberimizde!
Yeni Type-R, Ring rekorunu geri almak için hazır!
10. jenerasyon Civic’i temel alan Honda Civic Type-R, aynı zamanda Japon markanın 1992’den bu yana performans ekini alan onuncu Honda üyesi olarak dikkat çekiyor. Tasarım anlamında vahşi ve agresif yüzünü saklamayan otomobil, kapsamlı bir aerodinamik pakete kavuşmuş. %38 arttırılmış burulma direnci daha rijit bir şasiyi işaret ederken; boynuzu andıran tavan çıkıntıları, çift katlı spoyler ve 3 parçalı egzoz sistemi aracın genetiğini ortaya koyuyor.
245/30/20 ölçülerinde Continental ContiSportContact lastikler ile Swindon fabrikasından çıkacak yeni Type-R’ın iç mekanında dışına göre daha fazla yenilik bulunuyor. Göğüs kısmı stok Civic’den alınan otomobilin sürüş pozisyonu, daha sportif bir his vermek adına 50 mm alçaltılmış. Kırmızı detayların dikkat çektiği iç mekanın oldukça ateşli göründüğünü söyleyebiliriz.
Kaputunun altında tam bir canavar yatıyor!
Aracın kaputunun altına gelecek olursak, Honda mühendislerinin geliştirdiği 2 litrelik turbo VTEC motor ile karşılaşıyoruz. 316 beygir güç ve 400 Nm tork üreten bu motor, 6 ileri manuel şanzıman ile kombine ediliyor. Bu denli yüksek performanslı bir aracı durdurmak için Brembo ile işbirliğine giden Honda’nın 305 ve 350 mm çapında devasa diskler ürettirdiğini belirtelim.
İlk defa adaptif amortisörler ve sürüş modları ile donatılan Honda Civic Type-R; Comfort, Sport ve +R’dan oluşan 3 farklı sürüş moduna sahip. Bu modların her biri direksiyon, gaz kelebeği, amortisör ve vites değişim hassasiyetlerini değiştirerek sürücünün maksimum performansı hissetmesine olanak sağlıyor.
Honda, Type-R’ın daha önce VW Golf Clubsport S‘e kaptırdığı Nurburgring’in en hızlı önden çeker otomobili unvanını en erken zamanda geri almak istiyor. Fiyatı henüz açıklanmayan performans canavarını bu sebepten ötürü çok kısa bir süre sonra yollarda görebiliriz.
1 arasında 26
Read the whole post here.
Yeni Type-R, Ring rekorunu geri almak için hazır!
10. jenerasyon Civic’i temel alan Honda Civic Type-R, aynı zamanda Japon markanın 1992’den bu yana performans ekini alan onuncu Honda üyesi olarak dikkat çekiyor. Tasarım anlamında vahşi ve agresif yüzünü saklamayan otomobil, kapsamlı bir aerodinamik pakete kavuşmuş. %38 arttırılmış burulma direnci daha rijit bir şasiyi işaret ederken; boynuzu andıran tavan çıkıntıları, çift katlı spoyler ve 3 parçalı egzoz sistemi aracın genetiğini ortaya koyuyor.
245/30/20 ölçülerinde Continental ContiSportContact lastikler ile Swindon fabrikasından çıkacak yeni Type-R’ın iç mekanında dışına göre daha fazla yenilik bulunuyor. Göğüs kısmı stok Civic’den alınan otomobilin sürüş pozisyonu, daha sportif bir his vermek adına 50 mm alçaltılmış. Kırmızı detayların dikkat çektiği iç mekanın oldukça ateşli göründüğünü söyleyebiliriz.
Kaputunun altında tam bir canavar yatıyor!
Aracın kaputunun altına gelecek olursak, Honda mühendislerinin geliştirdiği 2 litrelik turbo VTEC motor ile karşılaşıyoruz. 316 beygir güç ve 400 Nm tork üreten bu motor, 6 ileri manuel şanzıman ile kombine ediliyor. Bu denli yüksek performanslı bir aracı durdurmak için Brembo ile işbirliğine giden Honda’nın 305 ve 350 mm çapında devasa diskler ürettirdiğini belirtelim.
İlk defa adaptif amortisörler ve sürüş modları ile donatılan Honda Civic Type-R; Comfort, Sport ve +R’dan oluşan 3 farklı sürüş moduna sahip. Bu modların her biri direksiyon, gaz kelebeği, amortisör ve vites değişim hassasiyetlerini değiştirerek sürücünün maksimum performansı hissetmesine olanak sağlıyor.
Honda, Type-R’ın daha önce VW Golf Clubsport S‘e kaptırdığı Nurburgring’in en hızlı önden çeker otomobili unvanını en erken zamanda geri almak istiyor. Fiyatı henüz açıklanmayan performans canavarını bu sebepten ötürü çok kısa bir süre sonra yollarda görebiliriz.
1 arasında 26
Read the whole post here.
Son düzenleme: