İlk Pist Deneyimi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CaliKaan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Merhabalar,

İlk pist deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum ve yorumlarınızı bekliyorum, biliyorum bir @sinan abi değiliz ama uğraşıyoruz :D Hatalarım çoktur illaki amacım çizgileri düzgün tutturmak ve pist'te manual araca alışmaktı neticide ilk pist gününden süre kasıcak halimiz yok GTR lar E90 M3 ler arasında:D:D. İlk olarak piste hazırlıktan bahsediyim sizlere, aracım gayet sağlıklı zaten sadece üst külbitor contası değişmesi gerekiyordu onuda ben kendim değiştirdim zaten çok basitti, fren hidrolik yağı Motul RBF 600 ile değişti ve aşırı memnun kaldım, 120 bin mile (192 k km) orjinal kullanılmış olan amortisorlerim yerini Godspeed MonoRS coiloverlara bıraktı ve resmen Allah'ın bir lütfü onlar. Lastik olarak normal yol lastiklerim vardı bir arkadaşımın hatırlatması üzerine lastik basınçlarını indirdim sadece. Fren ve lastik performansımdan çok memnun kaldım çünkü aşağı yukarı hava 32 derece falandı o gün ve pist sırasında camlarınızın açık olması gerekiyor buda paraşüt etkisi yaptı tabiki araçta. Ne Porsche GT3 ler patladı o gün say say bitiremem. Pist'in zemini bence çok kötüydü bilmiyorum siz ne düşünürsünüz. Bimmerfest2017 benim için pist dolu geçti :)


18557036_1342776482485354_267196591585301209_n.jpg


18519727_1342777325818603_1865807719974807086_n.jpg

18446511_1333383660091303_2315643813114402304_n.jpg
 
Son düzenleme:
Güzel bir anı olmuş senin için, çizgi anlamında moralini bozmak istemem sen de farkındasındır çok hatalı hareketler yapmışsın. Kendini bu konuda geliştirmenin en iyi yolu bana sorarsan oyunlardır(kendimi nfs shift 2 ile geliştirdim). 9 çeyrek dediğimiz direksiyon tutma stilini çok bozmuşsun, manuel arabaya pek alışık değilsin galiba, vites geçişlerini de hızlandırman lazım. Şu sürdüğün pistin ismini bilmiyorum ama her virajını ezbere biliyorum :D Epeydir benim de elimde RBF660 var, havalar burada bir güzelleşirse değişeceğim. Araban güzel, bizim için hayal burada o arabalar, bırakma işin ucunu devam et, bak bu da benim ilk pisti tecrübem:

 
  • Beğeni
Tepkiler: CaliKaan
Güzel bir anı olmuş senin için, çizgi anlamında moralini bozmak istemem sen de farkındasındır çok hatalı hareketler yapmışsın. Kendini bu konuda geliştirmenin en iyi yolu bana sorarsan oyunlardır(kendimi nfs shift 2 ile geliştirdim). 9 çeyrek dediğimiz direksiyon tutma stilini çok bozmuşsun, manuel arabaya pek alışık değilsin galiba, vites geçişlerini de hızlandırman lazım. Şu sürdüğün pistin ismini bilmiyorum ama her virajını ezbere biliyorum :D Epeydir benim de elimde RBF660 var, havalar burada bir güzelleşirse değişeceğim. Araban güzel, bizim için hayal burada o arabalar, bırakma işin ucunu devam et, bak bu da benim ilk pisti tecrübem:


Teşekkür ederim :) Asla bu işin ucunu bırakmak gibi bir düşüncem yok zaman içinde daha da iyi olucağıma eminim. Manual arabaya alışkınım sonucta 2 senedir araç bende ama pistte bir başka oluyormuş ona hazır değildim :D:D nfs shift 2, gran turismo vs. bende çok oynarım da klavye veya kumanda ile gelişmiyor direksiyon seti almak lazım. Vites geçişlerim normalde hızlı ama işte pist heyecanı ile o anda onu düşünemedim, bu arada pist'in ismi Autoclub speedway Fontana,CA. Aslında çizgi konusunda benim hep sol tarafta kalma sebebim hızlı gidenlere sağ taraftan yol vermek zorundasın o yüzden hep sol tarafı tercih ettim zaten m3 ler gtr lar ile aynı yerdeyim aynaya bir bakıyorum kıçımda gtr geliyo insan bi tedirgin oluyor yani ister istemez:D:D:D:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina
Güzel bir anı olmuş senin için, çizgi anlamında moralini bozmak istemem sen de farkındasındır çok hatalı hareketler yapmışsın. Kendini bu konuda geliştirmenin en iyi yolu bana sorarsan oyunlardır(kendimi nfs shift 2 ile geliştirdim). 9 çeyrek dediğimiz direksiyon tutma stilini çok bozmuşsun, manuel arabaya pek alışık değilsin galiba, vites geçişlerini de hızlandırman lazım. Şu sürdüğün pistin ismini bilmiyorum ama her virajını ezbere biliyorum :D Epeydir benim de elimde RBF660 var, havalar burada bir güzelleşirse değişeceğim. Araban güzel, bizim için hayal burada o arabalar, bırakma işin ucunu devam et, bak bu da benim ilk pisti tecrübem:


