Hyundai'nin B-SUV segmentindeki yeni modeli Kona, en çok kabul gören iki güvenlik testine de girdi. İkisinden de geçmiş.
EuroNCAP
IIHS
EuroNCAP
IIHS
Son düzenleme:
Yalnız hocam buna LED farı da koymuşlar üst donanımlarda, yine olmamış Muhtemelen Leon'lardaki gibi LED farları revizyon görecektir.Bu üreticileri de anlamak mümkün değil. Kardeş, anlaş osram, philips, bosch gibi markalarla koy adam gibi bir halojen ampul olsun bitsin. Fabrikasyon üretimde genelde uzun ömürlülük esas alınarak ampul seçiliyor ama bunların gece yolculuğunda ciddi derecede zayıf olduğu da bir gerçek. Bana kalırsa üreticiler, halojen farların yetersiz olduğu düşünülsün ve müşteriler daha fazla para versin de led, xenon gibi opsiyonları yahut bir üst donanımlı modelleri seçsin diye yapıyorlar yahut artık halojen farlara bundan dolayı hiç özenmiyorlar.
Uzak Doğu markalarının güvenlik konusunda geldiği nokta inanılmaz. Özellikle bundan 15-20 sene önce ki modelleri düşünüldüğünde insan şuan ki gelişimi takdir ediyor. Ek olarak Kona ile ilgili donanım paketi konusunda fikrim hala geçerli; 1.0 motor + 4x2 kombinasyon en ideali bana kalırsa.
Led'in de yetersiz olduğunu kaçırmışım Tıpkı halojen gibi ona da kaliteli malzemeler, aydınlatıcılar koymak gerekiyor. Bazı markalar ilk zamanlarında onu tutturamadı. Sonradan düzelttiler tabii.Yalnız hocam buna LED farı da koymuşlar üst donanımlarda, yine olmamış Muhtemelen Leon'lardaki gibi LED farları revizyon görecektir.
Sadece güvenlik disiplininde değil, genel olarak kendilerini geliştirme konusunda Koreli markalara ciddi saygı duyuyorum. Ne kaldı, ağırlıkları hala yüksek, bir de sürüş hissi filan hala biraz eksik. Olsun, onlar da zamanla toparlanır.
Tahminimce ağırlık konusunda mevcut teknoloji seviyelerinin elverdiği koşullarda güvenlikten taviz vermemeyi tercih ediyorlar. "Yol tutuş + tüketim mi marka değerini arttırır, yoksa güvenlik mi" diye sormuşlardır kendilerine. Bence doğru seçimi yaptılar. Ayrıca kişisel görüşüm olarak şunu söylemeliyim: Kendilerine direk rakip olarak gördükleri Alman markaları gibi kaliteyi ayaklar altına alarak hafiflik sağlayacaklarına, ağır kalmalarını tercih ederim.Led'in de yetersiz olduğunu kaçırmışım Tıpkı halojen gibi ona da kaliteli malzemeler, aydınlatıcılar koymak gerekiyor. Bazı markalar ilk zamanlarında onu tutturamadı. Sonradan düzelttiler tabii.
Şu ağırlık azaltımı mevzusuna kafa yorarlarsa sürüş hissi daha çevik olacağı gibi yol tutuş + tüketim konusunda da oldukça aşama kaydederler. Malum hafiflik her şey. Muhtemelen dediğin gibi zamanla onu da hallederler o azmi görüyorum ben bunlarda
Iki farkli bolgenin ureticisi icin hangisi / hangileri ne kadar kaliteli bilemiyorum cunku onu deneyimleyecek kadar uzun hyundai tecrubem olmadi fakat bir gelistirmeyi kaliteyi bozarak yapacaklarsa onu bende istemem. Artik zamanla kendileri bulur en uygun yolu herhalde diyelimTahminimce ağırlık konusunda mevcut teknoloji seviyelerinin elverdiği koşullarda güvenlikten taviz vermemeyi tercih ediyorlar. "Yol tutuş + tüketim mi marka değerini arttırır, yoksa güvenlik mi" diye sormuşlardır kendilerine. Bence doğru seçimi yaptılar. Ayrıca kişisel görüşüm olarak şunu söylemeliyim: Kendilerine direk rakip olarak gördükleri Alman markaları gibi kaliteyi ayaklar altına alarak hafiflik sağlayacaklarına, ağır kalmalarını tercih ederim.
Abi Leon'un farlar makyajla pek toplanmadı hala kötü aydınlatması.Yalnız hocam buna LED farı da koymuşlar üst donanımlarda, yine olmamış Muhtemelen Leon'lardaki gibi LED farları revizyon görecektir.