Koreli otomobil üreticisinin ST Line, OPC Line ve R Line gibi rakiplerine cevap vermek için piyasaya sürdüğü Hyundai i30 N Line, yeni bir motora kavuştu
Marka, maliyetleri düşürmek ve ulaşılabilirliği arttırmak için i30 N Line’a bir ekleme yaptı. 1.0 litrelik, 3 silindirli turboşarjlı benzinli motor aracın baz fiyatını daha da düşürüyor. Aynı zamanda motor hacminin düşük olması sebebi ile MTV ödemelerinin de daha düşük bir olması dikkat çekiyor. i30 N Line normalde 1.4 litrelik turboşarjlı 4 silindirli bir motor ile karşımızdaydı. Getirilen bu yeni motor yurt dışında da satışa sunuldu. Örneğin İlgiltere’de 1.0 motor, 1.4 motora göre neredeyse 7 bin TL daha ucuz. Ayrıca 1.4 litrelik ve 138 beygir gücündeki turbolu motor seçeneği de hala sunulmaya devam edecek. Anlayacağımız 1.0 litrelik turbolu ve 118 beygir güç üreten bu motor, i30 N Line’a daha düşük bir alternatif olarak eklenmiş oldu.
N-Line’nın başlıca özellikleri
Normal i30’dan farklı olarak büyütülmüş 18 inch jantlar, daha agresif tampon ve hava kanalı tasarımları, kırmızı kedi gözleri büyük abisi olan i30 N’e selam verir nitelikte. Bununla beraber i30 N ile otomobilin iç kısımlarında da farklılıklar mevcut. Koltukların i30 N ile aynı olmadığını, sıradan versiyona daha benzer olduğunu görüyoruz.
Süspansiyonların orijinal versiyona göre daha sert ve alçak olduğunu da unutmamak gerek. Yurt dışında Michelin Pilot Sport 4 lastikler ile satışı planlanan modelin ülkemizde ise böyle bir anlaşması yok.
Read the whole post here.
Marka, maliyetleri düşürmek ve ulaşılabilirliği arttırmak için i30 N Line’a bir ekleme yaptı. 1.0 litrelik, 3 silindirli turboşarjlı benzinli motor aracın baz fiyatını daha da düşürüyor. Aynı zamanda motor hacminin düşük olması sebebi ile MTV ödemelerinin de daha düşük bir olması dikkat çekiyor. i30 N Line normalde 1.4 litrelik turboşarjlı 4 silindirli bir motor ile karşımızdaydı. Getirilen bu yeni motor yurt dışında da satışa sunuldu. Örneğin İlgiltere’de 1.0 motor, 1.4 motora göre neredeyse 7 bin TL daha ucuz. Ayrıca 1.4 litrelik ve 138 beygir gücündeki turbolu motor seçeneği de hala sunulmaya devam edecek. Anlayacağımız 1.0 litrelik turbolu ve 118 beygir güç üreten bu motor, i30 N Line’a daha düşük bir alternatif olarak eklenmiş oldu.
N-Line’nın başlıca özellikleri
Normal i30’dan farklı olarak büyütülmüş 18 inch jantlar, daha agresif tampon ve hava kanalı tasarımları, kırmızı kedi gözleri büyük abisi olan i30 N’e selam verir nitelikte. Bununla beraber i30 N ile otomobilin iç kısımlarında da farklılıklar mevcut. Koltukların i30 N ile aynı olmadığını, sıradan versiyona daha benzer olduğunu görüyoruz.
Süspansiyonların orijinal versiyona göre daha sert ve alçak olduğunu da unutmamak gerek. Yurt dışında Michelin Pilot Sport 4 lastikler ile satışı planlanan modelin ülkemizde ise böyle bir anlaşması yok.
İlginizi çekebilir
Read the whole post here.