Teşekkür ederim :) Asla bu işin ucunu bırakmak gibi bir düşüncem yok zaman içinde daha da iyi olucağıma eminim. Manual arabaya alışkınım sonucta 2 senedir araç bende ama pistte bir başka oluyormuş ona hazır değildim :D:D nfs shift 2, gran turismo vs. bende çok oynarım da klavye veya kumanda ile gelişmiyor direksiyon seti almak lazım. Vites geçişlerim normalde hızlı ama işte pist heyecanı ile o anda onu düşünemedim, bu arada pist'in ismi Autoclub speedway Fontana,CA. Aslında çizgi konusunda benim hep sol tarafta kalma sebebim hızlı gidenlere sağ taraftan yol vermek zorundasın o yüzden hep sol tarafı tercih ettim zaten m3 ler gtr lar ile aynı yerdeyim aynaya bir bakıyorum kıçımda gtr geliyo insan bi tedirgin oluyor yani ister istemez:D:D:D:D
 
Teşekkür ederim :) Asla bu işin ucunu bırakmak gibi bir düşüncem yok zaman içinde daha da iyi olucağıma eminim. Manual arabaya alışkınım sonucta 2 senedir araç bende ama pistte bir başka oluyormuş ona hazır değildim :D:D nfs shift 2, gran turismo vs. bende çok oynarım da klavye veya kumanda ile gelişmiyor direksiyon seti almak lazım. Vites geçişlerim normalde hızlı ama işte pist heyecanı ile o anda onu düşünemedim, bu arada pist'in ismi Autoclub speedway Fontana,CA. Aslında çizgi konusunda benim hep sol tarafta kalma sebebim hızlı gidenlere sağ taraftan yol vermek zorundasın o yüzden hep sol tarafı tercih ettim zaten m3 ler gtr lar ile aynı yerdeyim aynaya bir bakıyorum kıçımda gtr geliyo insan bi tedirgin oluyor yani ister istemez:D:D:D:D

Salla gitsin ya :D bi şekilde geçer onlar, ben senin yerinde olsam hayatta yol vermezdim. Direksiyon şart valla, oralarda ucuzdur zaten, çak bi g29, keyfine bak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kekum34
zemin sanki çok kötüymüş, araba aşırı sekiyordu.
Buralarda kış muhabetine bir aksiyon hiç yok.
İzmir pisti de tadilatta, hazirana kadar tık çıkmayacak.
Keşke memlekette biraz daha pist olsa da, biz de farklı farklı pistlerde takılsak.
Pist işi keyiflidir, imkanlar varken de sıkıntı çekmeden keyif alırsıni daha iyi olur :)
 
zemin sanki çok kötüymüş, araba aşırı sekiyordu.
Buralarda kış muhabetine bir aksiyon hiç yok.
İzmir pisti de tadilatta, hazirana kadar tık çıkmayacak.
Keşke memlekette biraz daha pist olsa da, biz de farklı farklı pistlerde takılsak.
Pist işi keyiflidir, imkanlar varken de sıkıntı çekmeden keyif alırsıni daha iyi olur :)

Oooo tadilatta mı? Çok iyi, o zaman yazın görüşürüz abi tekrar orda :) Bu sefer umarım jant kırmam :D
 
zemin sanki çok kötüymüş, araba aşırı sekiyordu.
Buralarda kış muhabetine bir aksiyon hiç yok.
İzmir pisti de tadilatta, hazirana kadar tık çıkmayacak.
Keşke memlekette biraz daha pist olsa da, biz de farklı farklı pistlerde takılsak.
Pist işi keyiflidir, imkanlar varken de sıkıntı çekmeden keyif alırsıni daha iyi olur :)
zemin aşırı kötü aslında Nascar pisti orası zaten ama normal pist günleri de oluyor bu şekilde işte, keşke gerçekten Türkiye'de de bu şekilde pistler olsada insanlarımız boş boş yolda gazlamak yerine piste yönlendirilseler
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock ve stan
Salla gitsin ya :D bi şekilde geçer onlar, ben senin yerinde olsam hayatta yol vermezdim. Direksiyon şart valla, oralarda ucuzdur zaten, çak bi g29, keyfine bak.
yol vermezsen onlar eğer işaret vermeden geçerlerse de benim şikayet etme hakkım var Türkiye'de nasıl bilmiyorum ama kurallar sert biraz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...