Hyundai, bu yaz ST Line, OPC Line ve R Line gibi rakiplerine cevap vermeye geliyor.
i30 N ile büyük benzerlikler taşıyan N-Line’nın başlıca özelliklerine gelin beraber bakalım.
Normal i30’dan farklı olarak büyütülmüş 18 inch jantlar, daha agresif tampon ve hava kanalı tasarımları, kırmızı kedi gözleri büyük abisi olan i30 N’e selam verir nitelikte.
Bununla beraber i30 N ile otomobilin iç kısımlarında da farklılıklar mevcut. Koltukların i30 N ile aynı olmayacağı, sıradan versiyona daha benzer olacağı söyleniyor. Ancak kozmetik değişiklikler de beklenmekte.
Diğer bir beklenti ise süspansiyonların orjinal versiyona göre daha sert ve alçak olacağı. Yurt dışında Michelin Pilot Sport 4 lastikler ile satışı planlanan modelin ülkemize hangi lastikle gelceği henüz bilinmiyor. Forumlarda i30 N de kullanılan Pirelli P Zeros seçimine göre daha konforlu olacağı söylentiler arasında.
Yurt dışında bu yaz satışı planlanan i30 N- Line’ın ülkemize ne zaman geleceği henüz belli değil.
Kaynak : autocar
Read the whole post here.
i30 N ile büyük benzerlikler taşıyan N-Line’nın başlıca özelliklerine gelin beraber bakalım.
Normal i30’dan farklı olarak büyütülmüş 18 inch jantlar, daha agresif tampon ve hava kanalı tasarımları, kırmızı kedi gözleri büyük abisi olan i30 N’e selam verir nitelikte.
Bununla beraber i30 N ile otomobilin iç kısımlarında da farklılıklar mevcut. Koltukların i30 N ile aynı olmayacağı, sıradan versiyona daha benzer olacağı söyleniyor. Ancak kozmetik değişiklikler de beklenmekte.
Diğer bir beklenti ise süspansiyonların orjinal versiyona göre daha sert ve alçak olacağı. Yurt dışında Michelin Pilot Sport 4 lastikler ile satışı planlanan modelin ülkemize hangi lastikle gelceği henüz bilinmiyor. Forumlarda i30 N de kullanılan Pirelli P Zeros seçimine göre daha konforlu olacağı söylentiler arasında.
Yurt dışında bu yaz satışı planlanan i30 N- Line’ın ülkemize ne zaman geleceği henüz belli değil.
Kaynak : autocar
Read the whole post here.