Hyundai üreteceği ilk hot-hatch olan i30N için titiz çalışıyor. Öyle ki marka profesyonel sürücülerden yardım alarak i30N’ye en iyi şeklini vermeyi amaçlıyor. Test için WRC pilotu Thierry Neuville ile anlaşan marka, test yeri olarak tercihini İsveç’in Arjeplog kasabasından yana kullanmış. Bu küçük kasabanın özelliği donmuş bir göle sahip olması. Bu gölde BMW, Mercedes Benz, Jaguar gibi markalar sık sık sürüş deneyimi organizasyonları yaparak modellerinin zorlu koşullar altındaki performansını sergiliyor.
BMW i8,Arjeplog’da maharetini gösterirken.
Arjeplog’da yapılan 2016 AMG Driving Experience’dan bir kare.
i30N Ona Emanet
Thierry Neuville’den gelen bildirimler doğrultusunda i30N’nin diferansiyel sistemi, direksiyon ve süspansiyonlarına kalibrasyon yapılıyor. İlk hot-hatch’ini piyasaya sürecek firma en iyisini ortaya koyarak iyi bir başlangıç yapmak istiyor.
N Nereden Geliyor?
Hyundai tüm bu emeği N harfini hak etmek için sarfediyor. N harfi; pist ve yollarda iki düzlük arasını viraj ile bağlayarak araçların yüksek hızlara ulaşmasını engelleyen bir ara yolu temsil ediyor. Harf seçiminin Nürburgring’de bulunan Hyundai tesisine de atıf yaptığına inanılıyor.
Genel beklenti Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı‘nda yapılacak tanıtımın ardından Avrupa pazarında teslimatlara başlanacağı yönünde.
Motor Seçenekleri
i30N standart versiyonunda 250 beygir güç üreten bir motora sahip. Opsiyonel olan performans paketiyle beraber alındığında ise aynı motor 275 beygir güç üretiyor. En tepede konumlandırılacak modelde ise performans paketine ek olarak daha güçlü frenler ve daha hızlı vites değiştirmek için optimize edilmiş şanzıman bulunacak.
Şanzıman
i30N’de aktarma için sadece 6 ileri manuel seçeneği bulunuyor. 6 ileri çift kavrama otomatik şanzımanın ise önümüzdeki senelerde sunulması planlanıyor. Önden çeker olarak çıkacak i30N için Hyundai, 4 çeker sistemi üzerinde çalışmalar yapıldığını ancak kesin kararın verilmediğini açıkladı.
i30N Arjeplog'da Son Halini Alıyor
1 arasında 9
Read the whole post here.
BMW i8,Arjeplog’da maharetini gösterirken.
Arjeplog’da yapılan 2016 AMG Driving Experience’dan bir kare.
i30N Ona Emanet
Thierry Neuville’den gelen bildirimler doğrultusunda i30N’nin diferansiyel sistemi, direksiyon ve süspansiyonlarına kalibrasyon yapılıyor. İlk hot-hatch’ini piyasaya sürecek firma en iyisini ortaya koyarak iyi bir başlangıç yapmak istiyor.
N Nereden Geliyor?
Hyundai tüm bu emeği N harfini hak etmek için sarfediyor. N harfi; pist ve yollarda iki düzlük arasını viraj ile bağlayarak araçların yüksek hızlara ulaşmasını engelleyen bir ara yolu temsil ediyor. Harf seçiminin Nürburgring’de bulunan Hyundai tesisine de atıf yaptığına inanılıyor.
Genel beklenti Eylül ayındaki Frankfurt Otomobil Fuarı‘nda yapılacak tanıtımın ardından Avrupa pazarında teslimatlara başlanacağı yönünde.
Motor Seçenekleri
i30N standart versiyonunda 250 beygir güç üreten bir motora sahip. Opsiyonel olan performans paketiyle beraber alındığında ise aynı motor 275 beygir güç üretiyor. En tepede konumlandırılacak modelde ise performans paketine ek olarak daha güçlü frenler ve daha hızlı vites değiştirmek için optimize edilmiş şanzıman bulunacak.
Şanzıman
i30N’de aktarma için sadece 6 ileri manuel seçeneği bulunuyor. 6 ileri çift kavrama otomatik şanzımanın ise önümüzdeki senelerde sunulması planlanıyor. Önden çeker olarak çıkacak i30N için Hyundai, 4 çeker sistemi üzerinde çalışmalar yapıldığını ancak kesin kararın verilmediğini açıkladı.
i30N Arjeplog'da Son Halini Alıyor
1 arasında 9
Read the whole post here.